با تکیه به یکی از بزرگترین نام های سینمای تاریخ، Electronic Arts شروع به بهره وری از عنوان پر طرفدار star wars کرده است. در کنفرانس مالی امروز رئیس اقتصادی تولیدات این شرکت آقای Blake Jorgensen اعلام کرد که EA اقدام به انتشار بازی Star Wars هر ساله به مدت سه یا چهار سال آینده دارد.

اگر بخواهیم مشخصاً مطرح کنیم اینطور بنظر می رسد که  Star Wars Battlefront دیگری در آغاز سال 2017 منتشر خواهد شد. Jorgensen در ادامه اشاره کرد: «سال آینده بازی Star Wars Battlefront با دنیایی بزرگتر و بهتر پیش شما باز خواهد گشت، چرا که حالا ما فیلم های جدیدی داریم که می توانیم روی آنها کار کنیم نه فقط فیلم های تاریخی که قبلاً از آنها استفاده شده است.»

مطمئناً در آینده نزدیک بازی های دیگر Star Wars رونمایی خواهد شد، مشارکت Visceral با توجه به معیارهای استانداردها، پروژه ی Star Wars 1313 را احیا خواهد کرد -بازی شبیه به بازی Uncharted و بازی اکشن سوم شخص- و با استدیو های EA همکاری خواهد کرد. استدیوهایی که قبلاً توسط Jade Raymond مسئولیت تولید Assassin’s Creed را بر عهده داشته اند.

در همین حال بازی سوم شخص دیگری با مضمون Star Wars توسط Respawn در حال توسعه است، استدیویی که مسئولیت تولید Titanfall (و همچنین نسخه دوم آن Titanfall 2) را بر عهده دارد.

بازی Star Wars Battlefront در اواخر سال 2015 منتشر شد، بازی که همراه با نقدها و نظرات مثبت مختلف و بسیاری بود همانطور که نویسنده سایت PC Gamer آقای Andy Kelly می نویسد: «به طرز درخشانی حال و هوای Star Wars مارا احاطه می کند اما در کنار قدرت بسیار افت و خیز گرافیکی و زد و خورد های بازیکنان…»

منبع +