سری جدید بازی های هیجان انگیز Need For Speed امسال با نام “Full Reboot” وارد صحنه خواهد شد و یک بازی جدید به سری بازی های Need For Speed اضافه می شود. این بازی قرار است برای کنسول های Xbox One, PlayStation4, PC وارد بازار شود.

بازی Full reboot که شبیه به سری بازی های underground است، یک بازی ماشین سواری و مسابقه ای Open-World خواهد بود که مسابقات در آن هم در شب و هم در روز میتواند باشد. در این بازی همانند دیگر سری ها، توانایی شخصی سازی و اسپورت کردن کارها به شیوه دلخواه تعبیه شده میشود.

سال 2014 اولین سال طی یک دهه گذشته بود که شرکت بازی سازی EA، بازی جدید از سری بازی های Need For Speed  را وارد بازار نکرد. در این سال این شرکت سعی کرده است که بر روی توسعه هر چه بهتر این بازی کار کند و در نهایت به نتیجه جدید در بین بازی ها NFS دست پیدا کند.

 آقای نیلسون در این باره میگوید:

ما قصد داریم به طور کاملا عمقی Need For Speed را بفهمیم. ارزش اصلی و برند این بازی را مجدد بشناسیم؟ و اینکه چه نوع تجربه ای را باید به گیمر القا کنیم؟ و انجام تمامی این موارد کار سختی خواهد بود، زمانی که توسعه دهندگان این بازی در سرتاسر جهان و دور از یکدیگر باشند. پس استراتژی ما این است که بتوانیم بازی Need For Speed را آنطور که باید ساخته و معرفی کنیم.

پس از منتشر شدن بازی Need For Speed Rivals برای کنسول های بازی Xbox One, PS4 این شرکت تصمیم گرفت که ایده جدید و خاصی برای بازی بعدی خود داشته باشد و برای آن برنامه ریزی کند.

need-for-speed-(1)

آقای نیلسون همچین گفت:

برای ایجاد این بازی و ایده خاص ما به زمان نیاز داریم تا طرفداران و نیازهای واقعی آنها را از بازی Need For Speed بیشتر بشناسیم و به این قضیه دست پیدا کنیم که بازیکن ها و گیمرها در مورد Need For Speed  چه ایده هایی دارند.

با توجه به مطالب بیان شده و یک سال انتظار مطمئنا گیمرها و علاقه مندان به بازی Need For Speed انتظارات بیشتری از این بازی خواهند داشت و همین قضیه فشارها را بر تیم توسعه این بازی بیشتر میکند.

بازی Need For Speed  یک بازی نمونه و برتر در سبک خود به حساب می آید و حدود به دو دهه است که بازی های خود را وارد بازار میکند! حتی اخیرا فیلمی با این نام در سینمای هالیوود ساخته به نمایش گذاشته شد و اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص این بازی باشید، بسیاری از صحنه های فیلم را در بازی تجربه کرده اید. تمامی این مسائل باعث میشود که فشارها بر این تیم بیشتر و بیشتر شود.

در بازی های Need For Speed معمولا خود بازی و هیجان بازی و رسیدن به ماشین های بهتر با امکانات و سرعت بیشتر هدف اصلی در بازی است، اما با توجه به مطالب منتشر شده، در این نسخه یکی از مواردی که بیشتر بر روی آن تاکید خواهد شد داستان بازی خواهد بود و مطمئنا داستان جذاب میتواند گیمر را بیشتر به سمت بازی جذب کند.

9300-

در این نسخه بر روی بازی آنلاین تمرکز خاصی خواهد شد و ابزارها و امکانات بیشتری نسبت به Rivals در اختیار گیمرها برای تجربه بازی آنلاین بهتر، قرار خواهد گرفت. حتی زمانی که گیمر در حالت Single-Player بازی میکند، دیگر گیمرها میتوانند با این شخص در ارتباط باشند.

به محض منشر شدن اخبار جدید بازی Need For Speed Full Reboot در وب سایت گیم‌پینو قرار خواهد گرفت.