به گزارش گیم‌پینو، نسخه مخصوص و باندل ایکس‌باکس وان اس همراه با رنگ قرمز خونی که نشان بازی Gears of War 4 است منتشر شد. شرکت مایکروسافت باندل Gears of War 4 کنسول ایکس‌باکس‌ وان‌ اس را معرفی کرد که پیش از آن شایعاتی در مورد آنها منتشر شده بود. این کنسول دارای ظرفیتی ۲ ترابایت بر روی هارد است و بر روی رنگ قرمز کنسول نشان معروف بازی یعنی Crimson Omen وجود دارد.

این شرکت نام این باندل را «ایکس‌باکس وان اس نسخه محدود 2 ترابایتی Gears of War 4» (!) نام گذاری کرده است و در تاریخ ۷ اُکتبر (۱۶ مهر ماه) انتشار خواهد یافت که چهار روز پیش از عرضه رسمی بازی Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اُکتبر (۲۰ مهر ماه) می‌باشد. اگر به این باندل علاقه‌ای ندارید، کنسول‌های معمولی ایکس‌باکس‌وان‌اس در ماه اوت بفروش خواهند رسید.

a2MR5rE63inj4poQqdQXfU-1200-80

کنترلر این کنسول دارای طرحی مشابه دستگاه اصلی است و برروی آن نشانه Crimson Omen به چشم می‌خورد. این شرکت تصویری با جزئیات بالا از کنترلر آن منتشر نکرده است. قیمت این کنسول ۴۵۰دلار می‌باشد که به همراه یک نسخه دیجیتالی از بازی Gears of War 4’s Ultimate Edition به قیمت ۱۰۰دلار ارائه خواهد شد. کنترلر این بازی بصورت مجزا به قیمت ۷۵دلار بفروش خواهد رسید. در کنار کنترلر خونین رنگ این باندل، کنترلر دیگری نیز برای آن در نظر گرفته شده که در طراحی آن از ترکیب رنگ‌های آبی و خاکستری بهره گرفته شده و همچنین نشانه Phoenix Omen برروی آن به چشم می‌خورد.