عکس های با کیفیت بالا و کیفیت 4k بازی Assassin’s Creed Valhalla آخرین و جدیدترین نسخه از سری بازی های اساسین کرید که داستان آن مربوط به واکینگ ها می شود. بازی Assassin’s Creed Valhalla یک بازی با سبک نقش…

عکس های با کیفیت بالا و کیفیت 4k بازی Assassin’s Creed Valhalla آخرین و جدیدترین نسخه از سری بازی های اساسین کرید که داستان آن مربوط به واکینگ ها می شود.

بازی Assassin’s Creed Valhalla یک بازی با سبک نقش آفرینی و اکشن است که مثل همیشه توسط شرکت ubisoft توسعه و منتشر می شود.

تارخی انتشار این بازی برای اواخر سال 2020 تعیین شده است که به عنوان 22 امین نسخه از سری بازی های اساسین کرید به حساب می آید.

دنیای بازی در سال تاریخی 873 AD و مطابق با رویدادهای تاریخی مربوط به دوران واکینگ ها واقع شده است. بازیکن نقش کاراکتری به نام ایوور Eivor را ایفا می کند.

طبق مطالب منتشر شده قرار این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس به همراه کنسول های بازی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه شود.

در این مطلب عکس های بازی Assassin’s Creed Valhalla را با کیفیت بسیار بالا و 4k برای پس زمینه دسکتاپ و دانلود قرار داده ایم که بسیار تصاویر زیبا و جذابی هستند.

توضیحات بیشتر در مورد این بازی

 

blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank