در این پست قصد داریم تا بهترین دست ها Deck های بازی کلش رویال را از آرنا 1 تا 8 و آرناهای بالاتر را به شما عزیزان معرفی کنیم. دست هایی که توسط گیمرهای مختلف مورد تست قرارگرفته اند و به عنوان دست های برنده شناخته می شوند.

شما هم میتوانید دست برتر خود را برای ما در گروه تلگرام ارسال کنید تا در کانال و وب سایت به دیگران معرفی شود گروه تلگرام گیم‌پینو

بهترین دست ها Deck های بازی کلش رویال آرنا 1 تا 8

برای به دست آوردن کاپ بیشتر در مسابقات استفاده از این دست ها و کارها به شما توصیه میشود.

بهترین دست های بازی کلش رویال آرنا 1 – 2 – 3

برای آرنا 1، 2 و 3 استفاده از دست های زیر به شما توصیه می شود همه دست ها یکپارچگی و هماهنگی مناسبی برخوردار هستند.

blank

تمامی دست های بالا از giant برای حمله بهره میگیرند.

استفاده از Musketeer برای مقابله با حملات هوایی به شدت توصیه می شود که در هر سه دست استفاده شده است.

استفاده از Knight برای دفاع در مقابل Musketeer و goblins شدیدا توصیه می شود این مهره به دلیل جان زیاد و ضربات متعدد نه تنها در این آرناها بلکه در آرناهای بالاتر نیز به شدت مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از arrows و fireball برای دفاع و منهدم کردن نیروهای مقابل به شدت مورد استفاده قرار خواهد گرفت

گوبلین ها با توجه به اکسیر کمی که نیاز دارند می توانند در دفاع و از بین بردن و یا حتی منحرف کردن نیروهای تیم مقابل مورد استفاده قرار گیرند.

بهترین دست های بازی کلش رویال آرنا 4

برای این آرنا دو دست یکی استفاده از پکا و هوگ و دیگری استفاده از جیانت را به شما معرفی میکنیم که در زیر مشاهده می کنید.

blank

در آرنا 4 دست های جیانت بسیار زیاد استفاده می شوند اما دست اولی که در اینجا معرفی کردیم که متشکل از پکا و هوگ است می تواند امتیاز شما را در بازی بسیار بالا ببرد بعضی از بازیکنان در لول 1 با این دست حتی به امتیاز 2300 هم رسیده اند دقت کنید که تیر و آتش در این دست از کارت های خیلی مهم هستند.

دست دوم را میتوان قوی ترین و بهترین دست در آرناهای پایین معرفی کرد که استراتژی بسیار قوی داشته و از روش مبارزه با جیانت استفاده می کند. شما میتوانید از جیانت برای حمله و از سایر کارت ها برای محافظت از جیانت و دفاع استفاده کنید.

یکی از کارتهای مقابل کننده با کارت جیانت، ارتش اسکلت ها است که با داشتن ویچ در دست خود میتوانید به راحتی ارتش اسکلت را از بین ببرید.

بهترین دست آرنا 5 در بازی کلش رویال

blank

یکی از کارتهای بسیار مهمی که شاید گیمرهای کلش رویال تا آرنا 7 هم استفاده از آن را به درستی یا نمیگیرند zap است. این کارت در صورتی که به درستی استفاده شود بسیار مفید خواهد بود.

در دست بالا شرط برنده شدن شما کارت barrel یا گوبلین های درون بشکه است هوگ را به سمت برج های دشمن رها و بعد از آن barrel را به وسط برج دشمن پرتاب کنید.

سایر کارت ها نیز برای مقابله در برابر کارت هایی از جمله جیانت و یا هوگ قابل استفاده خواهند بود. ارتش اسکلت ها این کار را به خوبی انجام میدهد.

بهترین دست آرنا 6 در بازی کلش رویال

blank

یکی از دست های تهاجمی قدرتمند در این آرنا

به راحتی بالون را از پشت جیانت رها کنید و مقابله با آن برای بازیکن حریف کار بسیار دشواری خواهد بود. به خصوص در این آرنا که راه های زیادی برای مقابل با این تاکتیک وجود ندارد.

علاوه بر این تاکتیک حمله ای راه های دفاعی زیادی نیست در این دست وجود دارد.

یکی دیگر از تاکتیک های قابل استفاده بالون و استفاده از آتش است. بالون رو رها کرده و گلوگه آتش را بر سر بازیکنانی که قصد دفاع در مقابل آن را دارند بریزید.

بهترین دست آرنا 7 بازی کلش رویال

blank

یک دست شناخته شده و مرسوم با استفاده از گولم در آرنا 7 بدون استفاده از پمپ اکسیر. اگر قصد استفاده از پمپ اکسیر را دارید میتوانید آن را با خانه اسکلت یا tombstone جایگزین کنید.

البته باید اشاره کرد که خانه اسکلت ها بهتر از پمپ اکسیر است که هیچ دفاعی نسبت به خود ندارد و میتوان آن را به راحتی از بین برد و همچنین این کارت 6 اکسیر را از شما کسر خواهد کرد.

سایر کارت ها برای پشتیبانی از گولم و دفاع در مقابل کارت های حریف مورد استفاده قرار میگیرند.

بهترین دست آرنا 8 بازی کلش رویال

blank

یک دست بسیار قوی در آرنا 8 که به شما برای پیروزی در مسابقات زیادی کمک خواهد کرد.

لول پکا اهمیت زیادی ندارد. فقط باید دقت کنید که از این دست محتاطانه استفاده و از پکا برای حمله استفاده نشود. در این دست پکا مهمترین یار دفاعی شما خواهد بود

بهترین روش حمله با استفاده از این دست بهره بردن از miner و poison به صورت همزمان است که تخریب زیادی را بر برج های دشمن به همراه خواهد داشت.

 

بهترین دست های آرنا 9 – 10 – 11 و 12 بازی کلش رویال