قوانین و مقررات گیم‌پینو

ضمن تشکر و قدردانی از شما بازدید کننده عزیز از طرف تیم وب سایت گیم‌پینو از شما خواهشمندیم تا قبل از خرید و استفاده از خدمات ما قوانین و مقررات زیر را مطالعه کنید.

blank

1- قبل از خرید ابتدا از موجود و به روز بودن قیمت محصولات مطمئن شوید، سپس به خرید بپردازید. ممکن است به دلیل تغییرات لحظه ای نرخ دلار قیمت ها دقیق نباشند.

2- زمانی که سفارشی را ثبت کردید لطفا تا دریافت کالای مورد نظر خود صبور باشید چون در بعضی مواقع عدم دسترسی به اینترنت و یا مشکلات موجودی دلار حساب های سایت موجب به تاخیر خوردن در انجام خرید شما می شود.

3- تمامی محصولاتی که به صورت دیجیتالی هستند کد محصول به ایمیل شما ارسال می شود.

4- مجموعه ما تلاش می کند که توضیحات و مشخصات کالا را به طور کامل قرار دهد تا مشتریان بتوانند راحت تر محصولات مورد نظرشان را انتخاب کنند و به مقایسه و خرید بپردازند به همین دلیل در انتخاب و خرید دقت کنید.

5- از صحیح بودن نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره تماس، آدرس و کد پستی در هنگام ثبت نام و خرید اطمینان حاصل کنید. بهتر است که از زبان فارسی برای پر کردن ورودی ها استفاده کنید.

6- محصولاتی که به صورت دیجیتالی و از طریق ایمیل برای کاربران ارسال می شوند، فقط تا زمانی قابلیت بازگشت وجه و کنسل کردن سفارش را دارند که کد برای کاربر ارسال نشده باشد.

دقت داشته باشید که در صورتی که کد دیجیتالی برای ایمیل کاربران ارسال گردد به هیچ عنوان امکان کنسل کردن سفارش و بازگشت مبلغ پرداخت شده وجود نخواهد داشت.

10- هر گونه استفاده غیرمجاز از نام و نشان گیم پینو و یا سایت گیم پینو غیرمجاز است و پیگرد قانونی دارد.

11- وب سایت گیم پینو با هیچ یک از کانال های تلگرام ،اینستاگرام و یا شبکه اجتماعی به جز شبکه های رسمی این مجموعه که آدرس آنها در سایت درج شده است همکاری نمی کند. هر گونه خرید و فروش با استفاده از نام این مجموعه غیرمجاز است و گیم پینو هیچگونه مسئولیتی را در قبال خریداران و یا فروشندگانی که به صورت غیر قانونی از نام این مجموعه استفاده کرده اند را بر عهده نخواهد داشت.

12- در صورت مشاهده هر گونه سو استفاده از برند و سایت گیم پینو با ایمیل gamepino.com@gmail.com تماس بگیرید.

13- تیم ما تمام تلاش خود را در جهت سالم بودن ترینرهای قرار گرفته روی سایت انجام میدهد اما از آنجایی که کلیه ترینرها از سایر منابع مورد استفاده قرار گرفته و در سایت برای دانلود قرار میگیرد گیم پینو هیچگونه تعهد و مسئولیتی در خصوص سالم بودن ترینرهای قرار داده شده برعهده ندارد. در صورت دانلود، اجرا و یا استفاده از ترینرها کلیه مسئولیت‌ها، به صورت کامل بر عهده کاربران است.

در صورتی که شما کالایی را مد نظر دارید و قصد دارید از طریق وب سایت ما خریداری نمایید، میتوانید کالای مورد نظر خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید و پس از بررسی و مجاز بودن، کالا در سایت قرار خواهد گرفت.