به گزارش گیم‌پینو گفته می‌شود که نسخه ریمستر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim که مربوط به سال 2011 می باشد، قرار است تا حد ممکن در گستره‌ «نسل بعد» اجرا شود. این خبر را پیت هاینس به نمایندگی از شرکت بتسدا عنوان کرد.

این در حالیست که توسعه دهنده همچنان جزئیات دقیقی از چگونگی اجرای این نسخه جدید نداده است. ولی هاینس بیان کرد بازیکنان باید انتظار طیف گسترده‌ای از بروزرسانی ها را داشته باشند.

ما هنوز وارد جزئیات کامل آن نشده‌ایم. این تمام چیزی است که ما در حال انجام آن هستیم اما ایده اولیه این گونه است. در تمامی راه های موجود ما در حال بالابردن آن و نزدیک کردن این ریمستر به نسل بعدی آن و آماده سازی این نسخه با کنسول‌های موجود هستیم. افکت‌های عملکردی یا هر موضوع دیگری که بتواند به این بازی حس و حال بهتری بدهد ما در حال کار بر روی آن هستیم.

بتسدا چندی پیش نسخه ریمستر Skyrim را اعلام کرده بود و عنوان رسمی آن هم در کنفرانس E3 2016 اعلام شد. این ریمستر شامل بخش عمده‌ای از جلوه‌های بصری، god-rays، سایه‌دهنده‌های جدیدی و موضوعات ریز بیشتری است. تصویر زیر تصویری از تریلر اعلامیه آن است:

3086121-skyrim

با دیدن تریلر آن می‌توانید جزئیات بیشتری از عمق بصری این نسخه ریمستر را ببینید. تصاویری که دیده می‌شود تصاویر بهینه شده از نسخه قدیی تر هستند اما مطمئناً چیزی نیست که از پایه برای کنسول‌های امروزی آماده شده باشد.

به علاوه، نسخه ویژه کنسول از رایانه‌های شخصی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این قلمرو نامشخص برای بتسدا نیست همانطور که مادهای رایانه‌های شخصی بازی Fallout 4 هم اکنون برای ایکس‌باکس وان در این ماه و پلی‌استیشن 4 در ماه بعد قابل دسترسی اند.

نسخه ویژه بازی Skyrim در تاریخ 28 اکتبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اگر آن را بر روی رایانه‌های شخصی بازی می‌کنید شاید از یک بروزرسانی مجانی در هنگام انتشار بهره‌مند شوید.