سازنده ی بازی های Left 4 dead و Evovle بازی دیگری از همین سبک در دست کار دارد .

Turtle Rock تا الان تولید کننده ی گیم های مجانی مختلفی بوده است .

شرکت Turtle Rock سازنده بازی های سبک co-op first person shooter مختلفی از جمله Left 4 dead و  Evolve است . این شرکت اکنون در حال کار بر روی یک پروژه ی AAA IP جدید است .

این بازی توسط Perfect World Entertainment منتشر خواهد شد که قبلاً بازی های مجانی دیگری را مانند Star Trek Online منتشر کرده است .

Phil Robb یکی از موسسین Turtle Rock گفت : “ما در حال تهیه سیستم Franchise (سیستم هایی در بازی ها که به بازیکنان حق انتخاب زیادی می دهد) جدیدی برای یک دنیای کاملاً جدید هستیم که گیم پلی بازی را مطابق علاقه و انتظاری که بازیکنان از Turtle Rock Studios دارند در می آورد . ”

“ما بر روی آنچه بهتر انجام می دهیم تمرکز کرده ایم ؛ هیجان لحظه ای ،قسمت آنلاین و co-op FPS action . ”

این استودیو جزئیاتی درباره ی بازی اعلام نکرد به جز اینکه این بازی دارای ” یک عنصر تاریک فانتزی ” است .

Rob اضافه کرد : “همراه Perfect World  به عنوان شریکمان ، ما همیشه سعی می کنیم مطمئن باشیم که اولویت اول ما بازیکنان ما هستند . و این با گوش دادن به آن ها و توسعه ی بازی بر اساس اینکه آن ها برای سال های پیش رو چگونه با بازی تعامل خواهند داشت ، محقق می شود . ”

رئیس استودیو ، Steve Goldstein مخالف این بود که بازی جدید را جانشین بازی های قدیمی آن ها بنامند ؛

“ما فکر میکنیم برچسب جانشین زدن به بازی انتظارات خاصی را به آن پیوند می زند . ”

“این انتظاری را مطرح می کند مانند اینکه ما داریم ادامه ای برای بازی هایمان می سازیم که از فرمول اصلی بازی هایمان دور نمی شود .وقتی تمرکز ما بر روی ساختن یک بازی فوق العاده ی First person shooting  و co-op است ، ترجیح می دهیم بازی جدید آن چیزی باشد که بازیکنان بدون در نظر گرفتن Label بازی آن را قضاوت و دسته بندی می کنند . ”

Turtle Rock در اکتبر گذشته اعلام کرد که گسترش آخرین بازی این استودیو یعنی بازی Evolve پایان یافته است . این شرکت اشاره کرد که که این تصمیم توسط ناشر بازی یعنی 2K Games اتخاذ شده است و نه خود استودیو .

Evolve در فوریه 2015 منتشر شد و در تابستان گذشته به حالت مجانی درامد .