معرفی بازی FIFA 18

معرفی بازی FIFA 18

معرفی بازی FIFA 18

معرفی بازی معرفی بازی FIFA 18

سبک بازی

ورزشی، شبیه سازی، مسابقه ای

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • PlayStation 3
  • Xbox 360
  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

ea sport

منتشر کنندگان بازی

ea canada

موتور بازی سازی

forstbite 3

سن مجاز

3+

مدهای بازی

single player , multi player

معرفی کامل بازی FIFA 18، بازی جدید فیفا 18 آخرین نسخه از سری بازی های مسابقه ای ورزشی و فوتبالی فیفا ساخته شده توسط شرکت EA طرفداران این بازی شاهد انتشار آن در تاریخ 29 سپتامبر 2017 که برابر 7 مهر 96 است، برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس 360،  پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ویندوز و همچنین نینتندوو سویچ خواهند بود.

شاید بتوان انتشار بازی فیفا 18 برای کنسول های ایکس باکس 360 و پلی استییشن 3 را از مطالب جالب در مورد این بازی دانست چرا که بازی شرکت کونامی در نسخه جدید بازی خود یعنی PES 2018 از این کنسول ها پشتیبانی نمی کند. البته هیچ امکان جدیدی در این کنسول ها به بازی اضافه نشده است.

این بازی دومین نسخه از سری بازی های فیفا 18 است که از موتور بازی سازی Fronstbite 3 استفاده می کند.

blank

گیم پلی بازی فیفا 18 – بازی FIFA 18

آخرین نسخه بازی فیفا دارای 52 استادیوم ثبت شده که در 12 کشور دنیا پراکندگی دارند به همراه استادیوم های جدید به علاوه 30 ورزشگاه که در کل شامل 82 زمین و استادیوم بازی می باشد.

ویژگی جدید که در نسخه پیشین بازی یعنی فیفا 17 به عنوان Jonrney Mode معرفی شده بود در فیفا 18 با عنوان The Journey: Hunter Returns وجود خواهد داشت. اگر شما نسخه پیشین داستانی بازی را تکمیل کرده باشید در این فیفا 18 همه چیز مجددا شروع نخواهد شد بلکه بازیکن از کلوپی بازی خود را شروع می کند که در بازی قبل در آن حضور داشته است.

اگر هم شما در این ویژگی بازی جدید هستید و قصد شروع آن را دارید هر آنجه که در نسخه قبل وجود داشته است در اختیار شما خواهد بود و بازیکنی که با آن شروع خواهید کرد با نام Alex Hunter در این نسخه قابلیت شخصی سازی بیشتری را خواهد داشت یعنی مدل های مو و لباس های بیشتری را می توانید برای hunter انتخاب کنید.

در نسخه پیشین Hunter فقط می توانست در لیگ پریمیم انگلستان بازی کند در این نسخه امکان بازی کردن در سایز مکان ها و لیگ ها را خواهد داشت و جذابیت آن زمانی به اوج خود می رسد که داستان این بازیکن براساس زندگی کریستین رونالدو خواهد بود و در خلل بازی به داستان زندگی این استوره فوتبال فلش بک خواهد خورد.

تکنولوژی جدید موشن کپچر در فیفا 18

به گفته شرکت سازنده در فیفا 18 برای شناختن هر چه بهتر حرکات بازیکنان و واقعی تر جلوه کردن حرکات آنها از سیستم و تکنولوژی جدید در موشن کپچر استفاده شده است که به هر چه واقعی تر جلوه کردن بازیکنان و حرکات آنها کمک می کند.

سیستم ریبلینگ پیشرفته در فیفا 18

به گفته سازندگان بازی سیستم جدید دریبلینگ و رویارویی با بازیکنان بسیار پیشرفته تر شده است به طوری که بازیکنان حمله می توانند با اعتماد به نفس بیشتری به قلب دفاعی تیم حریف بزنند. تغییر جهت بهتر بازیکنان، حرکات تکنیکی جدیدتر از جمله بخش های هیجان انگیز این بازی خواهد بود.

blank

البته با توجه به توضیحاتی که از بازی منتشر شده است به علاوه نقد و بررسی هایی که از بازی به عمل آمده شاهد تغییرات شگفت انگیزی نخواهیم بود و بازی شباهت های زیادی به نسخه پیشین دارد اما بعضی از ویژگی ها بهبودهای زیادی داشته اند.

مثل همیشه باید منتظر نسخه جدید بازی فیفا باشیم تا بتوانیم بهتر تغییرات بازی لمس کنیم.

به زودی امکان خرید این بازی در گیم‌پینو فرآهم خواهد بود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی FIFA 18

برای اجرای بازی FIFA 18 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows 7/8.1/10 - 64-Bit
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GTX 460 or AMD Radeon R7 260
پردازنده محاسباتی
Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
رم (RAM)
8 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
50 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی FIFA 18

سیستم پیشنهای بازی FIFA 18 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows 7/8.1/10 - 64-Bit
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon R9 270
پردازنده محاسباتی
Intel i5-3550K @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz
رم
8 گیگابایت
فضا
50 گیگابایت

امتیازات بازی FIFA 18

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

PCGamer امتیاز 8.4 از 10
Polygon امتیاز 9 از 10
Gamespot امتیاز 7 از 10
IGN امتیاز 8.1 از 10
Metacritic امتیاز 8.4 از 10
Gamesradar امتیاز 9 از 10
میانگین امتیاز
8.4

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *