ماه های کمی مانده تا انتشار نسخه ی تابستانه ی بازی World of Warcraft شرکت Blizzard که وعده اش را به ما داده بود. اما همچنان این نسخه ی جدید برای بازیکنان پیری که دهه هاست در حال بازی کردن مد multiplayer هستند بسیار ناشناخته است. همچون تمامی نسخه ها می دانیم که سقف لول ها (Level) همچنان در حال بالا رفتن است از 100 به 110 و همچنان زمین ها و نقشه های جدیدی برای کشف اضافه می شوند. همچنان از تریلر بر می آید که کاراکتر قدیمی این بازی Illidan Stormrage -شناخته شده ترین کاراکتر پچ Burning Crusade در سال 2007- دو باره باز می گردد کاراکتری که بسیاری او را مرده می پنداشتند!

اما سوال اصلی اینجاست که Illidan به طرفداری کدام جبهه بر می خیزد؟ کمپانی Blizzard به شکل مرموزی به همکاری با Illidan اشاره کرده است تا مبارزه با او! کار تا اینجا پیش می رود که یک کلاس جدید با عنوان Demon Hunter بر اساس شخصیت Illidan شکل می گیرد. هرچند که Illidan در تاریخ بازی WoW یک ضدقهرمان بوده، او اقداماتی برای درست کردن کارها در شکل های غلطش انجام می دهد، که این موضوع باعث بوجود آمدن شخصیت بد او شده است.

اگر رمان جدیدی از World of Warcraft در راه باشد مطمئناً Legion نقطه عطف آن است. در فوروم قهرمانان MMO شرکت Blizzard یکی از بازیکنان به نام Pothemus اجازه ی دسترسی به نسخه ی اولیه Illidan: World of Warcraft را پیدا کرده است، رمانی که بر پایه ی عوالم جدید بازی یک هفته پس از انتشار بازی چاپ خواهد شد. البته در نظر داشته باشید که این پست حاوی اطلاعاتی است که شاید رمان را برای شما لو بدهد!

این رمان حاوی داستانی است که حرکت Illidan بعد از اتفاقات Warcraft 3: The Frozen Throne را رقم می زند. این رمان می گوید Illidan فرقه ی «شیطان کُشی» خود را چگونه به راه می اندازد و چگونه با آدم بد دنیای Warcraft یعنی Burning Legion می جنگد. همچنین قوانینی را برای اتفاقات World of Warcraft‘s Burning Crusade وضع می کند. بعد از این اتفاق گروهی از قهرمانان Alliance و Horde ناخوانده به داخل معبد Illidan وارد می شوند و او را دستگیر می کنند.

در واقع این جالب ترین بخش کتاب، بخشی است که Illidan به Naaru بر می خورد -از آن کاراکترهای خوبی که او نیز علیه شخصیت منفور Burning Legion است. Naaru از دشمنی بسیار قدرتمندتر از Sargeras و Burning Legion صحبت می کند. دشمنی که Naaru از او با اسم The Void نام می برد و به او لقب «قدرت نهایی روشنی» می دهد.

در اینجا Naaru تصویری به Illidan می دهد که بدین شرح است:

در میان کوهی از جنازه ها، مبارزی با بال های افراشته پادشاه لژیون های نور است. هاله ای طلایی دستان تنومندش را احاطه کرده است. او با فرمانی شیاطین را از هم شکافت و اطرافیانش را در روشنی هیبتش در هم شکست. برای Illidan مدتی طول کشید تا بفهمید این توصیفات، توصیف خود او هستند در حالیکه چشمانش بشدت رنگ قبل نبود. این چهره از نور بشدت آرام و قدرتمند بود. صورتش از اعتماد به نفس موج می زد و از هرگونه نا امیدی عاری بود.

هنگامی که Illidan در حال تماشا کرد این صحنه بود دید که نیروهای تاریکی به سمت آن پادشاه یورش بردند. ناگاه هاله ی دور سرش بشدت درخشید و از تمام بدنش که از خورشید نورانی تر شده بود تلالو نور به تمام دشمنانش فرود آمد.

اما او در رابطه با این پیشگویی حس درستی می کرد، تصوری که شاید آینده ی خودش را دیده باشد!

نه تنها Illidan رهبر نیروهای خوب در این پیشگویی نبود بلکه از هاله ای از نور نیز احاطه شد. بعد از این پیشگویی Naaru به او می گوید: «هرکجا که بودی، هرکجا که هستی، تو قهرمان نور خواهی بود!»

پیشتر شرکت Blizzard زمزمه هایی از عوض شدن چهره ی داستانی Illidan کرده بود. (در سال 2010) سخنگوی اول داستان پردازی شرکت Blizzard آقای Chris Metzen هنگامی که از او در مورد رستاخیر Illidan پرسیده بودند، در مقابل جمعی در نمایشگاه Blizzcon گفته بود: «احمقی برای یک داستان رستگاری خوب» بنظر می رسد پچ جدید Legion شاید فرصت مناسبی برای Metzen و همکارانش برای شروعی دوباره داستانی باشد.

کتاب Illidan: World of Warcraft در تاریخ 24 فروردین چاپ شد و در دسترس قرار گرفت. برای اطلاعات بیشتر در مورد World of Warcraft: Legion می توانید این ویدئو را ببینید. همچنین تریلر و سینماتیک World of Warcraft: Legion در زیر قرار دارد.

منبع +