دنبال ترفندهای بازی فیفا 19 هستید به شما توصیه می کنیم این مطلب که شامل 19 ترفند و نکته آموزشی بازی فیفا 1  میباشد را دنبال کنید.

اگر چه زمان انتشار نسخه جدیدی از سری بازی های فیفا 19 فرا رسیده است اما هنوز هم در این مراحل پایانی چرخه حیات فیفا 19، این راهنمایی های اساسی که در اینجا ارائه میدهیم، می توانند به شما کمک کنند.

هر روز هزاران گیمر فیفا 19 در تیم آلتیمیت مبارزه می کنند، اما برای بازیکنان تازه وارد چه اتفاقی می افتد؟ اگر برای اولین بار است که فیفا ۱۹ را بازی میکنید، ما در اینجا برای شما بعضی از مهم ترین نکاتی که باید درباره فیفا ۱۹ بدانید را ارائه میدهیم. از تاکتیک ها و ترکیبها گرفته تا ویژگیهای جدید و مهارت هایی که باید به آنها توجه کنید.

این نکات به شما کمک می کنند که بتوانید به زیبایی بازی خود اضافه کنید.

بررسی 11 ترفند اساسی بازی فیفا 19

1. قبل از اینکه از timed finishing استفاده کنید بیشتر فکر کنید

Timed Finishing بازی fifa 19

آیا فیفا 19 را پس از تغییراتی که اخیرا در به روز رسانی 7 ام در این بازی ایجاد شده است، بازی کرده اید؟ این به روزرسانی نه تنها متحول کننده ترین بروز رسانی فیفا ۱۹ تا به حال بوده است، بلکه بررسی و تعادل با ویژگی timed finishing همراه شده است.

در سپتامبر گذشته این محبوبترین و حرفه ای ترین بازیکن تیم بود که روش های جدید حمله را اجرا میکرد و شما می توانستید با دو بار فشار دادن دکمه شوت از زاویه های خیلی سخت و از مسافت های طولانی شوت های محکمی را بزنید و با ارائه زمانبندی (timed finishing)، دکمه در زمان درستی فشار داده میشد.

شرکت EA مناسب دیده است که آن را دوباره به بازی برگرداند و به این موضوع توجه دارد که هر کس زمانی که کمی فضا در بیرون محوطه جریمه پیدا کند، به طرق مختلفی از این ویژگی استفاده می کند.

با این حال، اگرچه Timed Finishing کاملا بی تاثیر و ناکارامد نیست، اما گزینه ای وجود ندارد که هر وقت نیاز به یک گل سریع داشتید از آن استفاده کنید.

هر نوع فشار دفاعی یا احتمال اینکه یک بازیکن تعادل خود را از دست بدهد، منجر به یک زدن یک ضربه بی دقت می شود که از دروازه فاصله زیادی دارد. حالا زمان آن نیست که بازی تان را به کلی عوض کنید، بلکه در عوض، حالا وقت خوبی است که همه چیز را در یک سوم آخر بازی عوض کنید.

2. کاری کنید که بتوانید توپ را در هوا از آن خود کنید

بازی با توپ در هوا فیفا 19

خیلی ناامید کننده است اگر یک موقعیت 50_50 را وقتی توپ به سوی شما به هوا پرتاپ شده است، در مقابل بازیکن حریف از دست بدهید.

اما راهی وجود دارد که این موقعیت ها را به نفع خود تمام کنید.

دکمه jostle که غالبا نادیده گرفته میشود، به شما این امکان را می دهد که به صورت دستی بازیکن را حرکت دهید و موقعیت بهتری را برای بازیکنان مهاجم / دفاع میانی / هافبک خود ایجاد کنید.

خیلی ساده، زمانیکه توپ در هوا است، L2/LT را نگه دارید و امیدوار باشید که شانس بیشتری را نسبت به حریف در تصاحب توپ در هوا خواهید داشت.

مطمئن شوید که زمانبندی خوبی برای حرکت تان دارید، تا شما کسی باشید که درست زمانی که توپ به سمت پایین می آید، آن را در یک رقابت هوایی مال خود می کنید و نه حریفتان.

این کار خصوصا زمانی می تواند کارایی خود را نشان دهد که شما به عنوان مهاجم بازی کنید.

اگر شما نیاز به کمک بیشتری در موقعیت های رقابت گونه دارید، حتما با بازی مهارتی Silver Attacking Scenarios تمرین کنید.

3. کنترل دروازه بان خود را دوباره بدست بگیرید

به دست گرفتن کنترل دروازه بان در فیفا 19

یک دکمه نیمه مخفی دیگر مربوط به قابلیت حرکت دادن دروازه بان به طور دستی است _ خصوصا در Pro Clubs_ این قابلیت می تواند تفاوت بین دیدن برخورد توپ به پشت تور دروازه و کاشته شدن بذر شک در ذهن بازیکن فوروارد باشد.

برای تغییر مکان دروازه بان، تمام کاری که نیاز دارید انجام دهید این است که استیک راست کنترلر را کلیک کنید و سپس دروازده بان را با استفاده از همان استیک حرکت دهید.

بنابراین، اگر می خواهید در جنگ ذهن ها شرکت کنید، باید هنگام ضربات کرنر، دروازه بان را زودتر از دروازه خارج کنید، در زمان ارسال سانتر ها محل قرار گرفتن پاهای دروازه بان را تنظیم کنید و در کل هر کاری که از دست تان برمی آید را در برابر حریف انجام دهید.

ارزش آن را دارد که ابتدا به صورت آفلاین این کارها را امتحان کنید، که اگر سرانجام تلاش های اول تان مانند فینال لیگ قهرمانان لوریس کاریوس شد، زیاد برایتان بد نشود.

ترفند شماره 4 بازی فیفا 19

4. نقشه های بازی یا Game Plan تفاوت بین برد و باخت را ایجاد می کنند

fifa 19 game plan
ترفندهای بازی فیفا 19 – FIFA 19

گیم پلن در فیفا 19 مشابه گیم پلن در PES 2019 هستند و به طور قابل توجهی نحوه عملکرد شما در این بازی ها _و نحوه تطابق دادن خودتان با این بازی ها_ را تغییر داده اند.

قبل از این که پا در میدان بازی بگذارید، شاید بهتر باشد و شاید دوست داشته باشید که در دریایی از انتخاب هایی که در صفحه مدیریت تیم در دسترس شما قرار گرفته است، شیرجه ای بزنید.

L2 را فشار دهید، سپس می توانید هر جنبه از بازی تان را ویرایش کنید.

حالا هر حرکت سریع d-pad در بازی می تواند برای انجام جزئیات خاص و پیچیده ای تنظیم شود_ از دفاع شدید گرفته تا حمله شدید.

می خواهید وقتی یک بر صفر جلو هستید بازی را همینطور نگه دارید و تمام کنید؟ عرض تیم تان را به طور قابل توجهی کم کنید (مدافعان تان در فاصله کمی از یکدیگر قرار بگیرند) و در صفحه ترکیب بندی، Drop Back را انتخاب کنید و آن را برای استفاده در بازی با Defensive تنظیم کنید.

فرقی نمی کند که شرایط چگونه است، شما در هر زمان می توانید از 5 نقشه استفاده کنید.

5. نیازی نیست تلاش تان را بر روی سرعت بگذارید

در فیفا 19 نیازی برای سرعت بالا نیست

این می تواند اغوا کننده باشد که تمام سکه هایی که به زحمت به دست آورده اید را خرج خریدبازیکنان سریع برای تیم FUT خودتان کنید.

اما با لطف خدایان EA، سرعت دیگر همه چیز نیست.

بلکه، عملکرد شما زمانی خوب است که بر نحوه بازی کردن تان تمرکز کرده باشید.

دوران اینکه توپ های بی هدفی را از طریق کانال ها به وینگرهای سرعتی می انداختید تا شروع به دویدن کنند، دیگر به سر رسیده است.

بنابراین در بازار نقل و انتقالات به دنبال بازیکنانی باشید که بیشتر فیزیکی هستند و حرکات پای زیرکانه ای دارند؛ خصوصا از آنجا که حالا سیستم Active Touch بازی به دریبل زدن بهتر و مهارت های فیزیکی نسبت به پاس های مستقیم اهمیت بیشتری می دهد.

البته این به معنی آن نیست که سرعت در بازی امسال بی تاثیر است، بلکه منظور فقط این است که تاثیر آن مثل سابق نیست.

6. چالش های ساخت تیم (Squad Building Challenges) را پیگیری کنید

چالش ساخت تیم در فیفا 19

وقتی نوبت به چالش ساختن تیم (Squad Building Challenges) برسد، باید بگوییم EA امسال شرایط را چالش برانگیزتر کرده است.

این چالش ها یک سری از پازل هایی هستند که شما را موظف به خریدن بازیکن هایی می کنند که مناسب نیازهای یک مسابقه خاص باشند. این چالش ها در طول هفته به صورت تصادفی به بازیکنان ارائه می شوند.

دنبال کردن آنها ممکن است سخت باشد، اما این کار می توانددر طولانی مدت به نفع شما باشد.

تیم FUT به شدت درگیر چالش های فصلی ساختن تیم و دیگر رویداد ای زنده بوده است.

رویدادهای Halloween Ultimate Scream و FIFA 19 Futmas پشت سر گذاشته شدند، اما ممکن است در آینده منافع بیشتری از این رویدادها نصیبتان شود؛ خصوصا اگر بخواهید پول خوبی در فیفا 19 بدست آورید.

سکه های تیم آلتیمیت فیفا 19

چگونه به راحتی با استفاده از بسته های نقره ای و برنزی میلیون ها پول بدست آورید.

Marquee Matchups که جایی برای دیدن چندین چالش ساخت تیم (SBC) برای یک رقابت بزرگ یا مسابقه حساس در سراسر دنیا است، بهترین راه برای سریع پول در آوردن است (خرید سریع بازیکنان آرسنال و تاتنهام در جمعه قبل از مسابقه بین آنها، نتیجه رضایتبخشی نخواهد داشت)، به جای منتظر ماندن برای رقابت مهم هفته، شما باید فراتر از زمین مسابقه فکر کنید.

ارزش آن را دارد که از پیش، برای آخر هفته ها حواستان به مسابقات رقابت های جنوب آفریقا یا حتی مشابه آنها لیگ های دانمارک و سوئیس باشد.

امروز بازیکنانی را در این بخش ها از تیم های بزرگ با قیمت خیلی پایین بخرید و وقتی که آنها از همان هفته اول شروع به بازی کردن کردند، ببینید که چطور پول به جیبتان سرازیر می شود.

البته این کار بر اساس یک قاعده علمی نیست و انجام آن همراه با ریسک زیادی است، اما شما پس از چند تلاش در نهایت یاد می گیرید که چطور این کار را انجام دهید.

علاوه بر این، برای آنکه سودتان در این کار تضمین شود، با خرید تعداد زیادی بازیکن ایرلندی در رویداد روز سنت پاتریک در ماه مارس که مطمئنا همیشه برگزار خواهد شد، شروع کنید.

اگر شما کارتان را درست انجام دهید ( و درست خرید کنید) ممکن است در نهایت، فقط در چند دقیقه چندین میلیون به جیب بزنید.

7. هر چه سریع تر دومین بسته FUT تیم ها را بخرید

blank

آیا می خواهید در ultimate team نسبت به سایرین مزیتی داشته باشید؟

دومین تیم اصلی طلایی را بخرید. با این کار دیگر نگران کارت های فیتنس یا آمادگی جسمانی نخواهید بود.

تیم اول تان و ذخیره های تیم دوم تان را روی نیمکت بنشانید و بالعکس (یعنی تیم دوم و ذخیره های تیم اول تان را به زمین بفرستید). سپس، متناوبا با ستاره های تیم اول تان به صورت آنلاین و با تیم دوم تان به صورت آفلاین بازی کنید.

با انجام این کار خواهید دید که آمادگی جسمانی هیچ کدام از بازیکنان هرگز کم نخواهد شد.

این شرایط یک زمینه عالی را برای شما فراهم می کند که بتوانید پول روی پول بگذارید، بدون اینکه نگران کم شدن روحیه (و آمادگی جسمانی) بازیکنانتان شوید.

8. به بهترین و بالاترین درصد قد در pro clubs دست پیدا کنید

pro club height fifa 19

با تنظیم کردن وزن و قد بازیکنی که با آن بازی می کنید و با جمع آوری پوینت هایتان برای گرفتن بروزرسانی های ویژگی ها، شما می توانید تفاوت بزرگی را برای پرو کلابز خودتان ایجاد کنید.

اما یک حد میانه بهینه وجود دارد که کمتر شناخته شده است، حدی که با آن سرعت و قدرت را از دست نمی دهید.

برای پیدا کردن این حد، قد بازیکن تان را با 6 فوت و وزن اش را با 194 lbs تنظیم کنید.

مگر اینکه بخواهید به عنوان یک بازیکن ریز نقش و پرسرعت یا بازیکن نوک حمله بازی کنید، در بقیه موارد این تنظیمات تعادل مناسبی را بین داشتن سرعت کافی برای عبور سریع از بازیکنان حریف و به همان اندازه، موفق بودن در تصاحب توپ در موقعیت های 50/50 ایجاد می کند. تغییر دادن این تنظیمات به هر شکلی_کوچک تر، سنگین وزن تر، سبک وزن تر یا قد بلند تر_ می تواند به طور عجیبی ارزش ویژگی ها را تغییر دهد.

9. بدانید که باید به دنبال باز کردن قفل کدام ویژگی های Pro Clubs باشید (و نباشید)

pro clubs unlock features fifa 19

پوینت های مهارت در پرو کلابز خیلی راحت خرج می شوند، این پوینت های مهارت به شما این امکان را می دهند که برای بازیکنی که با آن بازی می کنید، بوست ها و ویژگی ها را بخرید.

اگر چه خرج کردن این پوینت ها باعث می شود که درباره اینکه دقیقا می خواهید آنها را کجا خرج کنید، بیشتر فکر کنید.

چندین دسته از ویژگی ها وجود دارند که از لحاظ کارایی بی ارزش هستند و باید از آنها دوری کنید:

آنها اغلب شامل شاخه های پنالتی و دقت ضربات آزاد هستند؛ به علاوه دسته ضربات والی. این ویژگی ها به طور طبیعی در گیم پلی بازی وجود دارند و بیش از آن بستگی به موقعیت های خاص مسابقه دارند که ارزش صرف وقت و هزینه را داشته باشند.

در عوض به نفعتان است که بیشتر اولین پوینت های مهارت تان را برای مجموعه ویژگی ها و زیرشاخه های دریپل زدن خرج کنید.

افزایش چابکی، توانایی دریپل زنی، حرکات ماهرانه و کنترل توپ شما به این معنی است که شما آنقدر قوی هستید که نمی توان شما را نادیده گرفت و مالکیت توپ را از آن خود خواهید کرد و هنگام دریافت توپ قطعا و فورا توپ را کنترل می کنید.

10. منتظر Release Clause ها در مد کرییر (career Mode) باشید

release clause - career mode fifa 19

چه حسی دارد اگر بتوانید کیرن تریپیر را زیر 30 میلیون یورو، دیوگو دالو را با 8.4 میلیون یورو و ریس آکسفورد را فقط کمی بالاتر از 3 میلیون دلار روی هوا بزنید و بخرید؟

حتی بهتر از این، دیگر نیازی نخواهید داشت که برای خرید بازیکنان وارد مذاکره شوید_ اینها همه با رلیز کلاز ها ممکن خواهد بود.

حالا در یک ویژگی جدید، که در جایی از منوی career mod قرار دارد که زیاد در دیدرس نیست، شما می توانید بازیکنانی را جستجو کنید که در قراردادهایشان release clause دارند.

برای این کار، به منوی انتقالات (transfers) بروید و سپس بازیکنان را جستجو کنید.

از آنجا به قسمت Transfer Staus بروید و در میان گزینه ها اسکرول کنید تا Release Clause را پیدا کنید. شما می توانید در لیگ ها بگردید و با کمی زحمت برای خودتان چند مورد پرسود را پیدا کنید.

11. Pitch Note ها را چک کنید

pitch notes fifa 19

ممکن است در زمین بازی کارهای زیادی انجام شود، اما شما باید به آنچه اتفاق می افتد دقیقا توجه کنید.

صفحه NotePitch منبعی است که بازیکنان باید آن را بوک مارک کنند و مرتبا به آن سر بزنند. چرا؟

در این صورت شما قادر خواهید بود که قبل از دیگران از buff ها، nerf ها و دیگر تغییرات جدید مطلع شوید_ این موضوع به علت آپدیت گیج کننده ویندوز برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، به ویژه برای بازیکنانی که با کنسول بازی می کنند، اهمیت دارد.

برای مثال آخرین آپدیت، شامل آن تغییرات قابل توجه مربوط به Timed Finishing است_ به علاوه، تغییراتی که در Pro Clubs و career modeایجاد شده است، مانند حل کردن مشکل تداخل زمانبندی ها که مرتبا FA Cup Final را تحت تاثیر قرار می داد.

صفحه Pitch Notes را پین کنید و مرتبا به آن سر بزنید.

آنها یک منبع در دسترس هستند که به شما کمک می کنند که مزیت های کوچکی را نسبت به حریفان بدست آورید که این مزیت ها می توانند تفاوت بین برد و باخت را برایتان ایجاد کنند.

امیدواریم ترفندهای بازی فیفا 19 مورد رضایت شما واقع شده باشد در صورتی که دیدگاهی در مورد این مطلب دارید در بخش نظرات و دیدگاه های این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

اگر شما ترفند حرفه ای و پراستفاده از را از بازی فیفا 19 می شناسید که در این لیست بیان نشده است حتما با دوستان خود و علاقه مندان به بازی فیفا 19 به اشتراک بگذارید.

خرید بازی اورجینال فیفا 19 از گیم‌پینو