در ماه آپریل (فروردین) شاهد بازی های رایگان بسیار خوبی در فروشگاه Google Play بودیم. نگاهی به چند بازی جدید اکشن برای موبایل خواهیم انداخت.

بعد از بررسی های فراوان ما توانستیم چهار بازی را پیدا کنیم که بسیار جذاب و جالب بودند. این بازی های جدید مارا به دنیای عجیب و غریبی بردند که به همون اندازه برای بازی کردن جذاب اند همان اندازه جرئت جزئت مارا برای پیدا کردن به دنیای عجیب بازی هایی همچون Warhammer  می سنجند.

آماده باشید و این بازی ها را به لیست دانلودتان اضافه کنید. با این لیست ساعات خوشی را با بهترین بازی های اکشن اندروید سپری خواهید کرد.

EvilBane: Rise of Ravens

اگر در مورد گرافیک بازی صحبت می کنیم، بازی درستی را پیدا کرده اید. در نگاه اول EvilBane: Rise of Ravens فوق العاده به نظر می رسد حتی عطش شما از این بازی در نگاه های بعدی بیشتر نیز می شود. این بازی اکشن RPG یک ماجراجویی همه جانبه را به شما پیشنهاد می دهد که توسط صحنه های فوق العاده گرافیکی پشتیبانی شده اند. چیزهایی بسیاری برای جمع کردن در این بازی وجود دارد. جنگ های گروهی که می توانید در آن نقشی ایفا کنید، به سیاه چال ها بروید و با غول های ترسناک مواجه شوید و یا با دیگر بازیکنان در گیلدها و انجمن های مختلف به رقابت و مبارزه بپردازید. بازی EvilBane به خوبی خودش را با مقتضیات بازیکنان تطبیق داده و بازی دلپذیری برای گذراندن وقت است.

این بازی را اینجا دانلود کنید.

Warhammer 40,000: Freeblade

نام و نشان بازی Warhammer 40,000 مدت های زیادی است که پیچیده است. این بازی در ژانر بازی های Board Game در پلتفرم های مختلف و PC بسیار قابل توجه عمل کرده است و این بار در حیطه بازی های موبایل نیز پیشرفت کرده است. بازی Warhammer 40,000: Freeblade اجازه رسیدن به آرزوی حکمرانی بر یک امپراطوری شوالیه ای را به شما می دهد. همان طور که در راه رسیدن به Tarnis از ماشین آلات جنگی تان برای از میان برداشتن و نابود کردن دشمن استفاده می کنید می توانید به زندگی هر جانداری پایان بدهید. این بازی انتخاب دیگری در لیست ماست که ویژگی های بصری فوق العاده ای را شامل می شود. هرج و مرج و اغتشاشی که در صفحه ی موبایل شما رخ می دهد هیجانی بیش از پیش به شما می دهد. همراه با ماموریت های انفرادی بسیار می توانید زمان بسیاری را سرگرم منفجر کردن و قطعه قطعه کردن دشمنان خود باشید.

این بازی را اینجا دانلود کنید.

Star Knight

بازی Star Knight از آن بازی هایست که در جستجوی بازی های آسان قرار می گیرد. این بازی اکشن ماجراجویی از دست بازیکنان دور نمی ماند. شما بر روی سیاره Gaon هستید و باید هرگونه جانور و هیولایی را با کمک قهرمان بازی Naro از خود دور کنید. سبک هنری زیبای بازی شما را مسحور می کند و گیم پلی بی نظیر آن شما را پای بازی نگه می دارد. روند چالش برانگیز بودن بازی رفته رفته افزایش می یابد پس این انتخاب از لیست ما آماده برای بازیکنانی است که از استقامت و صبر در بازی ها زبان زد هستند. شما باید خطرات طبیعی را دفع کنید انواع مختلف سلاح ها را امتحان کنید و خیل بدی ها در صحنه ها بگریزید. Star Knight بازی لذت بردن با چشم است و مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد.

این بازی را اینجا دانلود کنید.

Forged in Battle: Man in Arms

بر اساس کانال مشهور یوتیوب با عنوان Man at Arms: Reforged این بازی مبارزه نزدیک پر است از شین ریزه و تیغ های برّان. Forged in Battle: Man in Arms شما را در یک مبارزه تن به تن با Lord Vandhar و ارتش ویرانگرش قرار می دهد. شما زمین نبرد را خواهید پیمود و دشمنانتان را با کمک مهارت و سلاح هایتان از جلوی تیغ برانتان خواهید گذراند. همانطور که هر مرحله را فتح می کنید، شما عناصر مورد نیاز برای تقویت قوا و سپرهایتان را بدست می آورید. شما مسئول ریخته گری سلاح هایتان هستید منظور ما ریخته گری واقعی است. مینی گیم های جالبی که پیش بینی شده اند که به شما اجازه انجام این عمل را می دهند تا با وسائلی که می سازید دنیا را نجات دهید.

این بازی را اینجا دانلود کنید.

منبع +