8 آموزش و ترفندهای بازی فیفا 20 – FIFA 20 :  روش های بازی که می توانید با آن حریف خود را شکست دهید (با استفاده از این روش ها تبدیل به یک بازیکن حرفه ای شوید)

مدت ها از انتشار سری بازی های FIFA می گذرد اما همچنان نکات این بازی حائز اهمیت هستند و تازگی دارند، زیرا در نسخه های جدید با انتشار کارت های جدید و متفاوت بخش Ultimate Team، تغییر تیم ها و امتیازات و تغییرات فیزیکی و سرعت بازی بسیاری از روش های بازی منسوخ می شود و بازیکنان باید در هر نسخه از تاکتیک های متفاوتی و جدیدی را استفاده کنند.

آیا می خواهید در هر دو بخش آنلاین و آفلاین موفق و در بازی ها پیروز شوید؟ پس 8 روش و نکاتی که در ادامه آورده ایم را با دقت بخوانید و حریفان خود را تا انتشار نسخه فیفا 21 درهم بکوبید.

آموزش و ترفندهای بازی فیفا 20

1- مالکیت کلید پیروزی است

فیفا 20 - ترفند اول - مالکیت کلید پیروزی است

فیفا 20 یک تغییر مهم و بزرگ داشت، سرعت در این نسخه به مانند گذشته مسئله خیلی مهمی نیست.

این مورد باعث شده است که سبک بازی ها تغییر گسترده ای داشته باشند.

دیگر نمی توانید مانند گذشته از هافبک های کناری سرعتی استفاده کنید و به راحتی به محوطه جریمه حریف برسید. این بدان معنی است که شما باید به دقت پاس و مالکیت توپ توجه ویژه ای داشته باشید.

در انتقال توپ عجله نداشته باشید، در میانه زمین پاسکاری انجام دهید و با حفظ دقت و مدیریت تعداد پاس ها سعی کنید توپ لو نرود و این موضوع تبدیل به نقطه ضعف و آغاز حملات حریف نشود.

2- زمان بندی ضربه هنوز مهم است

بازی فیفا 20 - ترفند دوم - زمان بندی ضربه

در نسخه های قبلی فیفا کافی بود که مقدار مناسبی دکمه ضربه را همراه با جهت مناسب نگه دارید تا ضربه ای عالی داشته باشید. اما از نسخه فیفا 19 این موضوع تغییراتی داشته است.

شما از این پس باید برای یک ضربه عالی، دو بار دکمه شوت را بزنید. بار اول به مانند گذشته باید به میزان کافی دکمه شوت را نگه دارید، حال که بازیکن اقدام به زدن ضربه می کند باید دکمه دوم را دقیقا زمانی بزنید که پای بازیکن در حال حرکت و ضربه به توپ است.

اگر خیلی زود دکمه دوم را بزنید، موقعیت از دست رفته و توپ به بیرون می رود. همچنین اگر خیلی دیر دکمه دوم را بزنید باز هم توپ به بیرون می رود.

این ویژگی زمان بندی ضربه در نسخه فیفا 20 نیز موجود است.

این موضوع برای ضربات سر نیز وجود دارد پس حتما این موضوع را تمرین کنید تا بدانید دقیقا چه زمانی باید دکمه دوم را بزنید و فرصت های خود را از دست ندهید.

3- ترکیب های مختلف را بلد باشید

فیفا 20 - ترفند سوم - ترکیب سازی

پیدا کردن و ساخت بهترین ترکیب بسیار مهم است. زیرا اگر ندانید که با چه ترکیبی خوب بازی می کنید و چه ترکبیی برای چه شرایطی مناسب است، به مشکل خواهید خورد.

چه طرفدار دو آتیشه ترکیب 4-4-2 باشید، چه ترکیب 4-5-1 را مناسب ببینید، مهم است که بهترین را برای سبک بازی خود انتخاب کنید و این را در نظر داشته باشید که در شرایط مختلف چطور می توانید این ترکیب را تغییر دهید.

4- پاس های زمینی بهترین نتیجه را دارند

بازی فیفا 20 - ترفند 4 - پاس های زمینی

براساس تجربه شخصی و احتمالا تجربه ای که خود شما نیز داشته اید، پاس ها و ارسال های زمینی و عرضی بیشترین شانس برای ساخت یک گل را دارند.

ضربات سر به نظر می رسد نسبت به گذشته کمتر موثر باشد، پس این بار اگر از گوشه ها در حال حمله بودید، بجای سانتر سعی کنید با پاس های زمینی توپ را به مهاجمین خود برسانید.

5- روش های جدید ضربات آزاد را به عنوان یکی از مهمترین ترفندهای بازی فیفا 20 امتحان کنید

ترفندهای بازی فیفا 20 -ضربه آزاد

در آخرین نسخه فیفا ضربات آزاد دارای روش ها و حالت مختلفی است. شما می توانید ضربه را کات دار، گوشه دروازه و یا از بالای سر مدافعین به بهترین نقطه بزنید.

هر کدام در موقعیت خود موثر هستند؛ اما انتظار نداشته باشید به سادگی و کمترین زمان به مهارت زدن ضربه آزاد و گل کردن تمام فرصت ها دست پیدا کنید، این کار به تمرین و زمان زیادی نیاز دارد، اما مطمئن باشید بزودی با تلاش و تمرین می توانید تبدیل به روبرتو کارلوس فیفا شوید!

6- تا توپ را تصاحب کردید شروع به دویدن نکنید!

ترفندهای بازی فیفا 20 - ندوید

قطعا شما هم بارها وسوسه شده اید که با مدافعی که تازه توپ را بدست آورده است با حداکثر سرعت به سمت جلو حرکت کنید.

اما این کار خطراتی نیز به همراه دارد و ممکن است با از دست دادن این توپ، یک گل به حریف تقدیم کنید. پس راه حل چیست؟ در اکثر مواقع بهتر است زمانی که توپ را بدست آوردید انگشت خود را از دکمه دویدن بردارید، به اطراف پاس دهید، عجله نداشته باشید و منتظر فرصتی مناسب برای نفوذ باشید.

حتی اگر بازیکنان حرفه ای در دریبل و سرعت مانند رونالدو در اختیار داشتید این استراتژی جدید ممکن است عملکرد بهتری برای شما داشته باشد. تنها زمانی که این استراتژی بهتر است انجام نشود، موقعیت تک به تک یا در هنگام ضد حملات است.

در این زمان بهتر است دست از دویدن بر ندارید تا مدافعین به شما نرسند.

7- از قسمت تاکتیک های ترکیب به بهترین نحو استفاده کنید

تاکتیک در بازی فیفا 20

ترکیب اهمیت زیادی دارد، اما تاکتیک های سفارشی سازی شده شما نیز تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی بازی دارند.

شما می توانید تاکتیک خود را براساس شرایط از سراسر هجومی تا سراسر دفاعی عوض کنید، همچنین تنظیمات بیشتری مانند پراکندگی بازیکنان و شدت پرس بازیکنان حریف قابل انجام است.

فراموش نکنید حتما از این قسمت استفاده کنید و با استفاده از مهارت و اطلاعاتی که از تمرین بدست آورده اید در شرایط مختلف، ورق بازی را به نفع خود برگردانید.

8- پول واقعی را در بازی خرج نکنید!

از پرداخت پول واقعی در فیفا 20 خودداری کنید

این یک نکته خارج از زمین بازی است. اما اگر می خواهید در بخش Ultimate Team موفق شوید مهم است که این نکته را همواره به یاد داشته باشید: هیچ دلیلی وجود ندارد که شما برایFUT از پول واقعی استفاده کنید.

در فیفا 20 دریافت سکه با استفاده از بخش چالش های Squad Building آسان تر شده است.

بسته های برنز و نقره ای را باز کنید و سپس با انجام این چالش ها میزان قابل توجه ای پول کسب کنید و ترکیب خود را قدرتمند سازید.