دو سال و چند روز پیش، استدیو Ghost Games اعلام کرده بود که خبری از انتشار بازی مشهور Need For Speed در سال 2014 نخواهد بود. بعد از گذشت سال، استدیو توضیح داده بود که در سال 2015 به بازی هایش یک ضمیمه ی «بسیار خلاقانه» اضافه خواهد کرد که نهایتا در سال 2016 منجر به انتشار نسخه ای برای PC شد. امروز نیز استدیو، خبری مشابه منتشر کرد با این مضمون که در حال کار بر روی نسخه هستیم و تا سال 2017 خبری از نسخه جدید نخواهد بود.

استدیو خبر را با این مضمون منتشر کرده است:

«از آنجایی که ما Need for Speed در نوامبر (آبان) منتشر کردیم، در مقابل طرفداران و بازیکنانمان بسیار مشعوف شدیم و از اینکه این همکاری ادامه دارد بسیار خرسندیم. از بازخورد شما طرفداران درس های بسیاری گرفتیم و بسیاری از اونها ساختار کلی محتوای رایگان ما را تشکیل می دهد. ویژگی هایی همچون انتقال دستی، اشتراک گذاری بسته ها، Snapshot Pro مسابقات SpeedLists و آیتم های سفارشی و گاراژهای بزرگتر و بسیاری از چیزهای دیگری که از نظرات شما سرچشمه می گیرد. ما همچنین Hot Rods را به شما معرفی کردیم و مسابقات Drag را از شما گرفتیم و بار دیگر پا به پای Eddie که هیچ کس او را نمی شناخت همراه شدید.»

استدیو Ghost Games هم چنین تاکید کرد که از الآن تا اعلام بازی بعدی زمان خلوت و ساکتی نخواهد بود. گسترش دهندگان Ghost Games اعلام کردند: «بازخورد اجتماع ما تا بحال شکل کلی بازی Need for Speed بعدی را برایمان مجسم کرده است و این مسئله تا توسعه بازی بعدی ادامه خواهد داشت.»

اگر بخواهیم صادق باشیم، هیچکسی از بازی جدید Need For Speed در 2016 سخن به میان نیاورده بود، اما اگر بخواهیم نگاهی سریع به Wikipedia بیندازیم از شروع انتشار Need for Speed 2 در سال 1997 به سختی نزدیک به کنفرانس سالانه داشته ایم تنها در سال 2001 و 2014. در این زمینه توقف طبیعی نیست. اینکه آنها می گویند، ما از توسعه چه چیزی به دست آورده ایم از سویی ایده ی بدی نیست تا کمی عقب نشینی و استراحت کنیم.

منبع +