با انتشار مود Game Plus جدید برای بهینه ساز  The Witcher 3: Wild Hunt’s روایت داستانی بیشتری از این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. اما طرفداران چه زمان می‌توانند انتظار Witcher 4 را داشته باشند، نسخه‌ی بعدی کی منتشر خواهد شد؟

به گفته‌ی CD Projekt Red به این زودی ها خبری نیست. مارسین لوینسکی رئیس شرکت در در کنفرانس Game Informer برگزار شد گفت:

اگر صادقانه بخواهم بگویم، ما حتی فکرش را هم نکرده‌ایم.

پیش از این استدیو CD Projekt Red عنوان کرده بود که Witcher 3 آخرین بازی از سری‌است که نام Geralt را به عنوان شخصیت اصلی به یدک می کشد. اگر قرار باشد بازی دیگری در کار باشد، احتمالاً قهرمان دیگری جای او را می گیرد. اما در هر صورت در آینده‌ای نزدیک ما شاهد بازی بعدی نخواهیم بود.

در حال حاضر استدیو CD Projekt Red در حال تمرکز بر روی بازی جدیدشان Cyberpunk 2077 هستند که سبک یک پادآرمان RPG را داراست.

«ما به کمی استراحت نیاز داریم.» لوینسکی در خصوص بازی سریال Witcher گفت. «ده سال گذشته تیم ما بر روی شمشیرها، قلعه‌ها و هیولاهای اسلاویایی کار کرده است. من فکر می‌کنم زمان کمی اسلحه گرم، آندروید و مهمات است. پس این چیزیست که ما روی آن کار خواهیم کرد.»

لوینسکی اشاره کرد که دنیای بازی Witcher دنیایی است پخته و فرصت های داستان سرایی آن به کمال رسیده است، اما هم اکنون برای آینده‌ی آن حرفی نمی‌توان زد.

لویسنکی در مورد Witcher گفت: «هم اکنون ما به دنبال کسب حق امتیاز یا چیز دیگری نیستیم، تنها چیزی که مهم است، تجربه است! دنیای Witcher بسیار غول پیکر است و خلق در داستانی در این فضا می‌تواند موفق باشد، اما نمی‌دانم کی چنین اتفاقی خواهد افتاد.»

این مسئله کاملاً مشخص است که انگیزه‌های اقتصادی بسیاری می‌تواند برای Witcher وجود داشته باشد چرا که نسخه‌ی قبلی این بازی یعنی Witcher 3 چیزی در حصوص چهار میلیون فروش در دو هفته داشته است.

منبع +