در این پست قصد داریم تا آموزش نرم افزار استیم و فعال سازی سی دی کی روسیه که به دلیل قیمت مناسب از طرفداران زیادی برخوردار هستند را برای شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید

توجه: برای هر بازی که قصد خرید آن را دارید حتماً توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید، بعضی از سی‌دی کی‌های روسی نیازمند وی p ان نه تنها برای فعال سازی بلکه برای بازی کردن می‌باشند. در همین مورد اگر بعضی از رفتارهای شما با قوانین استیم تناقض داشته باشد امکان دارد اکانت کاربری شما مسدود شود. فعالسازی سی‌دی‌کی روسی با ریسک شماست و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع به عهده نمی‌گیریم!

بیشتر خریداران سی‌دی‌کی از وجود سی‌دی‌کی روسی اطلاع دارند. این سی‌دی‌کی‌ها از روسیه سرچشمه می‌گیرد و به طور معمول بسیار ارزان‌تر از مناطق دیگر هستند. شاید بپرسید چرا اینگونه است؟ صراحتاً اگر یک بازی در آمریکا یا استرالیا با قیمت 70 دلار عرضه شود با همین قیمت به روسیه منتقل نمی‌شود به منظور فروش بازی‌ها در روسیه، ناشر مجبور به کم کردن قیمت‌ها می‌شود.

این برای کسانی که در روسیه زندگی نمی‌کنند بدین معنی است که امکان خرید سی‌دی‌کی استیمی که از روسیه سرچشمه می‌گیرد وجود دارد، اما امکان فعالسازی آن با توجه به آی‌پی شما در دیگر نقاط جهان امکان‌ پذیر نیست! که برای امکانپذیر شما این کار ما باید آی‌پی خودمان را عوض کنیم.

سی‌دی‌کی روسی یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه بهترین قیمت بازی است و اگر شما قدم به قدم با این راهنما همراه باشید، بیشتر از 1 دقیقه وقت شما را نخواهد گرفت.

سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید.

مرحله 1: شما نیاز به یک سی‌دی‌کی روسی دارید

قبل از هر اقدامی شما نیاز به یک سی‌ دی‌ کی روسی دارید. پس از تهیه کردن سی دی کی کد فعال سازی مربوط به بازی خریداری شده در اختیار شما قرار میگیرد.

مرحله 2: استفاده از سرویس‌های تغییر آی پی ( وی p ان )

حال که سی‌ دی‌ کی را خریداری کردید شما باید برای فعالسازی بازی از آی پی روسیه استفاده کنید. برای اینکار می توان از وی‌ p ان استفاده کرد. برای دسترسی به وی‌ p ان باید یک نرم افزار مربوطه را دانلود کرده و در بین سرورهای ارائه شده سرورهای روسیه را انتخاب و به آن متصل شوید.

مرحله 3: اطمینان از تغییر آی پی به آی پی روسیه!

با رفتن به سایت WhatIsMyIP از آی‌ پی دقیق خود مطمئن شود. در این سایت، در بخش کشور مورد نظر (Country Section) باید عنوان Russian Federation را ملاحظه کنید. دیدن این عنوان به این معناست که آی‌پی شما با موفقیت عوض شده و شما در حال استفاده از آی‌ پی روسیه و به صورت مجازی در روسیه ساکن هستید. با در نظر گرفتن این مسئله می‌توانید استیم را با این شیوه فریب داده و سی‌ دی‌ کی روسی خود را فعال کنید.

مرحله 4: فعالسازی سی‌دی‌کی روسی در استیم

بعد از اینکه از تغییر آی‌ پی خود مطمئن شدید، اکنون می‌ توانید نرم افزار استیم را باز کرده و بازی مورد نظر خود را فعال کنید.

  • در بالای استیم به روی Games کلید کنید.
  • گزینه‌ی Activate a product on Steam را انتخاب نمایید.
  • در پنجره‌ای که باز می‌شود بر روی Next کلیک شود.
  • توافقنامه را بخوانید و سپس بر روی I Agree کلیک کنید.
  • سی‌دی‌کی خود را در این قسمت وارد نموده و سپس گزینه‌ی Next را بفشارید.
  • حالا پنجره را با فشردن دکمه DO NOT START THE DOWNLOAD ببندید.
  • نرم افزار استیم را به طور کامل ببندید.
  • وی‌ p ان را قطع کنید.

به همین راحتی!

مرحله 5: بستن کامل وی‌ p ان و برگشتن به حالت عادی

بعد از اینکه بازی شما به صورت کامل فعال شد، باید مطمئن شد که استیم به طور کامل بسته شده است. پس از مراجعه به وب سایت WhatIsMyIP و اطمینان از برگشت آی پی به کشور اصلی و مبدا و اولیه اکنون شما می‌توانید بازی خود از سرور و مکانی که هستید، دانلود کرده و از آن لذت ببرید.