همچون نسخه ی قبلی Dark Souls نسخه ی جدیدتر این بازی نیز حاوی بخش هایست که ما آنها تحت عنوان «میثاق» (convenants) به یاد داریم، میثاق هایی که در این نسخه متمرکزتر و بعضاً ساده تر گشته اند. بسته به عطش شما؛ شاید میل باطنی، شما را  پایبند به انجام تمام این میثاق ها بکند و شاید صرفاً تا آستانه دریافت جایزه کم ارزش تر پیش ببرد.

مکانیزم جدید Dark Souls بر خلاف نسخه های قبلی که بیش از حد بازی را در میثاق Company of Champions سخت می کرد یا شما را از روند بازی اصلی مثل میثاق Darkwraiths دور می کرد، شما را با چالشی جدید در دنیای بازیکنان علیه هم تنها می گذارد و تنها با یک استثنا شما قادر خواهید بود بین تمام آنها جابجا بشوید.

این راهنما مقصد نهایی و راز پنهان این میثاق ها را به شما نشان می دهد و اینکه چطور جایزه خودتان را با مشارکت در این میثاق ها به جیب بزنید.

هشت میثاق Dark Souls 3 عبارتند از:

  • میثاق اول: طریقت آبی

  • میثاق دوم: جنگجویان خورشید

  • میثاق سوم: خالقان ماهور

  • میثاق چهارم: نگهبانان آبی

  • میثاق پنجم: پاسبانان فارون

  • میثاق ششم: انگشتری رُزاریا

  • میثاق هفتم: آلدریچ باایمان

  • میثاق هشتم: شمشیر ماه تاریک


ابتدا برای ملحق شدن به یک میثاق باید Item میثاق را خریداری کنید. در ابتدای توضیح هر میثاق به شما نشان می دهیم که کجا می توانید آن را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن Item، منوی لوازم خود را باز کنید و این Item را در در بخش میثاق در سمت راست آن بگذارید در جایی که دور آن شکلی شبیه به یک الماس دارد. حالا شما عضوی از این مثیاق نامه هستید!

Equipment_menu_-_Covenant.0 (Copy)

میثاق اول: طریقت آبی

Way_of_Blue_insignia.0 (Copy)

درباره میثاق:

اولین میثاق برای بازیکنان جدید شاید کمی لقمه ی بزرگتر از دهان باشد. اگر اعضای طریقت آبی توسط یک بازیکن متخاصم مورد حمله قرار بگیرند -که به فانتوم های سرخ معروفند- عضوی از میثاق نگهبانان آبی یا شمشیر ماه تاریک شاید برای کمک به شکست این روح سیاه ظاهر بشوند چرا که این میثاق، میثاق نامه «کمک از دیگران» است نه گرفتن جایزه و پاداش.

 

 

چگونه به میثاق بپیوندیم:

پس از شکست boss با عنوان Vordt of the Boreal Valley در میان High Wall of Lothric بالاتر از چند پله به یک ساختمان با چند برج می رسید که در وسط یک پنجره دایره شکل نوری آبی دیده می شود. دو شوالیه از در ورودی در بیرون ساختمان حفاظت می کند که بعد از میان برداشتن آنها به یک دوست در داخل ساختمان به اسم Emma می رسید.

Way_of_Blue_2.0 (Copy)

 

برای رفتن به Undead Settlement باید با او صحبت کنید و Small Lothric Banner را از وی بگیرید. بعد از دریافتش، یکبار دیگر با او صحبت کنید تا نشان Way of Blue insignia را نیز به شما بدهد.

میثاق دوم: جنگجویان خورشید

Warrior_of_Sunglight_insignia.0 (Copy)

درباره میثاق:

اعضای این میثاق از White Sign Soapstone برای پیشکش خدماتش به بازیکنانی که کمک نیاز دارند، استفاده می کنند. شما می توانید White Sign Soapstone را به ازای پرداختن 500 souls از Shrine Handmaid در Firelink بخرید. وقتی به دنیای بازیکن دیگری می روید، می توانید از جنجگویان خورشید (Warrior of Sunlight) به منظور پاک کردن یک منطقه یا کشتن یک Boss کمک بگیرید تا به مدال Sunlight Medal دست پیدا کنید. بهترین شانس شما برای گرفتن این مدال این است که این جنجگویان را در مقابل Bossیی که ضربه ی مرگباری ندارد ظاهر کنید یا اگر می خواهید زمان بیشتری را با آن ها سپری کنید بهتر است آنها را در کنار یک Bonfire ظاهر کنید. جنجگویان خورشید همچنین می توانند بازیکنان دیگر را بکشند. می توانید از آیتم Red Eye Orb برای ورود به دنیای بازیکن دیگری استفاده کنید و با کشتن او نیز به مدال دست پیدا کنید.

Warrior_of_Sunlight_2.0 (Copy)

 

شما تا آخر بازی قادر نخواهید بود که به محراب جنگجویان خورشید برای تعویض مدالتان دسترسی پیدا کنید. در سمت راست boss با عنوان Dragonslayer Armour در Lothric Castle می توانید محراب را پیدا کنید. به سمت راست و ساختمان سنگی در محوطی ای که boss حضور دارد بروید، سپس از نردبان بالا بروید. مراقب کمانداران باشید و به سمت پشت بام ساختمان بعدی بروید و از آنجا از نردبان پایین رفته و به سمت پل بروید. در این محل محراب مقدس جنجگویان خورشید را پیدا خواهید کرد.

 

در محراب به ازای معاوضه 10 مدال به شما معجزه ی Sacred Oath می دهد. همچنین اگر 30 مدال پیشکش کنید به شما نیزه Great Lightning Spear را اعطا خواهد کرد.

Warrior_of_Sunlight_Altar_2.0 (Copy)

چگونه به میثاق بپیوندیم:

از  Undead Settlement bonfire، به سمت ساختمانی بروید که در جلوی آن درختی آتش گرفته است و گرداگرد آن دشمنان در حال سوختن هستند. از سمت چپ آتش راه را ادامه بدهید و در آنجا به خانه ای خواهید رسید. در را باز کنید و بدنبال حفره ای در سمت راست و بر روی زمین باشید. به داخل حفره بروید و در آنجا شما Estus Soup و نشان Warrior of Sunlight insignia را پیدا خواهید کرد.

Warrior_of_Sunlight_1.0 (Copy)

 

میثاق سوم: خالقان ماهور

Mound-Makers_insignia.0 (Copy)

درباره میثاق:

خالقان ماهور، میثاق پردردسری است. جدای از اینکه اگر از Red Eye Orb یا White Soapstone استفاده کنید، آنها در قالب فانتوم های بنفش ظاهر خواهند شد. اگر شما از White Soapstone استفاده کنید این فانتوم ها به دشمنانتان حمله ور خواهند شد اما هدف اصلی آنها کشتن میزبان است. آنها همچنین قادر به کشتن هرگونه فانتومی هستند.

در ازای کشتن میزبان یا کشتن چندین دشمنی که میزبان نیستند، اعضای میثاق Vertebra Shackles را دریافت خواهند کرد که می توان آن را در محراب معاوضه نمود. در ازای پیشکش 10 عدد، به شما کاتانای Bloodlust katana و در ازای پیشکش 30 عدد، به شما Warmth pyromancy اعطا خواهد شد.

چگونه به میثاق بپیوندیم:

پیوستن به میثاق خالقان ماهور بسته به این است، که شما طلسم Curse-rotted Greatwood را شکسته اید یا خیر. اما قبل از شروع این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن انگشتری رُزاریا شما را از پیوستن به میثاق خالقان ماهور باز خواهد داشت.

برای پیوستن به میثاق ما دو متغیر را بررسی خواهیم کرد. اینکه شما طلسم را شکسته باشید یا نشکسته باشید.

اگر طلسم را نشکسته باشید:

همچون میثاق قبل از  Undead Settlement bonfire، به سمت ساختمانی بروید که در جلوی آن درختی آتش گرفته است و گرداگرد آن دشمنان در حال سوختن هستند. در مقابل پل چوبی به سمت راست بروید که در آنجا اصطبلِ خانه نیز وجود دارد. به جای رفتن به داخل آن، جعبه های چوبی که در سمت راست قرار دارد را نابود کنید و پی راهی در آنجا وجود دارد را بگیرید. مراقب باشید دشمنان کوچکی در میانه ی راه پنهان شده اند. مخصوصا آنهایی که از بالا به شما دارت پرتاب می کنند.

Mound-Maker_2.0 (Copy)

 

در پایان راه از نردبانی که در مقابل شماست بالا بروید و از پشت بام سمت راستتان پایین بیفتید. در اینجا کسی وجود دارد که به ظاهر دشمنی پدری با شما دارد اما به شما حمله نخواهد کرد. قفس پشت سرش را بخوبی بگردید و ناگهان متوجه خواهید شد که در محوطه boss طلسم Cursed-rotted Greatwood قرار دارید. با شوالیه ی آنجا صحبت کنید تا به شما نشان Mound-Makers insignia را بدهد.

Mound-Maker_Altar_2.0 (Copy)

 

محرابی که می توانید Vertebra Shackles هایتان را پیشکش کنید دقیقا در پشت شماست.

اگر طلسم را شکسته باشید:

برای ملحق شدن به این میثاق شما نیاز به کمک Sirris of the Sunless Realms دارید. بعد از صحبت کردن با Anri of Astora and Horace در Halfway Fortress bonfire در جاده ی Road of Sacrifices، کسی که از او کمک خواسته بودید یعنی Sirris در Firelink Shrine ظاهر خواهد شد. قبل از بازگشتن با او صحبت کنید. هنگامی که bonfire موجود در Old Wolf of Farron را روشن کردید (در Farron Keep) به دور قلعه به سمت راست بگردید.

Mound-Maker_Sirris_at_Firelink.0 (Copy)

 

در کنج ترین مسیر راه، شما به یک دیوار خیالی (با شیرجه زدن به سمتش نابودش کنید!) خواهید رسید که خاکستر Dreamchaser’s Ashes را از شما پنهان کرده است. آن را بردارید به Firelink Shrine برده و این خاکستر را به Shrine Handmaid بدهید. اگر به Bonfire دیگری بروید و باز گردید (به اصطلاح bonfire را reset کنید) خواهید دید که Sirris بازگشته است و زمان مناسبی است که با او صحبت کنید.

Mound-Maker_Wolves_of_Farron_illusory_wall.0 (Copy)

 

بعدها که شما وارد  Irithyll of the Boreal Valley شدید، روی یک پل سنگی باید یک مارمولک غول پیکر را بکشید. پس از اینکه به  Central Irithyll bonfire رسیدید یک بار reset کنید و به پل بازگردید و به دنبال نشانه های از حضور Sirris باشید. که از آنجا به Pit of Hollows منتقل خواهید شد تا Sirris را در مغلوب کردن Creighton the Wanderer یاری کنید.

Mound-Maker_Irithyll_of_the_Boreal_Valley_Sirris_1.0 (Copy)

 

بعد از آن با Sirris که در Firelink است صحبت کنید که به شما Blessed Mail Breaker و Silvercat Ring را بدهد که شما را از صدمه در برابر سقوط مصون می کند.

Sirris_at_Firelink_after_Irithyll.0 (Copy)

 

بعد از شکست  Aldrich, Devourer of Gods که در Anor Londo واقع است، به محوطه boss که در Curse-rotted Greatwood است بروید. نزدیکترین راه به آنجا از Dilapidated Bridge bonfire است که در Undead Settlement واقع شده. در آنجا نشان دیگری برای فراخواندن Sirris پیدا می کنید. او را در کشتن Holy Knight Hodrick یاری کنید که نهایتا به شما اجازه ی ورود به میثاق را بدهد.

Mound-Maker_Curse-rotted_Greatwood_Sirris.0 (Copy)

 

میثاق چهارم: نگهبانان آبی

 

درباره میثاق:

اگر کسی به اعضای میثاق طریقت آبی هجوم ببرد یکی از اعضای نگهبانان آبی برای کمک به او فراخوانده می شود. اگر او موفق به شکست دادن هر دو بشود به نبرد با bossیی فراخوانده می شود و Proof of a Concord Kept را دریافت خواهد کرد.

Blue_Sentinels_-_Anri_of_Astora_and_Horace.0 (Copy)

 

هر چیزی مربوط به فراخوانده شدن احتمالی است چرا که این مسئله دست شما نیست. بعضی از بازیکنان کمک های بسیاری خوبی در بعضی زمان ها دریافت می کنند و برای بعضی می تواند بسیار نادر باشد.

چگونه به میثاق بپیوندیم:

شما می توانید در Anor Londo سوغاتتان یعنی Proof of a Concord Kept را با Company Captain Yorshka  معاوضه کنید. او رهبر میثاق شمشیر ماه تاریک است و هر دو میثاق همراه با جایزه اند. همچنین می توانید 10 عدد Proof of a Concord Kept را با حلقه ی Darkmoon Ring معاوضه کنید که به شما دو فضای اضافی در Attunement می دهد یا 30 عدد از آنها را برای گرفتن شمشیر Darkmoon Blade معاوضه کنید.

اینگونه می توانید Yorshka را در Blade of the Darkmoon پیدا کنید:

در دومین Bonfire در مسیر Road of Sacrifices -اگر بخواهیم دقیق باشیم می توان گفت  Halfway Fortress– دو شوالیه با نام های Anri of Astora و Horace را ملاقات خواهید کرد. Anri که سمت چپی نیز هست بسیار بیشتر صحبت می کند اما در واقع سمت راستی Horace است که شما باید با او صحبت کنید تا به شما مدال Blue Sentinel insignia را بدهد.

میثاق پنجم: پاسبانان فارون

Watchdogs_of_Farron_insignia

درباره میثاق:

همانطور که باتلاق های Farron Keep به اندازه کافی نفرین شده نیستند، اعضای این میثاق با حمله کردن به دشمنانشان یادآور باتلاق های آنجا می شوند و طعم این باتلاق ها را دوباره به آنها می چشانند. دوباره تکرار می کنیم که هرچیزی که مربوط به فراخوانده شدن و ظاهر شدن است این اعضاست کاملن احتمالی است مخصوصا زمانی که بازیکنی به سمت این باتلاق ها می رود levelاش از خود اعضای آن کمتر باشد. اما اگر بتوانید به آنها حمله کنید و شکستشان بدهید شما یک Wolf’s Blood Swordgrass دریافت خواهید کرد.

اگر 10 عدد از آنها را به گرگ بزرگ اعطا کنید شما یک عدد شمشیر Old Wolf Curved Sword دریافت خواهید کرد. اگر 30 از آنها را پیشکش کنید شما یک سپر Wolf Knight’s Greatshield و حلقه ی Wolf Ring دریافت خواهید کرد که حقیقتا کمک بزرگی در ادامه مسیرتان خواهد بود.

چگونه به میثاق بپیوندیم:

همه ی ما می خواهیم که به این گرگ پیر کمک کنیم. از Keep Ruins bonfire در Road of Sacrifices راهی را که سنگفرش است ادامه بدهید تا به دری سنگی با سه شعله برافروخته بر سردر آن برسید. اینجا باید متوجه برج در سمت راست خود بشوید.

Watchdogs_of_Farron_ladder.0 (Copy)

 

در جلوی دو خشکی بزرگ در میان آنهمه باتلاق یک نردبان وجود دارد که شما را به سمت برج هدایت می کند. به داخل برج بروید تا به یک bonfire در وسط و به یک گرگ سیاه بزرگ (Old Wolf of Farron)در سمت چپتان برسید. بر آستان گرگ دعا کنید تا به شما یک Watchdogs of Farron insignia بدهد.

Watchdogs_of_Farron_Altar.0 (Copy)

 

میثاق ششم: انگشتر رُزاریا

Rosaria_s_Fingers_insignia.0 (Copy)

درباره میثاق:

اگر می خواهید زندگی بقیه را به جهنم تبدیل کنید شما به میثاق درستی سر زده اید. برای دستیابی به Pale Tongues، اعضا باید به جهان دیگری حمله کنند و میزبانش را بکشند. به همین راحتی. کشتن اعضای نگهبانان آبی یا شمشیر ماه تاریک در دوبرابر کردن ارزش Forked Pale Tongue بسیار موثر است.

ارزش و بهره ی اصلی این میثاق فرصت دوباره ی شما برای پرداختن به کاراکترتان است. به ازای هر Pale Tongue شما می توانید levelتان را بین توانایی های مختلف توزیع کنید. شما می توانید تا پنج بار این عمل را تکرار کنید. شما همچنین می توانید ظاهرتان را با همان هزینه تغییر بدهید.

چگونه به میثاق بپیوندیم:

نکته: قبل از پیوستن به این میثاق تمام خواسته های میثاق های «خالقان ماهور» و «شمشیر ماه تاریک» را انجام بدهید. چرا که Quest دوستتان Sirris برای شما قفل خواهد شد!

به محض اینکه به محوطه Cathedral of the Deep رسیدید و خواستید از میان بُر Cleansing Chapel bonfire استفاده کنید، به سمت چپی بروید و به سمت آسانسوری در اولین اتاق در سمت چپ بروید. به سمت مرز بیرونی ساختمان بروید تا به یک نردبان برسید. به بالا بروید و از گوشه ای از اتاق که کمی تخریب شده به سمت پشت بام بروید. به سمت راست بروید. اگر وارد اولین درب سمت چپ خود بشوید باید روی یک تیر چوبی در بالا سر یک غول باشید مراقب کمانداران باشید و با دقت به سمت چپ بروید سپس وقتی به میانه راه رسیدید به سمت راست بروید. به پایین لبه ی سمت چپ بپرید و به محض اینکه به پایین پریدید راه سمت راست را دنبال کنید تا به عبادتگاه رزاریا برسید.

Rosaria_s_Fingers_rafters.0 (Copy)

با وی صحبت کنید تا به شما مدال Rosaria’s Fingers insignia را بدهد. شما می توانید 10 Pale Tongues را با یک Obscuring Ring معاوضه کنید که شما را در مقابل تشخیص دشمنان ایمن تر می کند. همچنین می توانید 30 عدد از آنها را با یک Man-Grub’s Staff  معاوضه کنید که از معدود سلاح هایی است که با خودش ویژگی Luck بهمراه دارد.

Rosaria_s_Fingers_Altar.0 (Copy)

اگر شما به دنبال محدوده ای پر از حملات گوناگون هستید جلوتر از  Irithyll of the Boreal Valley را نگردید. گرچه کل محدوده برای حمله فعال است اما محدوده بیرون از Pontiff Sulyvahn boss fight حملاتی با souls ضعیف را به شما عرضه می دارد.

میثاق هفتم: آلدریچ باایمان

Aldrich_Faithful_insignia.0 (Copy)

درباره میثاق:

یکی از سرسخت ترین میثاق ها برای عضو شدن میثاق آلدریچ باایمان در Irithyll of the Boreal Valley است. این میثاق یکی از دیگر میثاق های ظاهر شدن خودکار است. اگر بازیکن وارد محدوده شود، شاید شما برای کشتنش فراخوانده شوید. اما همچون میثاق های دیگر این مسئله بعید است، پس شانس فراخوانده شدن توسط شما بسیار بالاتر است.

در برابر نابود کردن میزبان، شما Human Dregs دریافت خواهید کرد که می تواند آن را به Archdeacon McDonnell پیشکش کنید. با پیشکش کردن 10 عدد از آنها می توانید Great Deep Soul Spell را دریافت کنید و در ازای 30 عدد از آنها Archdeacon’s Great Staff را دریافت می کنید که سلاحی برای جادوگری است و حاوی مقادیر بسیاز زیادی Faith همراهش است.

چگونه به میثاق بپیوندیم:

از محل  Pontiff Sulyvahn bonfire از پس حیاطی پر از غول های خوابیده بگذرید و به ساختمان سنگی در پایان راه وارد شوید. البته گفتنش از انجام دادنش بسیار ساده تر است! به سمت آخرین در سمت چپ بروید تا بتوانید کشیشی را که گلوله های آتش پرتاب می کند را از بین ببرید. کشتن او این فضا را به شما می دهد که تو جنگجو را که در کنار در ورودی ساختمان سنگی منتظر شما هستند را راحت تر از پیش رو بردارید.

Aldrich_Faithful_courtyard.0 (Copy)

به محض اینکه وارد شدید به سمت پله ها نروید. به سمت راه پله های سمت چپ تان بروید و دیوار خیالی را که در پیش رو شماست را از بین ببرید. سپس از نردبان پایین بروید و در فاضلاب دو مارمولک بزرگ را بکشید. همچنان گفتن تمام اینها از انجام دادنش بسیار ساده تر است! اگر بتوانید کسی را فرابخوانید که بدون خطری خاصی کمک حالتان باشد، بسیار عالی خواهد بود.

Aldrich_Faithful_illusory_wall.0 (Copy)

بعد از کشتن این دو مارمولک بزرگ به گوشه ی دیوار بروید و در کنار بدن پوسیده ی Archdeacon McDonnell نشان خود یعنی Aldrich Faithful insignia را دریافت کنید.

Aldrich_Faithful_Altar.0-(2)

میثاق هشتم: شمشیر ماه تاریک

Blade_of_the_Darkmoon_insignia.0 (Copy)

درباره میثاق:

این میثاق در واقع یک آلترناتیو برای نسخه ی طریقت آبی است. زمانی که اعضا در خطر هستند، به صورت خودکار شما برای دفاع از آنها احضار خواهید شد. تنها تفاوت در میزان souls اضافه است که شما از کشتن اعضای میثاق آلدریچ با ایمان خواهید گرفت. جایزه های شما کاملا مشخص هستند: 10 Proof of a Concord Kept برای حلقه ی Darkmoon Ring و 30 عدد از آنها برای شمشیر Darkmoon Blade.

چگونه به میثاق بپوندیم:

Sirris_at_Firelink_after_Irithyll.0 (Copy)

کمک کردن پیچیده ی Sirris برای ماموریت خالقان ماهور را بیاد دارید؟ مکررا برای عضویت در شمشیر ماه تاریک نیازمند آن ماموریت هستید -اما فقط به نصف آن احتیاج دارید. شما باید ماموریت را تا نقطه ی دادن Dreamchaser’s Ashes به Shrine Handmaid و صحبت کردن با Sirris طی کنید. بعد از آن شما باید Company Captain Yorshka را در  Anor Londo پیدا کنید.

Anor_Londo_bonfire.0 (Copy)

از  Anor Londo bonfire روی پلتفرم در حالت چرخش برید و آن را پایین بیاورید. در سمت چپتان شما یک برج منفرد می بینید. ایندیا جونز درونتان را به کار بیاندازید و مستقیما به سمت بالای آن بروید. نگران نباشید یک راه روی پنهان زیر پای شماست. وقتی در کنار برج قرار گرفتید به سمت راست بپیچید و جلوی bonfire بیوفتید. سپس در سمت چپ شما Yorshka را پیدا و نشان Blade of the Darkmoon insignia را دریافت خواهید کرد.

Darkmoon_1.0 (Copy)

منبع +