بی شک یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین کارت های بازی کلش رویال ماینر می باشد بازیکنی که در Arena 6 به عنوان کارت Legendery عرضه میشود.

هزینه ی این بازیکن تنها ۳ اکسیر میباشد و تنها لجندری است که در هر جایی از زمین میتواند قرار داده شود همانطور که در جدول زیر برای شما مشخص کرده ایم این مهره از Hitpoint و یا همان جان بسیار زیادی برخوردار است.ولی قدرت ضربه ی بسیار پایینی دارد. از این رو توصیه میشود که از این یار به هیچ عنوان به صورت مجزا استفاده نشود.

نیرو هایی چون گوبلین ها و مینیون ها به دلیل هزینه ی کمی که دارند. میتوانند مکمل بسیار خوبی برای این مهره به شمار روند. یکی از مواردی که استفاده از ماینر بسیار توصیه میشود استفاده ی آن در برابر ساختمان هایی است که از طرف دشمن ساخته میشوند.

به خصوص Elixir Collectors به صورتی که اگر حریف شما یک Elixir Collectors در زمین قرار دهد ۶ اکسیر خرج کرده است و شما به راحتی با استفاده از یک ماینر با هزینه ی ۳ اکسیر میتوانید Elixir Collectors حریف خود را نابود کنید.

اما باید به این نکته توجه داشت که در صورتی که خانه ی حریف مقابل در کنار King  قرار داشته باشد , ماینر حتما باید سمت مخالف King انداخته شود چرا که امکان دارد پس از خراب کردن ساختمان به سراغ  King رفته و او را بیدار نماید.

ماینر مهره ی بسیار مناسبی برای کشتن یارهایی است که جان کمی دارند ولی ضربات بسیار قوی بر دشمن وارد می نمایند مانند Princess  و  Musketeer اگر قصد حمله با این مهره را در سر دارید
میتوانید ابتدا با انداختن ماینر در گوشه ای از صفحه حواس king و یا یکی از برجک ها را به ماینر جمع کرده و سپس با نیروهای دیگر خود به ساختما حریف حمله کنید.

مشخصات ماینر در بازی کلش رویال در یک نگاه

در انتها توجه شما را به توضیحات کاملی از قدرت این کارت در لول های مختلف جلب میکنیم

ویژگی های Miner – ماینر در کلش رویال
ویژگی های Miner – ماینر در بازی کلش رویال

 

یکی از نمونه دست هایی که می توان از ماینر استفاده کرد

blank