معرفی بازی Pes 2018

معرفی بازی Pes 2018

معرفی بازی Pes 2018

معرفی بازی معرفی بازی Pes 2018

سبک بازی

ورزشی

قابلیت اجرا بر روی

  • PlayStation 4
  • PlayStation 3
  • Xbox 360
  • Xbox One
  • PC

تاریخ انتشار بازی

توسعه دهندگان بازی

konami

منتشر کنندگان بازی

pes productions

موتور بازی سازی

fox engine

سن مجاز

3+

مدهای بازی

single player , multi player

معرفی بازی pes 2018

در این مطلب قصد داریم تا بازی PES 2018 را به شما عزیزان معرفی کنیم و بخشی از ویژگی های جدید این بازی را مقایسه و به نمایش بگذاریم.

بازی pes 2018 در 14 سپتامبر 2017 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، پلی استیسن 3 ، ایکس باکس 1 ، ایکس باکس 360 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی را می توان در مدهای تک نفره و چند نفره بازی کرد.

این بازی به گفته شرکت کنامی کاملا با سایر نسخه های قبل خود تفاوت دارد به طوری که اکثر نقص های این بازی برای پلتفرم محبوب پی سی برطرف خواهد شد و گیمر می تواند یک گیم پلی عالی را تجربه کند. در این بازی بازیکنان تا حد زیادی به شکل واقعی خود نزدیک شده اند تکنیک ها ، شکل صورت ، استوک ها ، کیت ها و … .

blank

در بازی pes 2018 بازیکنان از هوش مصنوعی برخوردارند که گیمر ها شاهد این قابلیت در pes 2017 هم بودند اما این ویژگی در pes 2018 بسیار بهبود یافته است. در pes 2018 خوشحالی های پس از گل جدیدی اضافه شده که می تواند بعضی از گیمرها را که به خوشحالی بعد از گل علاقه دارند شاد کند.

در این نسخه pes گیمرها شاهد قابلیتی جدید به نام  + real touch خواهند بود این ویژگی به بازیکنان اجازه می دهد که توپ بازی را با هر نقطه از بدنشان که با اصابت توپ به آن خطا نباشد کنترل کنند مثل سینه ، ران و … که در نسخه قبل این بازی گیمر شاهد چنین قابلیتی نبودند.

در pes 2018 بازیکنان می توانند بر اساس قدرت و ارتفاع توپ از این قابلیت استفاده کنند و به خوبی صاحب توپ شوند این قابلیت مطمئنا به جذابیت های این بازی پرطرفدار اضافه خواهد کرد. دیگر قابلیت جدید این بازی باد خوردن به موهای بازیکنان بلند مو مثل مارسلو ، داوید لوییس و … هنگام دوید آنهاست.

برخورد بازیکنان هنگام گرفتن توپ از یکدیگر تا حد زیادی به واقعیت نزدیک شده. بازیکنان در بعضی مواقع به داور اعتراض می کنند و با هم مشاجره می کنند که اگر خیلی اصرار به اعتراض خود کنند داور به آنها همانند واقعیت کارت نشان می دهد که بازی را جذاب تر و مهیج تر می کند.

این بازی گرافیگ بهتری نسبت به نسخه های قبل خود دارد بنابراین ورزشگاه ها هم به واقعیت نزدیک تر و نور پردازی در شب و روز و چمن آن ها طبیعی تر شده است حتی بعضی از ورزشگاه ها بازسازی شده و به طور قابل توجهی بهبود یافته اند. pes 2018 شامل دریبل های کاربردی و استراتژیک جدیدی شده و سیستم ضربات آزاد آن کاملا تغییر کرده که است.

blank

بازی pes 2018 به راستی می تواند با بازی پر طرفدار فیفا رقابت جدی تری داشته باشد چرا که گیم پلی بازی به کلی تغییر کرده و بهبود یافته برخوردها طبیعی تر شده اند و در کل گیمرها شاهد یک بازی متفاوت از سوی شرکت کنامی خواهند بود که بسیار جذاب تر از نسخه های پیشین خود می باشد. شرکت کنامی هر ساله تیم های جدیدی به سری بازی های پر طرفدار خود اضافه می کند تا گیمرها گزینه های بیشتری برای انتخاب تیم مورد نطر خود داشته باشند.

گفتنی است کسانی که بازی PES 2018 را پیش خرید کنند دارای نسخه FC Barcelona Special Edition خواهند شد و محتویات بیشتری نیز در زمان عرضه دریافت می‌کنند، آیتم‌های ویژه‌ای نظیر ۱۰۰۰ سکه برای بخش myClub و ۵ مدیر برنامه رایگان برای بازیکنان.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی pes 2018

برای اجرای بازی pes 2018 حداقل سیستم مورد نیاز شامل: رم، سی پی یو، کارت گرافیک مشخص شده است. در صورتی که سیستم شما از مشخصات زیر ضعیف تر است، نصب و راه اندازی این وب سایت توصیه نمی شود.

سیستم عامل
Windows 7, Windows 8 , Windows 10 64-bit versions
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce GTX 660 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better
پردازنده محاسباتی
Intel Core i5-2400 | AMD FX-6100, or better
رم (RAM)
4 گیگابایت
فضا (Hard Drive)
50 گیگابایت

سیستم پیشنهادی مورد نیازبازی pes 2018

سیستم پیشنهای بازی pes 2018 که از سوی سازندگان بازی تعیین شده در زیر قابل مشاهده است. در صورتی که مشخصات سخت افزاری سیستم شما با موارد زیر یکسان و یا بالاتر است می توانید بازی را در کیفیت بسیار بالایی و بدون مشکل تجربه کنید.

سیستم عامل
Windows 7, Windows 8 , Windows 10 64-bit versions
پردازنده گرافیکی
NVIDIA GeForce GTX 860 with 2 GB VRAM (current equivalent NVIDIA GeForce GTX 760) | AMD Radeon HD 7770 with 2 GB VRAM, or better
پردازنده محاسباتی
Intel Core i7-2400 | AMD FX-6100, or better
رم
6 گیگابایت
فضا
50 گیگابایت

امتیازات بازی pes 2018

در این بخش امتیازات بازی که توسط منابع شناخته شده و معتبر از جمله: آی جی ان، پی سی گیمر و یا گیم اسپات به آن داده شده است را مشاهده می کنید و در نهایت میانگین کلی امتیازات کسب شده قابل مشاهده است.

PCGamer امتیاز 7.8 از 10
Gamespot امتیاز 8 از 10
IGN امتیاز 9.2 از 10
Metacritic امتیاز 8 از 10
Gamesradar امتیاز 8 از 10
میانگین امتیاز
8.0

آخرین بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *