بریتانیا برای هدایت پهپاد به گیمر ها نیاز دارد

نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا به تحقیقات برای انتخاب و آموزش نوجوانان “مستقیم از پای پلی استیشن به بیرون” سرعت می بخشد .

خبرگزاری The Guardian گزارش می دهد : یک فرمانده ی بازنشسته ی نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا فکر می کند گیمر ها می توانند خلبان های پهپاد های رزمی فوق العاده ای باشند .

ژنرال بازنشسته ی نیروی هوایی ؛ Greg Bagwell مقابل گروهی از نمایندگان پارلمان اظهار داشت که نیروی هوایی بریتانیا باید تعلیم نوجوانان 18 و 19 ساله مستقیماً از اتاق پلی استیشن شان را بررسی کند .

Bagwell  گفت نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا که دارای ناوگانی از پهپاد های MQ-9 Reaper است و از آن ها در عملیات در خاورمیانه و دیگر تهدیدات استفاده می کند ، از کمبود خلبانان ماهر رنج می برد .

هم ایالات متحده و هم متحدان آن اپراتور های پهپاد ها را از میان خلبانان کمکی انتخاب می کنند .

بر اساس اظهارات Bagwell توانایی روحی روانی لازم برای این نقش باعث فرسایش شدید نیرو ها می شود .

به گزارش Guardian بعضی از آن ها حتی از این نقش به دلیل “استرس فکری و یا بیماری” خارج شده اند .

به همین دلیل Bagwell گفت : نیروی هوایی سلطنتی باید به گشتن برای افراد جوان تر خصوصاً بازیکنان بازی های ویدئویی اقدام کند تا این افراد به مبارزه با گروه های تندرو در سوریه و بقیه مناطق ادامه دهند .

Bagwell گفت : “ما باید بیشتر بررسی کنیم که آیا می توان یک جوان 18-19 ساله را از پای پلی استیشن انتخاب کنیم یا نه. ” “و آن ها را داخل کابین یک Reaper قرار دهیم و بگویم که : خب شما هیچ وقت با یک هواپیما قبلاً پرواز نکرده اید اما این مهم نیست ؛ شما می توانید این پهپاد را راه بیاندازید . ”

طبق اطلاعات نیروی هوایی ایالات متحده ، پهپاد Reaper دارای 66 Feet عرض می باشد که این تقریباً برابر با نصف طول یک اتوبوس مدرسه است .

هنگام برخاستن مسلح و با سوخت کامل از زمین این پهپاد حدود 5 تن وزن دارد . سلاح اصلی آن در ایالات متحده موشک هوا به زمین AGM-114 Hellfire سلاح دقیقی است که برای نابود کردن زرهی های روسی طراحی شده است . همچنین این پرنده می تواند بمب GBU-12 Paveway II که بمب هدایت لیزری 500 پوندی می باشد را نیز حمل کند که طول این بمب اندازه یک خودرو است !

 

Bagwell همچنین گفت : “به منظور یک خلبان Reaper خیلی خوب بودن شما باید درک سه بعدی اتفاقات اطراف خودتان را داشته باشید ، حتی وقتی که 3000 مایل دور تر باشید . شما دارید شطرنج سه بعدی در ذهنتان بازی می کنید ، و باید درک کنید چگونه قطعه های مختلف پازل سه بعدی در کنار هم چیده می شوند تا بتوانید یک هدف را تعقیب کنید . ”