نتایج نظر سنجی نشان میدهد گیمرها تمایل بیشتری به بازی Call of Duty Black Ops 3  دارند تا Fallout 4.

در حال نزدیک شدن به تعطیلات کریمس هستیم و بیشتر شرکت های بازی سازی هم سعی میکنند بازی های خود را در این زمان منتشر کنند چرا که مسلما فروش بیشتری خواهند داشت. از جمله بازی های سریالی معروف و جدیدی که قرار است برای کنسول های مختلف در این زمان به بازار عرضه شود میتوان بازی های Call of Duty Black Ops 3 و Fallout 4 را نام برد، هر دو بازی نسخه جدید از سری قبلی خود هستند همراه با امکانات و ویژگی های جدید.

بر طبق یک نظرسنجی که اخیرا انجام شده است، بازی Call of Duty Black Ops 3 به عنوان یک بازی که بر روی کنسول های مختلف اجرا میشود بیشتر مطرح است و بازی Halo 5 Guardians به عنوان رهبر بازی های Xbox، بازی Uncharted The Nathan Drake Collection هم در صدر جدول بازی های کنسول PS4 و در نهایت بازی Yoshi’s Wooly World هم به عنوان بازی محبوب کنسول بازی Wii شناخته و معرفی شده است.

در این نظرسنجی برندگان و پیشتازان از دیدگاه ها و فاکتورهای مختلفی بررسی شده اند از جمله جوایزی که به هر بازی قرار است تعلق گیرد، بیشترین خریدها و رتبه بندی های هر بازی به صورت احتمالی تعیین شده اند.

این نظرسنجی بر روی 4800 نفر انجام شده و همانطور که بیان شد نتایج به ازای هر کنسول متفاوت است. اما اینکه تمایل گیمرها در بازی Call of Duty Black Ops 3 نسبت به Fallout 4 بیشتر است کمی تعجب برانگیز است چرا که سری بازی های Call of Duty از سال 2006 به بعد به طور مداوم در حال انتشار هستند و این در حالی است که بازی Fallout 3 هفت سال پیش منتشر شده بود هر چند که بازی New Vegas در این بین از سوی شرکت سازنده بازی های Fallout ایجاد شده بود ولی حتی 5 سالی از انتشار این بازی هم میگذرد.

هر چند این نظرسنجی جامعه آماری بزرگی را شامل میشود اما باید منتظر ماند و نتیجه نهایی را در زمان انتشار هر یک از این بازی ها مشاهده کرد اما در نهایت چه بازی Fallout 4 و چه بازی Call of Duty Black Ops 3 پیروز این نبرد باشد باز هم گیمرها از ویژگی ها و امکانات جدید و هیجانی که در این دو بازی وجود دارد لذت کافی را خواهند برد.

ما هم همانند شما بی صبرانه منتظر این دو بازی زیبا و جذاب هستیم.