بیست و سومین قسمت از سری بازی های نیاز برای سرعت (Need for Speed) Paybck نام دارد. این بازی در سال 2017 توسط EA برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر شد.

این بازی را استدیو Ghost Games با موتور بازی سازی Frostbite 3 تولید کرده است. این بازی 74 خودرو متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد. خودرو های کمپانی های Toyota و فراری و Scion در این بازی نیستند. دلیل این موضوع نیز مسائل لایسنس است.

نید فور اسپید پی بک (Need For Speed Payback) در محیطی خیالی به نام Fortune Valley دنبال می شود. برای تولید این دنیای خیالی، از ایالت های نوادا و لاس وگاس الهام گرفته شده است.

شما در بازی کنترل سه شخصیت متفاوت را در اختیار دارید که هر کدام از آن ها توانایی های متفاوتی دارند. این سه نفر با همکاری یکدیگر باید کار های متفاوتی را پیش ببرند.

بر خلاف نسخه قبلی بازی، این بار داستان تک نفره نیز در بازی وجود دارد. همچنین بازی از چرخه 24 ساعته روز و شب بهره می برد.

شما عزیزان می توانید با دانلود ترینر بازی نید فور اسپید پی بک، از این بازی لذت بیشتری ببرید. همچنین می توان از شر پلیس های سمج بازی، به راحتی خلاص شوید.

این قسمت از سری بازی های “نیاز برای سرعت”، نمرات خوبی را دریافت نکرد. مهمترین دلیل این موضوع هندلینگ بد خودرو ها، کمبود تعقیب و گریز در حالت رانندگی آزادانه بودند.

البته نکته منفی بازی، مکانیزم ضعیف به روز رسانی خودروها است. لوت باکس های با ارزش پایین و به دست آوردن کارت ها برای آپدیت واقعا آزاردهنده است.

نمره 62 از Metacritic و 5.9 از IGN برخی از نمرات بازی Need For Speed Payback هستند.

توضیحات ترینر بازی Need For Speed Payback نسخه 201802 با 9 گزینه

blank

کلید فعالسازی توضیحات
کلید شماره 1 نیتروی بینهایت
کلید شماره 2 کم شدن نیتروی حریف
کلید شماره 3 متوقف کردن شمارش معکوس تایمر
کلید شماره 4 حرکت آهسته بازی
کلید شماره 5 پول بینهایت
کلید شماره 6 کوپن قطعات بینهایت
کلید شماره 7 معروفیت بینهایت
کلید  F1 / F2 / F3 / F4 2 / 4 / 8 / 16 برابر شدن پول
کلید  F5 / F6 / F7 / F8 2 / 4 / 8 / 16 برابر شدن معروفیت
کلید Home غیر فعال کردن همه چیت ها

در صورتی که توضیحات هر یک از ترینرهای بازی برای شما گنگ به نظر میرسید و یا در استفاده از آنها به مشکل برخورد کردید در بخش دیدگاه ها پیام بگذارید تا توضیحاتی مانند جدول فوق برای هر ترینر در سایت درج شود.

باکس دانلود ترینرها
عنوان ترینر
لینک دانلود
تاریخ انتشار
تاریخ به‌روز‌رسانی
حجم فایل
تاریخ انتشار: 1402-07-19
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 735 KB
تاریخ انتشار: 1402-07-19
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 586 KB
تاریخ انتشار: 1402-07-19
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 4.44 MB