اساسینز کرید یونیتی (Assassin’s Creed Unity) عنوانی است که در سال 2014 توسط Ubisoft منتشر شد. این بازی را می توان بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز تجربه کرد. الته نسخه استادیا هم در سال 2020 عرضه شد!

این بازی هشتمین قسمت از سری بازی های اساسینز کرید است. نسخه قبلی آن Assassin’s Creed IV Black Flag است. همچنین نسخه دیگری از سری بازی های اساسینز به نام Assassin’s Creed Rogue برای نسل هفتم کنسول ها همزمان با این بازی منتشر شد.

با دانلود ترینر بازی Assassin’s Creed Unity قابلیت های جدید را به شخصیت خود اضافه می کنید. این قابلیت ها هم در نبرد های رو در رو و هم در نبرد های مخفیانه، به کمک شما خواهند آمد.

داستان بازی در پاریس بین سال های 1789 و 1794 جریان دارد. در این دوران انقلابی بازی کنترل اساسینی به نام Arno Dorian را به شما می سپارد. او سعی دارد دست پشت پرده انقلاب را برملا کند و همزمان به دنبال انتقام خون پدرش نیز هست.

به طور کلی بازی سبک اکشن – ماجراجویی دارد و المان های مخفی کاری نیز در آن نقش مهمی دارند. دوربین بازی سوم شخص است و بازی به طور جهان باز دنبال می شود.

Assassin’s Creed Unity امتیازات متوسطی را از منتقد های بازی های ویدیویی دریافت کرد. شخصیت پردازی، گرافیک و شخصی سازی بازی توجه منتقدین را جلب کرد. در حالی که داستان و گیم پلی و مراحل تکراری از نکات منفی بازی شناخته شد.

امتیاز 70 از Metacritic و 7.8 از IGN برخی از امتیازات بازی اساسینز کرید یونیتی هستند.

توضیحات ترینر بازی Assassin’s Creed Unity نسخه 1.6 با 9 گزینه

ورژن های مختلف ترینر بازی اساسینز کرید یونیتی با گزینه های متعدد از جمله پول بینهایت، جان بینهایت، مهمات بینهایت و سایر مواردی که می توانید با دانلود هر یک از نسخه های ترینر بازی Assassin’s Creed Unity به آنها دست پیدا کنید.

blank

کلید فعالسازی توضیحات
کلید F1 جان بسیار زیاد
کلید F2 دید عقابی (Eagle Vision) بینهایت
کلید F3 حالت مخفی کاری / نامرئی شدن
کلید F4 تمام نشدن آیتم های مصرف شدنی
کلید F5 گذاشتن / آوردن 250,000 امتیاز کرید (Creed points)
کلید F6 اضافه کردن 10,000 پول
کلید F7 مهمات بینهایت
کلید F8 تغییر دادن امتیاز های مهارت / همگام سازی
کلید F9 تغییر چهره آنی
باکس دانلود ترینرها
عنوان ترینر
لینک دانلود
تاریخ انتشار
تاریخ به‌روز‌رسانی
حجم فایل
تاریخ انتشار: 1402-08-01
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 1.97 MB
تاریخ انتشار: 1402-08-01
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 1.73 MB
تاریخ انتشار: 1402-08-01
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 670 KB
تاریخ انتشار: 1402-08-01
ــــــــــــــــــــــ
حجم فایل: 3.75 MB