Electronic Arts نسخه 2012 بازی Need for Speed Most Wanted یا همان جنون سرعت تحت تعقیب را به صورت رایگان در نرم افزار اوریجین (Origin) ارائه میکند.

نرم افزارهای معروف از جمله اوریجین، استیم و یوپلی علاوه بر اینکه بازی هایشان را به خصوص بازی هایی که تازه وارد بازار می شوند را به ازای پرداخت مبلغ و فروش سی دی کی در اختیار گیمرها قرار میدهد، بخشی برای بازی های رایگان هم در نظر گرفته اند که معمولا بازی های قدیمی تر با ارزش کمتر در این قسمت یافت میشود. اما گاهی اوقات پیش می آید که یک بازی بسیار پر طرفدار با امتیاز بالا به صورت رایگان در اختیار طرفداران بازی های ویدئویی قرار گیرد که البته تصمیم رایگان بودن بازی را شرکت سازنده آن می گیرد.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی Electronic Arts این شرکت تصمیم گرفته است که بازی NFS: Most Wanted را به صورت رایگان در اختیار کاربران نرم افزار اوریجین قرار دهد.

بازی Need For Speed: Most Wanted یکی از بازی های پرطرفدار اتومبیل رانی، مسابقه ای است که در دو نسخه متفاوت و در سال های 2005 و 2012 منتشر شد. بازی منتشر شده در سال 2005 یکی از پرطرفدارترین بازی های اتومبیل رانی، مسابقه ای زمان خود و نوعی تحول در بازی های این سبک به حساب می آمد که توسط شرکت EA منتشر شده بود و نسخه 2012 بازی که توسط شرکت Criterion Games به بازار عرضه شد، از ویژگی های منحصر به فرد مربوط به خودش برخوردار بود.

اکنون شما میتوانید با داشتن یک اکانت اوریجین که ساختن آن کاملا رایگان است بازی Need For Speed Most Wanted را به صورت مجانی بازی کنید و از مسابقات آنلاین با دیگر بازیکنان در هر نقطه از جهان لذت ببرید.

از ویژگی های مهم NFS: Most Wanted سال 2012 میتوان به امکانات موجود برای بازی چند نفره و آنلاین اشاره کرد که این امکانات و وِیژگی ها در نسخه 2005 آن به دلیل شرایط زمان خود بسیار محدودتر و کمتر از این نسخه در بازی پیاده سازی شده بودند.