روزهای داغ تابستان نیمکره شمالی پیش روست و زمان نگاه کردن به تقویم برای آمادگی برای بازی بعدی فرا رسیده است. خرداد ماه بزرگترین عناوینش یعنی Mirror’s Edge Catalyst و No Man’s Sky را خواهیم گذراند، پیش‌بینی شده ترین عناوین که بسیاری برای آنان انتظار کشیده‌اند تا کمی این تابستان را برایمان خنک تر کند. این مسئله بسیار معمولی است که این زمان از سال، زمان اعلامیه‌های بزرگ و شروع نمایشگاه بزرگ همچون E3 در 23 خرداد است. پس از این، با انتشارهای تیر و مرداد خواهیم بود. هنوز عناوین زیادی تا پایان تابستان مانده است. در ادامه به معرفی بازی های تابستان امسال یعنی 2016 اشاره خواهیم کرد.

OmniBus
تاریخ انتشار: 6 خرداد

8LVnmuJRpDqDeRxo2Q2ALE-650-80

ما تجربه‌ی احمقانه‌ای داشتیم، بازی در مورد اتوبوسی که نمی‌تواند آرام براند. این بازی برای ما یادآور پلی استیشن 1 است و گرافیک و فیزیک اتوبوس به طرز ناشیانه‌ای همه اشیاء را در هم می کوبد و خورد می کند. مسئله خنده‌دار اینجاست که بازی اصالتاً بر روی کنسول آتاری بوده و 24 سال مداوم است که توسعه پیدا می‌کند. در هر صورت این بازی هم برای خود طرفداران -همچون سری بازی های شبیه ساز بز- خاصی دارد.

The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine
تاریخ انتشار: 11 خرداد

5kE5VqCyo756k9tjoxEakP-650-80

یکی از منتقدان به نام تام سینیور عاشق Blood and Wine است و در رتبه نقدهایش یکی از بالاترین نمره ها یعنی 94% را کسب نموده. او می‌گوید: اگر برای هر سال این بازی منتشر شود من تا سال 2020 آن را بازی خواهم کرد. هرچند که این آخرین قسمت Witcher 3 می باشد. دلمان برای این عنوان مشهور و دوست داشتنی تنگ خواهد شد و از پایان با شکوهش بسیار خوشحالیم.

Hitman: Episode 3 – Marrakesh
تاریخ انتشار: 11 خرداد

hitmanmurrakesh4 (1)

قسمت بعدی بازی معروف Hitman در مراکش خواهد بود. در بحبوحه شورش و اعتراضات مردم و داستان یک سرمایه دار و جنرال ارتش! هنوز نقدهای نهایی Hitman منتشر نشده‌اند اما تابحال بیشتر نقدها مثبت بوده اند. شما می توانید قسمت های قبلی این بازی را تا رسیدن قسمت های بعدش تجربه کنید.

Brigador
تاریخ انتشار: 13 خرداد

Wed5yP32ez2oQ3HKXj2yrK-650-80

Brigador یک بازی ناوبری و هدایت تانک، همراه با جزئیات و سبک فوق العاده جذب کنندهاست. فضای این بازی مربوط به شهرهای انهدام پذیر آینده است. اگر شما به Desert Strike یا انیمه‌های مکانیکی علاقه داشته باشید به این بازی نگاهی بیندازید. همراه با انتشار کامل آن در 13 خرداد سوندترک و کتاب صوتی آن نیز همراه با داستان کاملش منتشر خواهد شد.

Dangerous Golf
تاریخ انتشار: 14 خرداد

mz3E484ztGBLKJ7GyzJZ43-650-80

این بازی در مورد گلف است اما از نوع خطرناکش، در ورای این بازی هدفتان تخریب هرچه بیشتر هرجایی است که می‌توانید! این بازی سکاندار و حاوی خشونت، صحنه‌های آهسته و تصادفات رانندگی است. اگر عاشق خراب کردن و تخریب اشیاء اطرافتان هستید این بازی می توانید یکی از بهترین گزینه های شما باشد.

Mirror’s Edge Catalyst
تاریخ انتشار: 18 خرداد

sJPmjyaqEoQjoavwpwTiQc-650-80

یکی از دو انتشار بزرگ در ماه ژوئن عنوان Mirror’s Edge Catalyst است که پارکور فوق سرعت را ادامه می‌دهد و استدیو دایس آن را در 2008 معرفی کرده بود. ساموئل یکی از منتقدین که نسخه آزمایشی این بازی چند ساعت در دسترس او قرار گرفته بود Catalyst را دنباله‌‌ی اصلی بازی، عنوانی که باید بازی اول پی آن را می‌گرفت نامید. تغییرات بزرگی در فضای آزاد اعمال شده است و مبارزات بازطراحی شدند. ساموئل به ما می‌گوید که باید منتظر یک بازی فوق العاده در ژوئن بود.

Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
تاریخ انتشار: 21 خرداد

3rvgdeuBpTch5rUbWCAS57-650-80

بنظر می رسد در هر سال 5 قسمت جدید شرلوک هولمز منتشر شوند که این تقریب بسیار به واقعیت نزدیک بوده است. و در این ماه قسمت دیگری منتشر می‌شود. قسمت با عنوان : The Devil’s Daughter. ما طرفدار سرسخت ماجراجویی ها و معماهای پیچیده هستم و شرلوک هلمز در قسمت Crimes and Punishments بسیار خوب عمل کرده بود. پس ما امیدواریم در این قسمت نیز انتظارات ما را بر آورده کند. منتقدین این قسمت را کمی متفاوت از قسمت های قبل پیش بینی کرده‌اند. شرلوک هولمز کمی چابک تر می شود و اکشن بازی نیز افزایش یافته است.

No Man’s Sky
تاریخ انتشار: 1 تیر

K2mQwYxyFCmP8EgFRQtQUE-650-80

دومین عنوان برجسته ژوئن این بازی است که از سال 2013 انتظارها برای فرا رسیدن آن ادامه دارد و به طور اتفاقی سازنده بازی Burnout نیز همراه این نسخه بوده است. قول این قسمت از No Man’s Sky بازی چند نفره‌ی رویه‌مند؛ یک کهکشان پر از ستاره و سیارات مختلف برای کاوش بوده است. شما می توانید اولین نفری باشید که بر روی یک سیاره فرود می آید و با موجودات فضایی آن رو به رو می شود. عنوان اول شخصی که در آن هیچ بازیکن پیشینه‌ای ندارد. ما بشدت برای کاوش این بازی عظیم هیجان زده ایم و اینکه این بازی چطور منتشر شود هنوز برای ما مسئله بزرگی است.

Umbrella Corps
تاریخ انتشار: 1 تیر

NuYt3rLVJpPfXsqMbcWBZP-650-80

یک بازی با سرعت بالا که سه نفر در مقابل سه نفر قرار می‌گیرند واقعاً بازی نیست که بتوان به عنوان نام بعدی بازی Resident Evil آن را در نظر گرفت اما بر اساس نقد تام مارکس، بازی Umbrella Corps زمانی خوبی منتشر می‌شود. در مصاحبه کوتاه او در South PAX گفته بود به شما پیشنهاد می کنم که این بازی را پیش خرید نکنید و به محض اینکه منتشر شد ما ارزش بازی را به شما خواهیم گفت. تاریخ انتشار این بازی با بازی No Man’s Sky مطابق شده است که شاید این مسئله کمی باعث نادیده گرفته شدن این بازی بشود  اما اگر این بازی بتواند خودی از خود نشان بدهد سر و صدای عظیمی برپا خواهد کرد.

Mighty No. 9
تاریخ انتشار: 1 تیر

VxfKXb3kkYyeYqTS2DDNvL-650-80

آخرین تریلر مگامن مانند Keiji Inafune عنوانی است خجالت آور چهره هایی که شبیه تکنولوژی دهه 90 هستند همراه با انیمیشن های قدیمی اما قضاوت در مورد این عنوان را به تجربه بازی از آن و زمان انتشارش واگذار می کنیم. بعد از چند کمپین سرمایه‌گذاری که میلیون ها دلار برای توسعه دهنده آن جمع آوری کرد امید داریم که نتیجه خوبی را ببینیم.

The Brookhaven Experiment
تاریخ انتشار: 2 تیر

xB3KtCUuxD8USK8XKAWhhh-650-80

«زامبی‌ها!» ما این را هر موقع که زامبی ها را می بینیم به زبان می‌آوریم و این کاملاً عکس العمل طبیعی است چرا که آنها بسیار ترسناک اند. ما بر این باوریم ترسناک بودن آنها در هدست واقعیت-مجازی HTC Vive چندین برابر شود. بازی The Brookhaven Experiment یک بازی تلاش برای بقای تفنگی است که شما را در مقابل هیولاها قرار می‌دهد -هرچند که آنها زامبی نیستند ما آنها را زامبی صدا می‌زنیم- با نشانه گیری واقع گرایانه‌ی کلت کمری شما و حال و هوای این بازی ترس آن را بسیار زیاد کرده است.

LEGO Star Wars: The Force Awakens
تاریخ انتشار: 8 تیر

d2i3GJUKWoB8EKCiTCHxJf-650-80

بازی های LEGO در حال انتشار هستند و این بسیار ساده است تا بگویم عنوان بعدی به چه شکلی است: بازی با قطعات مکعبی، بازی های دو نفره و احساس خوب و آرامشی که می توانیم از بازی کردن این بازی در بقیه عمرمان لذت ببریم همراه هستند.

Dead by Daylight
تاریخ انتشار: هنوز مشخص نشده اما در ژوئن

rmoe2F9seUdsh7NNxVPct-650-80

در کنفرانس خبری پکس خبر انتشار این عنوان تایید شده بود هرچند که ما نتوانستیم زمان بیشتری برای درک بیشتر این بازی بگذاریم. روند بازی به این گونه است که یکی از بازیکنان نقش بیمار روانی متهاجمی را خواهد داشت در حالیکه 4 بازیکن دیگر نهایت تلاششان را برای پنهان شدن از دست آن بیمار روانی انجام می دهند. کارهایی همچون فرار سریع، یا باز کردن راه های گریزی که می تواند جانشان را نجات بدهد. دید دوربین قاتل اول شخص است در حالیکه دید کسانی که باید پنهان شوند دیدی از محیط می دهد و دید سوم شخص است.

 

I am Setsuna
تاریخ انتشار: 29 تیر

rXL2D5yWjQ29P67R5XWus8-650-80

این بازی از کنفرانس اسکوئر انیکس توکیو شروع شده بود جایی که رقمی در حدود 90 بازی آر پی جی به رقابت با یکدیگر می پرداختند. این بازی بسیار دلفریب به نظر می رسد و داستانی به یاد ماندنی پر از دل شکستگی ها را به ما قول داده است.

Deus Ex: Mankind Divided
تاریخ انتشار: 2 شهریور

ZBU7LC89QDgwzqHEHgnxaE-650-80

بعد از شش ماه تاخیر در انتشار این بازی که به ماه فوریه باز می گشت انتشار آن به اوت منتقل شد دقیقاً پنج سال بعد از نسخه قبلی آن. نقادان می گویند مسائلو نکات بسیار زیادی هست که می تواند شما را وسوسه کند این بازی را امتحان کنید. تمامی جزئیات عالی به نظر می آید مگر اینکه تغییر دیگری از حالا تا اوت در راه باشد. سازندگان گفته بودند که بدن کاراکتر اصلی این بازی بر حسب اتفاق پاک شده است و برای جایگزین کردن آن از فرم بدن جان سنا استفاده کرده اند!

Necropolis
تاریخ انتشار: گفته می‌شود تابستان

oiakgkcYYA9t4XYMMtW2zC-650-80

تاثیر بازی Dark Souls بر دیگر بازی ها کم نبوده است و این مسئله‌ای است که در بازی Necropolis بشدت رسوخ کرد. شوالیه ای برای نام خودش می جنگد و از سیاه چالهای مخوف باید زنده بیرون بیاید. هشدار اصلی اینجاست که این سیاه چال ها زنده هستند و بعد از اینکه شما آنها را تخلیه می کنید امکان این وجود دارد که نیرو های سیاهی دوباره به آن بازگردند و از آنجایی که این بازی هیچ رحمی برای بازیکن ندارد امکان این وجود دارد که همچون Dark Souls دفعات زیادی در جریان بازی بمیرید. هر مرگ دریچه‌ی بزرگی از بروزرسانی ها، سلاح، سپرها و پوشش‌های جدید به روی شما باز می کند. با یک راوی جسور و شخصیت های کارتونی بسیار هنری شاید مردن برای دفعات زیاد خبر آنقدر بدی هم نباشد.