هنگامی که زمان انتشار فرا می رسد؛ درحالیکه بسیاری از نسخه های بتا بخش کوچکی از بازی را به رخ بازی کنندگان می کشند، نسخه ی بتای بازی Overwatch شامل تمام بخش هایی است که در بازی نسخه ی اصلی وجود دارد.

این خبر توسط مدیر فورم Blizzard آقای Jeff Kaplan منتشر و تایید شد. در پاسخ به سوال چگونگی محتوای بازی بتا Jeff Kaplan اشاره کرد: «نسخه ای از بتا بازی خواهید کرد که دقیقاً همان نسخه ی اصلیست و تنها چند باگ درست شده فرق میان آن و این است.»

در حال حاضر بازی Overwatch شامل 21 کاراکتر، 12 نقشه و چهار مُد بازی است. دست کم یک ویژگی در بازگشایی بتا (و نسخه ی اصلی) بصورت رقابتی، یا همان مسابقات رتبه بندی خواهد بود. این خبر قوت داشت تا اینکه شرکت Blizzard اخیراً خبر حذف این حالت را اعلام کرد.

Jeff Kaplan در ادامه اشاره کرد:

ما قبل از انتشار نسخه ی بتا مسابقات رقابتی (Competitive Play) را از لیست انتشار این نسخه برداشتیم چرا که فیدبک ها و بازخوردهای بسیاری مبنی بر بهتر کردن این مُد دریافت کردیم. این انتخاب بسیاری سخت بود. چرا که وجود این ویژگی در بازی بتا می توانست یکی از بهترین خبرها باشد. اما تیم ما بشدت حس کرد که این ویژگی می تواند خیلی بهتر از این حرف ها باشد و خیلی از چیزها در این مُد می تواند تغییر کند. امیدواریم تلاش های ما برای بهتر کردن نسخه ی اصلی آنقدر طول نکشد که ما طرفدارانمان را نا امید کنیم هرچند که ما هیچ وقت راضی به قربانی کردن کیفیت بازی در مقابل یک ویژگی غیر استاندارد آنلاین نمی شویم.

جدای از اضافه کردن مسابقات رقابتی، شرکت Blizzard برنامه ی اضافه کردن چیزهای دیگری را نیز بعد از انتشار دارد. Kaplan اشاره کرد: «می توانیم به شما قول هزاران هزار ویژگی و محتوای جدید را بدهیم. قرار است تابستان شگفت انگیزی را برای شما رقم بزنیم!»

نسخه ی بتای بازی Overwatch هم اکنون در دسترس همگان است. نسخه ی اصلی این بازی در تاریخ 4 خرداد منتشر خواهد شد.

منبع +