بازی Sonic چند روز پیش 25 ساله شد که هم یادبودی از این بازی است و هم این موضوع که این بازی در سالهای اخیر شرایطی عجیبی را پشت سر گذاشته است. از حضور عجیب و غریبش در رسانه‌های اجتماعی با نام Sonic Boom؛ شاید ندانید دقیقاً شرایط این بازی خاطره انگیز چگونه است؟

اما به نظر می‌رسد که شرایط نرمال آن بزودی احیا می‌شود. مصاحبه Sonic Team با مجله Famitsu Magazine (که طرفداران آن را SoaH City ترجمه می‌کند) نوید اخبار جدیدی راه می‌دهد. در پایان این مصاحبه که در مورد ربع قرن حضور بازی Sonic پرسیده شده بود، تاکاشی لیزوکا رئیس این تیم اذعان کرد:

ما در Sonic Team در حال توسعه یک بازی کاملاً جدید هستیم. همچنین که در کنار آن در حال گسترش یک فیلم کامل توسط Sony Pictures نیز هستیم که کارهای آن تقریباً انجام شده است و انیمیشن آن بر روی Sonic Boom قرار می‌گیرد. ما همچنین آماده توسعه بخش اسپانسرهایمان هستیم.

آخرین بازی کنسول این تیم یعنی Sonic Team که Sonic Lost World نام داشت و عنوان انحصاری Wii U بود در سال 2013 منتشر شد. عنوان Sonic Boom: Rise of Lyric عنوان انحصاری دیگری بود برای Wii U که در سال 2014 منتشر شد و گفته می‌شود توسط Big Red Button گسترش داده شده بود. اما با توجه به این وضعیت، تیم Sonic Team مسئول بسیاری از نام‌های Sonic هستند :Sonic and the Black Knight، Sonic Unleashed و Sonic the Hedgehog (2006) هرچند که عنوان Sonic Colors بسیار خوب عمل کرد.

مسئله اصلی این نیست که این سری از عناوین Sonic توانستند 25 سال دوام بیاورند، بلکه این است که بسیاری بازی در این سال ها گسترش داده شدند. هدف ما، اضافه کردم قابلیتی جدید و فائق آمدن بر تمام پتانسیل‌های سختی کار است.