تمرکز این روزه ی دنیای مطبوعات تماما بر مد multiplayer بازی Doom بوده است، اما فراموش کرده ایم که مد single-player نیز وجود دارد. امروز Reddit این مد فراموش شده را به ما یادآوری کرد؛ ویدئویی که ظاهراً «تریلری ناتمام» از بازی است، در این شبکه مجازی منتشر شده است.

چیزی که پیداست این است که این ویدئو یک انتشار رسمی نیست و شاید هم یک ویدئو قدیمی باشد که صرفا دیده نشده؛ چرا که در عنوان ویدئو از کلمه ی «Doom 4» نام برده شده است و عبارت دیگر «Fight Like Hell» است که استدیو Bethesda در نسخه ی عملیات زنده ی این بازی در چند ماه پیش منتشر کرده است. اما پیدا شدن سر و کله این تریلر الآن -آن هم نزدیک انتشار نسخه رسمی- کاملا منطقی است و مهم تر از همه چیز، از نظر تکنیکی بسیار خوب است! بسیاری از بازیکنان معتقد بودند که multiplayer بازی Doom آنقدرها هم انتظار داشتند عالی نبوده ولی چیزی که در تریلر لو رفته دیده اند ظهور کامل یک بازی Doom تمام عیار است.

مد بتای multiplayer بازی Doom چندی پیش منتشر شد. توسعه دهندگان در پی کاهش استرس باگ های موجود و مشکلات بازی اصلی Doom مد multiplayer را حدود چند ماه زودتر روانه ی بازار کردند تا در تاریخ 24 اردیبهشت که نسخه ی اصلی آن روانه ی بازار می شود نگران هیچ چیز نباشند.

همچنان رسانه ها منتظر واکنش شرکت Bethesda به انتشار این تریلر لو رفته از بازی هستند. اما مطمئنا یک تریلر آنقدرا هم نمی توانند خیل عظیم طرفداران این بازی کهنه را ناامید کند.

منبه +