همه آن چیزی که از بازی جی تی ای 6 – GTA 6 انتظار داریم

حالا که بازی رد دد ریدمپشن ۲ (Red Dead Redemption 2) کنار رفته است می توانیم در مورد فرنچایز بازی بی رقیب جی تی ای GTA فکر کنیم.

کدهای تقلب بازی red dead redemption 2

چقدر می توانیم درباره قدم بعدی راک استار مطمئن باشیم؟ جی تی ای 5 (GTA5) یکی از موفق ترین بازی های منتشر شده در دنیا است و در حالیکه ما همچنان از بازی آنلاین GTA لذت می بریم، حالا حدودا 6 سال از زمان انتشار بازی می گذرد، یعنی تا انتشار ورژن جدید بازی تنها چند سال (یا کمتر) مانده است.

چیزی که می توانیم با اطمینان بگوییم این است که انتظار نداریم که جی تی ای 6 در سال 2019 منتشر شود، بنابراین زیاد امیدوار نباشید.

بعد از اینکه یک تاریخ انتشار دروغی در یک تبلیغ پاپ آپ تقلبی در سراسر اینترنت پخش شد، راک استار (RockStar) جلو آمد تا به طرفداران بازی اعلام کند که بازی جدید در سال بعد روانه بازار نخواهد شد.

اطلاعات کمی در این زمینه وجود دارد، اما این باعث نمی شود که ما برای سرگرمی خودمان هم که شده، بهترین شایعات، اخبار و حقایق موجود را کنار هم نگذاریم.

بنابراین بی آنکه بیشتر شلوغ اش کنیم، به سراغ هر آنچه که تا به حال درباره  GTA6 می دانیم میرویم.

ویدئوی زیر را که در مورد پیش بینی های مرتبط با کارارکتر ها، مکان ها، داستان و بازی آنلاین GTA VI است را چک کنید.

 

 

کدهای تقلب بازی جی تی ای 5 برای PC

در مورد بازی جی تی ای 6 – GTA 6 چیست؟

نسخه بعدی در سری بازی های جی تی ای 6 است که انتظار زیادی می رود که منتشر شود.

چه وقت منتشر می شود؟ این یکی از بزرگترین رازهای دنیای نت است (اما در 2019 نخواهد بود)

آیا بازی برای PC هم منتشر خواهد شد؟ هم  GTA4 و هم GTA5 (در نهایت) راه خود را به PC هم باز کرده بودند، بنابراین گمان می رود که برای GTA6 هم اینگونه باشد.

زمان انتشار بازی جی تی ای 6

حالا که رد دد ردییمشن با هیاهوی زیادی منتشر شده است، انتظار می رود که معرفی  GTA 6 زیاد طول نکشد.

اما احتمالا باید برای بازی کردن آن مدتی صبر کنیم.

طبق بعضی از گزارشات، ما باید برای نسخه بعدی جی تی ای تا سال 2020 صبر کنیم که منطقی به نظر می رسد.

راک استاراز سپتامبر 2013 که بازی منتشر شده و به طور منظم محتوای آن بروز شده است، از بازی آنلاین GTA که قسمت چند کاربره  جی تی ای 5 است، پشتیبانی می کند.

در حال حاضر، راک استار بر اجرای طبیعی و بی نقص بازی آنلاین Red Dead که فعلا در مد آنلاین بازی در نسخه بتا وجود دارد، تمرکز کرده است.

طبق گفته مایکل پکتر، یکی از تحلیلگران معتبر صنعت بازی، این بازی حدودا در سال 2022 منتشر خواهد شد.

در یک مصاحبه با گیمینگ بولتد، پکتر گفت که او فکر می کند که بهترین سناریو این خواهد بود که بازی در سال 2020 معرفی و در سال 2021 یا بعد از آن منتشر شود،اما احتمال معرفی بازی در 2021 و انتشار آن در 2022 یا بعد از آن بیشتر است.

به طور کلی، انتظار شنیدن هر خبری در مورد  GTA6 در آینده نزدیک، خیلی خوشبینانه است. ما فکر می کنیم منطقی است اگر انتشار این بازی مانند الگوی انتشار بازی قبلی خود یعنی  GTA5 باشد، به طوری که در پایان نسل فعلی منتشر شود و به راحتی در نسل جدید نیز منتشر شود تا پای خود را در هر دو پایگاه بگذارد و گسترده ترین پایگاه کاربران ممکن را در بر بگیرد.

و با توجه به اینکه بزودی ایکس باکس بعدی و پلی استیشن 5 وارد بازار خواهند شد، به نظر می رسد که احتمالا نقشه راک استار می تواند این باشد.

تریلر بازی جی تی ای 6

یکی از ویژگی خاص بازی های راک استار این است که بسیار رمز آلو هستند. هیچ تریلری از بازی های این استدیو پخش نمی شود، مگر اینکه کسی به شدت همه چیز را به هم بریزد.

به کاری که راک استار با  GTA5 و Red Redemption 2 کرده است نگاه کنید. راک استار چند روز قبل از نمایش اولین تریلر هر کدام از این بازی ها یک معرفی از این بازیها را ارائه داد.

اگر قرار باشد که تریلر جی تی ای 6 پخش شود، شما مطلع خواهید شد زیرا اینترنت از این خبر منفجر خواهد شد و ما هم خبرتان می کنیم. اما ما در آینده نزدیک منتظر چنین چیزی نیستیم.

 اخبار و شایعات پیرامون بازی GTA 6 : تا به حال چه چیزهایی می دانیم؟

blank

Project Americas

یک روز دیگر و افشای اطلاعات دیگری در مورد GTA6 (از طریق GamesRadar) که در اینترنت در حال پخش شدن است، اگر چه ما توصیه می کنیم که زیاد هیجان زده نشوید زیرا این اطلاعات از یک پست  در  Reddit که حالا حذف شده است گرفته شده است.

مسلما، بعضی از چیزهایی که در این اطلاعات فرضا افشا شده وجود دارند، شایعات قبلی را تایید می کنند اما این پیوستگی اطلاعات، تاییدی برای اطمینان از چگونگی بازی در آینده نخواهد بود و ما تا وقتی که راک استار خودش بازی را معرفی نکند، دقیقا نمی دانیم که GTA6 چه چیزی در چنته دارد.

با این وجود، هنوز جالب است که تخیل تان را به کار بیاندازید و تصور کنید که فرنچایز بازی GTA 6 در آینده ممکن است چه چیزهایی را با خود به همراه داشته باشد.

بنابر ادعای نویسنده آن پست در  Reditt که در پشت این افشای اطلاعاتی است، این بازی که با عنوان  Project Americas شناخته می شود از سال 2015 در مرحله تولید بوده است، اگرچه زمانی که تمرکز بر روی بازی  Red Dead Redemption2 بود، این پروزه در تعلیق نگه داشته شده بود.

بازی جی تی ای 6 ممکن است گسترده باشد و داستان های آن در طول چندین دهه (1970 تا 1980) و در چندمکان (یکی از آنها Vice City است و دیگری Liberty City و دیگری یک شهر افسانه ای واقع در Rio de Janeiro) اتفاق بیفتد.

این بازی ظاهرا با یک شخصیت اصلی به نام ریکاردو سر و کار دارد و بازی در یک مسیر داستانی با عنوان ظهور خدای مواد مخدر که تا حد زیادی از سری فیلم های Narcos الهام گرفته شده است انجام می شود.

شروع داستان در چند فصل روایت می شود و تأکید زیادی بر این است که با پیشرفت داستان تغییرات زمانی درجنبه های بصری نشان داده شوند.

در حالی که هنوز هیچ حرفی درباره تاریخ انتشار زده نشده است، در این پست گفته می شود که قصد بر این است که این بازی تنها برای نسل بعدی کنسول ها منتشر شود.

بعید است که کل این گزارش صحت داشته باشد (حتی فردی که آن را پست کرده است نیز می گوید حالت پیش آلفای بازی به این معنی است که احتمالا تغییراتی وجود خواهد داشت) اما نمی توان گفت که بعضی از قسمت های آن دور از ذهن است.

قطعا انتشار بازی تنها برای نسل بعدی کنسولها کاملا محتمل به نظر می رسد. اما قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید باید بگوییم اطلاعات این پست توسط Jason Schreier از  Kotaku تکذیب شده است.

او در صفحه خود در تلگرام نوشت،” یک قاعده سرانگشتی این است که اگر اطلاعاتی که درباره یک بازی ویدئویی پخش می شود، لیست بزرگی از مواردی باشد که فوق العاده به نظر می رسند، جعلی است”

 یک درز اطلاعاتی دیگر در مورد بازی GTA VI

blank

یک شایعه دیگر؟

این مورد قطعا یکی از مواردی است که نمی توانیم کاملا آن را باور کنیم اما طبق یک درز اطلاعاتی جدید،  GTA6 با الهام از بازی Red Dead Redemption 2 شامل چند مکان از مکان های قبلی مورد علاقه طرفداران بازی خواهد بود و برای کنسول های نسل فعلی منتشر نخواهد شد.

خوب، اینها طبق اطلاعاتی است که در یک پست از یک فرد گمنام در سایت Pastebin گذاشته شده بود که از آن زمان به بعد حذف شده است (توسط Comic Book)

طبق این پست، GTA6 به بازیکنان اجازه می دهد تا بین چند شهر بزرگ مانند  Liberty City و  Vice Cityسفر کنند.

نویسنده پست همچنین ادعا می کند که شما در شروع بازی و قبل از اینکه به یک باند بد نام بپیوندید و و وارد بازی های خطرناکی شوید، در یک مدت کوتاه به عنوان یک قاچاقچی مواد مخدر کارتان را شروع خواهید کرد.

به علاوه، این پست ادعا می کند که راک استار منتظر است تا ببیند فروش نسل بعدی کنسول ها چگونه خواهد بود ( PS5 و Xbox Two) زیرا GTA 6 به خاطر محدودیت های حافظه نمی تواند برای پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان منتشر شود.

نویسنده ناشناس این پست همچنین ادعا می کند جی تی ای 6 هم شهرهای اصلی و هم مسیرهای گسترده ای از اتوبان ها و در میان تمام اینها روستاهایی مانند  Blaine County را شامل می شود.

در نهایت، این پست ادعا می کند که علی رغم اینکه این بازی در یک دوره زمان بندی شده طراحی شده است اما فلش بک هایی بین ماموریت ها و دیالوگ های بین دو فرد غریبه دربازی  Red Dead Redemption که با فرمت دوستانه/ دشمنانه پیاده سازی شده اند، وجود خواهد داشت.

در حالی که به نظر میرسد، شایعاتی که درباره مکان ها وجود دارد بسیار زیاد هستند، صحت اطلاعات یک پست ناشناس در وبسایت Pastebin درریویویی که توسط یک  QA تستر بازی های راک استار در Glassdoorنوشته شده و حالا حذف شده است (توسط Dexerto)، تایید می شود.

در کنار بیان کردن کارهایی که قرار است راک استاردر مورد بازی پرهیاهویش انجام دهد، در این پست یک پیام رمز شده نوشته شده است که ترکیب اولین حروف هر جمله، یعنی “GTA6LSVCLC” است. این رمز ممکن است به مکان های احتمالی  GTA6: Los Santos،  Vice City و Liberty City اشاره داشته باشد.

می خواهید بدانید که ظاهر این مکان ها بر روی نقشه چگونه است؟

یک طراح گرافیک با نام کاربری RealityDesign یک تصویر مفهومی را در فروم جی تی ای پست کرد که نشان می داد که ظاهر این نقشه احتمالا چگونه خواهد بود. عکس زیر را نگاه کنید:

برنامه نویسان بازی جی تی ای 6

در این مرحله ما احتمالا در حال چنگ زدن به هر چیزی هستیم، اما راک استار در حال استخدام تعداد بسیار زیادی از افراد در سمت برنامه نویس بوده است . امیدواریم که آنها در حال آماده سازی برای توسعه بازی باشند، اما این احتمالا تنها افکار خوشبینانه ما است.

کانال  The Knowدر مورد  Vice City گزارش می دهد

قابل توجه ترین شایعه در مورد GTA6 از کانال The Know در یوتیوب نشات گرفته است. در این کانال بیان می شود که یک منبع داخلی گفته است که GTA6 در 2021 تا 2022 روانه بازار خواهد شد و تحت عنوان نام رمزی Project Americas در حال توسعه است.

دلیل این نام رمزی ظاهرا این است که بازیکنان امکان این را خواهند داشت که در این بازی بین ایالات متحده و آمریکای جنوبی پرواز کنند؛ اگرچه اکثر اتفاقات در ایالات متحده می افتد.

این مورد به همراه ادعای آن منبع اطلاعاتی در مورد اینکه بازی تا حدود زیادی در Vice City (ورژن راک استار از شهر میامی) اتفاق خواهد افتاد، نشان می دهد که ممکن است تمرکز بر روی قاچاق مواد مخدر باشد همانطور که در اکثر نمایش ها و فیلم هایی که در آمریکا ساخته شده اند، مانند فیلم های  Narcos و Tom Cruise، اینگونه بوده است.

مخصوصا اگر راک استار بخواهد همان سبک فیلم های دهه 80 را دنبال کند.

تا وقتی که هیچ اظهار نظری از طرف راک استارانجام نشده است، این شایعات چیزی بیش از شایعه نخواهد بود. اما این شایعات موارد جالبی را مطرح می کنند که دست روی علاقه خاصی که بسیاری از علاقمندان این سری بازی ها بهVice City دارند می گذارند.

 

بازی جی تی ای 6  حتما ساخته خواهد شد و ایده هایی در این باره وجود دارد

آنچه ما درباره  جی تی ای آی وی می دانیم این است که ایده هایی در مورد توسعه بازی در حال ارائه شدن هستند، حتی اگر کارها تنها در مراحل اولیه باشند. رئیس راک استار، لسلی بنزیس در یک مصاحبه با مجله  Develope در سال 2013 چیزهایی در مورد GTA6 گفته است.

بنزیس در این مصاحبه گفت “ما نمی دانیم که  GTA6 چگونه خواهد بود، اما ایده هایی در مورد آن داریم”

خیلی خوب، این اطلاعات زیادی نیست، اما قطعا یک تکه اطلاعات ناب است که مستقیما از یک منبع موثق گرفته شده است.

بنزیس صحبت را درباره اینکه چه ایده هایی خلاقیت را در راک استار به جریان می اندازند ادامه داد.

او اضافه کرد “ما به اندازه 45 سال ایده هایی داریم که میخواهیم آنها را پیاده سازی کنیم”، “ما موارد مناسب را انتخاب خواهیم کرد.”

” همه چیز ابتدا از ایده شروع می شود. اینکه قرار است بازی کجا اجرا شود، اولین سوال است. پاسخ این سوال ماموریت ها را تعریف می کند؛ کارهایی که شما در LA انجام می دهید با کارهایی که قرار است در نیویورک یا میامی انجام دهید، تفاوت دارد.

” طوری کار شده است که نقشه و داستان با هم جور در بیایند و داستان، جریان اصلی چگونگی این تطابق است تا بتوان ماموریت ها را در لایه های داستان گنجاند”.

ما خیلی خوشحالیم که راک استار درباره کاری که می خواهد در مورد GTA6 انجام دهد ایده های زیادی دارد. فقط امیدواریم که این ایده ها طوری ترتیب داده شوند که به صورت نوعی سیستم سازمان یافته در بیایند و آنها خیلی زود بازی را برای ما آماده کنند.

نقشه بازی GTA6: بازی جی تی ای 6 در چه جاهایی اتفاق خواهد افتاد؟

blank

اگرچه هنوز گزارش موثقی در این رابطه وجود نداشته است، اما تمام اطلاعات آنلاین و شایعات کوچکی که وجود داشته است به این اشاره می کنند که نقشه  GTA6 قطعا گسترده خواهد بود.

حتی صحبت مان درباره بزرگی اندازه شهر نیست، بلکه منظور احتمالا تمام ایالات متحده آمریکا است.

در بعضی از شایعات سعی شده است که این گونه توجیه شود که نقشه GTA6 ممکن است تمام ایالات متحده را در بربگیرد و نوعی سیستم تله پورتیشن وجود داشته باشد که زمان سفر بین شهرها را کوتاه کند.

حتی شایعات بسیار هیجان انگیزی وجود داشته است، درباره اینکه راک استار گیمز ممکن است زیر آستین خود تمی از دهه 70 داشته باشد تا با آن شلوارهای دمپاگشاد قدیمی و توپ های دیسکو حسابی خوش بگذرانید.

اما شایعه دیگری نیز وجود داشته است که به تدریج در حال قوت گرفتن است؛ شایعه ای که GTA6 را کمی به خانه بریتانیایی راک استار گیمز نزدیک تر می کند_ وجود شهر لندن در بازی.

این گزارش ها در واقع با اظهار نظر دن هاوسر، یکی از بنیانگذاران راک استار گیمز، شروع شد:

“در حال حاضر، مثل این است که دی ان ای بازی  GTA بریتانیایی است، زبان آن هم بریتانیایی است؛ -ish، American- ish ، English-speaking-ish، چون در اصل همین طور بوده است … اما الزاما این موارد به اینها محدود نمی شوند، اینها تنها کارهایی است که تا به حال انجام داده ایم.”

منابع راک استار گیمزمی گویند لندن تنها مکان غیر آمریکایی است که احتمال قرار گرفتن آن به عنوان یکی از شهر های GTA زمزمه می شود.

به عقیده ما، احتمالا همانطور که در شایعاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم گفته شده بود، Vice City به بازی بازخواهد گشت.

یک گزارش جدید از  the knowنشان می دهد که طراحی و برنامه ریزی برای بازگشت  Vice Cityدر دهه 80 در واقع در حال انجام است و بازیکنان با افزایش تجارت مواد مخدر در آن زمان از طریق مأموریت ها ماجراجویی می کنند.

این طور که گفته می شود که در این بازی بازیکنان این امکان را خواهند داشت که بین  Vice City و South America رفت و آمد کنند که این می تواند یک نقشه بسیار جالب و کاملا جدید را ایجاد کند.

بازی GTA3 در سه مکان طراحی شده بود، Liberty City، Vice City و San Andreas. این اصل، بازی اصلی  GTA را بازتاب می داد که در این سه مکان اتفاق می افتاد.

آخرین بازی های GTA یعنی  GTA4 و GTA5 تا حالا به ترتیب در شهرهای Liberty City و  San Andreas طراحی شده اند، یعنی  Vice City تنها شهری است که تا به حال در بازی های اخیر مورد کاوش قرار نگرفته است.

ترینر بازی GTA V

حال تنها سؤال این است که آیا راک استار وسوسه خواهد شد که این مجموعه را تکمیل کند؟

شایعاتی که در مورد  GTA6 وجود دارد

شخصیت اصلی زن در بازی جی تی ای 6

blank

وقتی از Dan Houser، یکی از بنیانگذاران راک استار و نویسنده اصلی بازی در یک مصاحبه با گاردین در سال 2013 در مورد یک شخصیت اصلی زن برای  GTA5 به جای سه قهرمان (یا ضد قهرمان مرد) پرسیده شد، او گفت که قرار نبوده است که یک شخصیت اصلی زن در بازی باشد اما این عمدی نبوده است.

/اما قصد ما بر این نبوده است که هیچ وقت شخصیت اصلی زن در بازی نداشته باشیم/

Houser می گوید “ما واقعا درباره آن فکر نکرده ایم”. ” اما این به این معنی نیست که ما نمی توانیم یا قرار نیست که این کار را انجام دهیم.

این مجموعه از کاراکترها چیزی است که ذهنمان رسید: اینطور نبود که فکر کنیم « ما X و Y را داریم بنابراین نیاز به Z خواهیم داشت» ما نمی خواستیم این مورد را از لیست موارد احتمالی خط بزنیم_ فکر نمی کنم که این چیز قابل باور یا جالبی باشد.”

“در آینده می توانیم با یک شخصیت اصلی زن بازی کنیم؟ البته. فقط ما هنوز نتوانسته ایم بازی که برای آن مناسب باشد را پیدا کنیم اما این یکی از چیزهایی است که ما همیشه درباره آن فکر می کنیم.”

“این بازی با یک شخصیت زن همخوانی نداشت اما قطعا برای یک بازی مناسب در آینده _ با مضامین مناسب، می تواند فوق العاده باشد. اما برای  GTA5اینها چیزهایی بودند که به طور طبیعی مطرح شدند، اینها شخصیت هایی بودند که مضامین مورد نظر ما را نمایش می دادند.”

احتمال: زیاد. طرفداران مدت ها است که آرزوی بازی با یک قهرمان زن در GTA را داشته اند و با این کارشرایط بازی که در آن روسپی ها به قتل می رسیدند، تغییر قابل توجهی خواهد کرد.

Eva Mendes و Ryan Gosling

شایعات پیرامون یک شخصیت اصلی زن بسیار هیجان انگیز هستند، اما فقط این نیست.

ظاهرا، Eva Mendes در بالای لیست راک استار برای بازی کردن نقش این قهرمان قرار دارد.

اما باز هم، فقط این نیست. یک شخصیت اصلی مرد نیز در این لیست هست و آن کسی نیست به جز Ryan Gosling که قلب خیلی ها را در سراسر دنیا به تپش درآورده است؛ کسی که اتفاقا همسر واقعی او در دنیای واقعی است.

احتمال: نامعلوم. GTA یک فرنچایز بزرگ گیمینگ است که به طور غیر قابل باوری شهرت دارد؛ به خصوص در خارج از صنعت بازی، بنابراین احتمال وارد شدن بعضی از نام های بزرگ به بازی وجود دارد اما هنوز درباره آن مطمئن نیستیم.

پشتیبانی کامل جی تی ای 6 از واقعیت مجازی (VR)

شایعه دیگری که درباره  GTA6 وجود دارد در رابطه با حقیقت مجازی است و طبق اخباری که به صورت آنلاین پخش شده است، شما ممکن است بتوانید GTA6 را کاملا به صورت حقیقت مجازی بازی کنید.

به هدست های خاصی اشاره نشده است اما از آنجا که این خبر احتمالا شایعه ای بیش نیست، برایمان اهمیت زیادی ندارد.

 

احتمال: نامعلوم. ممکن است تجربه VR قسمتی از بازی GTA6 باشد اما اینکه کل بازی را به صورت حقیقت مجازی بازی کنیم چیز نامعقولی است.

مگر اینکه تا زمان انتشار جی تی ای 6 جهش بزرگی را در حقیقت مجازی مشاهده کنیم تا بازی کردن کل بازی GTA به صورت حقیقت مجازی برایمان قابل باور باشد.

برای بازی که سرعت بالایی دارد، با انجام مجموعه ای از اقدامات پیش میرود و در جلسات طولانی بازی می شود، یک VR GTA (حداقل به شکل فعلی اش) عملی نخواهد بود.

سفر در زمان یا هر تغییر بزرگ دیگری که مربوط به آینده است

با وجود چیزهایی که درمورد یک نقشه بزرگ برای GTA6 گفته می شود، شایعاتی نیز دراین مورد وجود دارد که سفر در زمان یک بخش اصلی از این بازی است.

بله… جدا.

این بازی مانند بازی  Saints Rowنیست اما ظاهرا ممکن است در آینده یک تغییر ناگهانی در  GTA6 وجود داشته باشد.

طبق یک گزارش از کمپانی خبری ChristianToday _که بسی مایه تعجب است_ بازی “مزه سفر در زمان” را به بازیکنان خواهد چشاند به طوری که تله پورتیشن در کسری از ثانیه امکان پذیر خواهد بود.”

احتمال: کاملاً مسخره است. مأموریتهای جانبی خنده داری در بازیهای GTA وجود دارد، اما قرار دادن سفر در زمان به عنوان روش اصلی گیم پلی به گروه خونی راک استار نمی خورد.

به علاوه، ChristianToday هیچ تصویر، اطلاعات موثق یا هیچ گونه مدرکی ندارد، بنابراین ما قطعا مشکوک هستیم.

بازی کردن به عنوان یک پلیس یا یک مجرم در جی تی ای 6

نقش پلیس در بازی جی تی ای 6

یکی دیگر از مواردی که احتمال دارد در خط داستانی GTA6 اتفاق بیفتد این است که شما این انتخاب را داشته باشید که بتوانید به عنوان یک پلیس یا یک مجرم بازی کنید یا حداقل اینکه اگر GTA6 ویژگی چند کاراکتری بودن GTA5 را داشته باشد، ممکن است یکی از کاراکترهایی که می توانید با آن بازی کنید، یک افسر پلیس باشد.

احتمال: قوی. ما می توانیم پیش بینی کنیم که این یک مورد شدنی است، به خصوص با در نظر گرفتن احتمال ضرب و شتمی که اگر شما نیمی از زمانی که بازی می کنید را با یک شخصیت Trevor و نیمی دیگر را به عنوان یک پلیس بازی کنید به دنبال خواهد داش