بازی Injustice 2

بازی Injustice 2

بازی Injustice 2

معرفی بازی بازی Injustice 2

سبک بازی

مبارزه ای، اکشن

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • Xbox One

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

NetherRealm Studios

منتشر کنندگان بازی

Warner Bros. Interactive Entertainment

سن مجاز

18+

مدهای بازی

Single-player, multiplayer

معرفی بازی Injustice 2 پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره امروز بازی Injustice 2 منتشر شد و سوالی که مطرح می‌شود، این است که آیا بازی نامبرده ارزش تجربه را دارد یا خیر.

بازی Injustice 2، دنباله‌ای بر نسخه‌ی اول این سری است که در سال ۲۰۱۳ با نام Injustice: Gods Among Us منتشر شد و توانست به موفقیت‌هایی دست یابد. همانند بازی اول، اتفاقات نسخه‌ی دوم نیز در دنیای دی‌سی رخ داده و شخصیت‌های به‌کار گرفته شده در داستان نیز ابرقهرمانان و شخصیت‌های منفی آن هستند. البته تفاوت‌هایی نیز این دو بازی وجود دارد؛ برای مثال، در این نسخه شاهد شخصیت‌های بیشتر و جدیدی همچون پویزن آیوی، ددشات، گوریلا گراد و سوپرگرل هستیم. از دیگر تغییرات نسخه‌ی دوم نیز می‌توان به سیستم تجهیزات جدید و همچنین مد چند نفره‌ی بازی اشاره کرد که به پنجاه کاربر اجازه‌ی مبارزه می‌دهد.

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، بازی Injustice 2 امروز منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، نقدها و نمرات این بازی نیز توسط وبسایت‌های تحلیلی منتشر شدند. تاکنون و با انتشار پانزده نقد، این بازی به متای ۸۸ بر روی کنسول پلی استیشن ۴ دست یافته است.

blank

گرافیک بازی از بهترین‌های روز است که کار آن با نسخه بهینه شده آنریل انجین ۳ انجام شده. طراحی های کاراکترها عالی کار شده و با شخصی سازی آن‌ها لباس‌های جدید هم طراحی بسیار خوبی دارند، لول دیزان بازی نیز بسیار خوب بوده و مشکل خاصی در آن نمی‌توان دید. تخریب پذیری زیاد، جزئیات بالا و افکت‌های جالب از نکات مثبت این بخش هستند.

در بخش صداگذاری نیز خوشبختانه از افراد معروف و حرفه ای زیادی استفاده شده و به جز چند مورد کوچک نمی‌توان از آن ایراد گرفت، موسیقی بازی توسط آقای Cristopher Drake که کار نسخه اول هم بر عهده داشت است طراحی شده. از کارهای ایشان می‌توان به موسیقی تحسین شده انیمیشن HellBoy اشاره کرد. خوشبختانه این بخش هم در بازی خوب کار شده ولی نمی‌توان آن را بی‌نقص نامید.

Injustice 2، قطعاً یکی از بهترین بازی‌های فایتینگ منتشر شده تا به امروز است که دارای داستانی جذاب نیز است. بازی برای هر نوع بازی‌ آسان بود و به راحتی با آن کنار خواهند آمد هر چند بازی مشکلات ریزی دارد ولی به تمامی افراد تجربه آن پیشنهاد می‌شود.

در این بازی می توانید تمامی قسمت های شخصیت موردنظرتان از جمله رنگ پوست، لباس ها، سبک مبارزه و فنون جدید را تغییر دهید. گرافیک بازی نیز برخلاف نسخه ی قبلی که ضعف بسیاری داشت، هم اکنون در Injustice 2 با محیطی پویاتر از قبل و موانع و آبجکت های قابل استفاده همانند Mortal Kombat X رو به رو هستیم که استیج ها را به محیط های کاملا تعمال پذیر تبدیل کرده است. شخصیت بازی نیز بسیار بیشتر شده و در نسخه ی دوم شاهد شخصیت های Scorpion، Jason Voorhees ، Predator  و … خواهیم بود و طبق گفته ی سازندگان در هر بسته ی الحاقی بازی چندین شخصیت جدید به بازی اضافه خواهد شد.

امتیازات بازی Injustice 2

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

Polygon امتیاز 9 از 10
Gamespot امتیاز 9 از 10
IGN امتیاز 9 از 10
Metacritic امتیاز 8.8 از 10
Gamesradar امتیاز 9 از 10
میانگین امتیاز
9.0

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *