سوپرسل، استدیو توسعه دهنده بازی شناخته شده بازی Clash of Clans استدیو خودش را به یک شرکت غول‌پیکر اینترنت چینی با نام Tencent به مبلغ 8.6 میلیارد دلار فروخت و بعد از این فروش به گزارش ژورنال وال‌استریت ارزش آن به 10.2 میلیارد دلار افزایش پیدا کرد!

Tencent که به خاطر در دست داشتن سهام استدیو رایِت‌گیمز در بازی League of Legends در دنیای بازی شناخته شده است برای به دست آوردن سوپرسل نیز اقدام کرد. با خرید کامل این استدیو انتظار می‌رود که این جابجایی در سوم فصل سال مالی صورت پذیرد. Tencent سهام عمده این استدیو را از شرکت ارتباطات ژاپنی با نام SoftBank خرید و تا جایی که گمان می‌رود نگرانی خاصی از بابت خرید سهام بیشتر در آنها وجود ندارد و به نحوی Tencent صاحب سهام عمده آن می‌شود و SoftBank دیگر کاری با سوپرسل نخواهد داشت.

سال پیش، ارزش سوپرسل به 5.25 میلیارد دلار رسید بود، بدین معنی که ارزش این استدیو از ابتدا دو برابر شده بود. و تمام ارزش استدیو سوپرسل تنها با معامله با Tencent افزوده نشده بود. مالکیت سوپرسل، جدای از موفقیت چشم‌گیر League of Legends به طور رسمی Tencent را شرکت پیشرو در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای شخصی می‌کند.

بازی‌هایی که Tencent آنها را با خریدش کسب کرد شامل Clash of Clans، Hay Day، Clash Royale و Boom Beach هستند. بر اساس آمار و مطالعاتی که توسط Newzoo صورت گرفته است، تمامی این جهار عنوان در 20 بازی برتر در فروشگاه اپ استور در سیستم عامل آی‌او‌اس بوده اند.