Assassin’s Creed Syndicate نهمین بازی از سری بازی های Assassin’s creed به حساب می آید. اولین بار عکس هایی از این بازی در تاریخ 2 دسامبر 2014 به بیرون درز کرد که بعدا توسط شرکت ubisoft تایید شد.

این بازی در تاریخ 23 اکتبر 2015 برای کنسول های بازی XBOX One, PlayStation 4 منتشر خواهد شد و در نهایت در تاریخ 19 نوامبر 2015 برای کامپیوتر PC به بازار عرضه میشود.

داستان بازی Assassin’s Creed Syndicate

Assassins-Creed-Syndicate-Thames-River-smalller

در این نسخه از بازی برخلاف نسخه های قبلی که جریان بازی در دنیایی جدیدتر و مدرن تر یعنی قرن 19 به وقوع خواهد پیوست. در Assassin’s Creed Unity شاهد بودیم که شرکت Ubisoft شهر فرانسه برای این نسخه از بازی انتخاب و شبیه سازی کرده بود. در این نسخه شهر لندن قرن 19 شبیه سازی شده است که در زمان ملکه انگلیس Queen Victoria بوده است و به دوران Victorian معروف است. همراه با قهرمانات دو قلو به نام های Jacob و Evie Frye که هر دو در بازی قابل انتخاب و بازی کردن هستند.

این دو شخصیت در سال 1868 در زمان انقلاب صنعتی وارد لندن میشوند و زمانی که انقلاب صنعتی به اوج خود می رسد، همراه با خودش فقر و نابرابری هایی را در شهرها به وجود می آورد که توسط Templar ها مدیریت میشدند و برای جلوگیری از این شرایط و مبارزه با قوانین آنها گروهی با نام Fryes شروع به جمع آوری لشکر میکنند تا بتوانند لندن را از دست Templar ها آزاد کنند.

این نسخه از بازی با همکاری 8 استودیوی شرکت Ubisoft در کشورهای مختلف ساخته و توسعه داده میشود و همین قضیه میتواند باعث شود که بازی هر چه بهتر و با گرفیک و جنبه های تاریخی، فرهنگی بیشتری ایجاد شود.

دنیای Assassin’s Creed Syndicate  در اندن 30% بزرگتر از دنیای Assassin’s Creed Unity پاریس است! دنیای این بازی از هفت شهرکت و بخش مختلف تشکیل شده که شامل Westminster, the Strand, the City of London, Buckingham, Whitechapel, Southwark,  و  Lambethمی باشد. به دلیل اینکه در آن زمان عکس برداری اختراع شده بود، شبیه سازی ساختار و معماری شهری بسیار واقعی تر خواهد بود. به طوری محل قرار گیری اجزای مختلف شهری مطابق با واقعیت میباشد، اما نظر فاصله ای تغییراتی در بازی صورت گرفته است.

فعالیت هایی که در این بازی میتوان انجام داد شامل شکار، به قتل رساندن Templar ها، حمله به پناهگاه ها و نجات کودکان از کارخانه ها و … است. مطمئنا در این بازی شاهد وسایل نقلیه از جمله قطار خواهید بود.

کاراکتر های بازی Assassin’s Creed Syndicate

برای این بازی تاکنون دو کاراکتر اصلی معرفی شده است با نام های Jacob Frye , Evie Frye که استایل هر کاراکتر با توجه به شخصیت آن برنامه ریزی شده است. در زمان بازی کردن امکان تغییر کاراکتر به هر یک از دو کاراکتر فعلی خواهد بود، البته لازم به ذکر است که با توجه به گفته های سازنده بازی حدود 75% از ماموریت ها را با Jacob Frye و بقیه را با Evie Frye باید پشت سر گذاشت.

characters

سلاح های بازی Assassin’s Creed Syndicate

هر دو کاراکتر صلاح های یکسانی دارند و در بعضی مواقع هم عصایی در اختیار کاراکتر خواهد بود که به شمشیر تبدیل میشود هر دو کاراکتر این عصا را دارند ولی از نظر طراحی با هم فرق میکنند مثلا صلاح عصایی کاراکتر Evie شبیه یک نیزه سه شاخه است، در این بازی بیشتر تمرکز کاراکتر زن بر روی انجام ماموریت های پنهان یا همان Stealth است.

در بازی Assassin’s Creed Syndicate به خاطر ممنوعیت حمل سلاح، اکثر حملات و مبارزات با مشت و لگد انجام میشود، مبارزات با سلاح ها تقریبا شبیه بازی Unity است با کمی سرعت بیشتر.

تریلر بازی Assassin’s Creed Syndicate

 

قرار است که کاراکترهای بیشتری به این بازی اضافه شوند در صورت منشر شدن خبر کاراکترهای جدید در این بازی منتشر خواهد شد.

گالری عکس های بازی Assassins Creed Syndicate با کیفیت Full HD