شاید خبر بازطراحی یا Remaster نسخه ی  Call of Duty 4: Modern Warfare توسط استدیو Activision و Infinity Ward’s برای بسیار از طرفداران خبری خوبی باشد. گفته می شود در باز طراحی جدید تصمیم بر داستان جدید و یا تکمیلی برای روند داستانی و 10 نقشه ی جدید برای مد multiplayer باشد. البته تمام اینها اطلاعات لو رفته از تبلیغات جدید بازی است.

این تبلیغ که گفته می شود برای بازارهای کانادایی تنظیم شده است، تاریخ انتشار نسخه ی بعدی را 13 آبان امسال عنوان می کند. البته اینطور بنظر می رسد که بازی در دو نسخه روانه بازار خواهد شد که یکی نسخه ی استاندارد بازی با قیمت 60$ آمریکا و دیگری نسخه ی ویژه ی بازی است با قیمت 88$ دلار آمریکا که نسخه ی ویژه، نسخه ی Remaster بازی است.

در عکسی از تبلیغ که در شبکه ی اجتماعی Reddit پخش شده است، از جزئیات نقشه های نسخه ی جدید را خبری نیست. نسخه ی اصلی بازی Call of Duty 4 همراه با 20 نقشه منتشر شده بود که 4 نقشه آن به عنوان DLC بعدها منتشر شده بود.

اولین جزئیات از نسخه ی جدید بازی Call of Duty در ابتدای هفته ی پیش منشتر شده بود؛ هنگامی که تبلیغ نسخه ی جدید به عنوان «لیست بازی های جدید در فروشگاه Playstation» قرار داده شده بود. بخش دیگری از پیشنهاد ویژه این بازی در این مقاله قرار داده شده بود.

منبع +