blank

رمزها و کدهای تقلب بازی GTA V برای PC کامل – ویدیو

در مطالب پیشین کدهای تقلب بازی GTA V را برای پی سی PC به صورت کامل با رمزهای آن و اینکه با وارد کردن هر رمز چه اتفاقی می افتد را برای شما عزیزان به صورت کامل قرار دادیم که میتوانید کدهای تقلب بازی GTA V برای PC را ار لینک آن مشاهده کنید.

blank

دستورات و کدهای تقلب بازی Fallout 4

یکی از کلیدهای صفحه کلید که کمتر در بازی های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد کلید (~) است اما در بعضی از بازی ها این کلید نقش جادو را بازی میکند. منظور از جادو یعنی با فشردن این کلیک بازیکن وارد کنسول بازی میشود و میتواند در آنجا با وارد کردن کدهایی ساده به توانایی های زیادی در بازی دست پیدا کند از جمله مهمات خاص و زیاد، پر کردن جان از دست رفته، سرعت زیاد و …

blank

کدهای تقلب بازی GTA V برای پلی استیشن PS

یکی از ویژگی های بازی GTA V همانند دیگر نسخه های این بازی کدهای تقلب این بازی است. این کدهای تقلب با توجه به پیش بینی هایی که میشد در این نسخه از بازی هم گنجانده شده اند. در طی بازی با گذراندن مراحل و بخش های مختلف بازی به شما achievement هایی تعلق میگیرد که در صورت استفاده از کدهای تقلب این achievement ها دیگر به شما داده نخواهد شد مگر اینکه کد تقلب استفاده شده را غیر فعال کنید. برای وارد کردن کدهای تقلب در نسخه قبلی بازی یعنی GTA IV میبایست از طریق موبایلی که در یکی از مراحل اولیه بازی به دست می آوردید اقدام کنید. با فشردن کلیدهای ذکر شده از طریق دسته بازی پلی استیشن PlayStation خود کد تقلب مربوطه برای شما فعال میشود.

blank

کدهای تقلب بازی GTA V برای XBOX

یکی از ویژگی های بازی GTA V همانند دیگر نسخه های این بازی کدهای تقلب این بازی است. این کدهای تقلب با توجه به پیش بینی هایی که میشد در این نسخه از بازی هم گنجانده شده اند. در طی بازی با گذراندن مراحل و بخش های مختلف بازی به شما achievement هایی تعلق میگیرد که در صورت استفاده از کدهای تقلب این achievement ها دیگر به شما داده نخواهد شد مگر اینکه کد تقلب استفاده شده را غیر فعال کنید. برای وارد کردن کدهای تقلب در نسخه قبلی بازی یعنی GTA IV میبایست از طریق موبایلی که در یکی از مراحل اولیه بازی به دست می آوردید اقدام کنید. با فشردن کلیدهای ذکر شده از طریق دسته بازی XBOX خود کد تقلب مربوطه برای شما فعال میشود.