مطابق با آخرین اخبار بازی Mirror’s Edge Catalyst منتشر شده در وب سایت رسمی بازی، تاریخ انتشار Mirror’s Edge Catalyst با یک تاخیر دو ماهه به بازار عرضه میشود.

تاریخ انتشار این بازی برای 23 February 2016 تعیین شده بود اما پس از انتشار آخرین اخبار شرکت سازنده بازی DICE، تاریخ انتشار به 24 May 2016 تغییر پیدا کرد است.

دلیل اصلی بیان شده برای تغییر انتشار از سوی مدیر پروژه این بازی اینگونه بیان شده است که

ما چشم انداز بلند پروازانه ای برای Mirror’s Edge Catalyst داریم. رسیدن به چنین چشم اندازی و ارائه بهترین تجربه های ممکن نیازمند چالش ها و الهام است که این چالش ها زمان بیشتری می برد.

دیدگاه تیم سازنده بازی نسبت به این تغییر زمانی بیشتر به دنیای بزرگ بازی و نیاز به داشتن داستان جذابتر نسبت نسخه قبلی برمی گردد.

بازی هایی از جمله Deus Ex: Mankind Divided و Far Cry Primal قرار است که در تاریخ 23 February 2016 منتشر شوند که این روز را به یک روز شلوغ برای انتشار بازی های جدید تبدیل میکند.

نسخه قبلی بازی Mirror’s Edge Catalyst برای کنسول های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 در سال 2008 منتشر شد. و یک سال بعد نسخه کامپیوتر PC این بازی به بازار آمد. نسخه جدید بازی برای کنسول های بازی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین کامپیوتر PC منتشر خواهد شد.