پرش سری مسابقات محبوب Microsoft’s Forza Motorsport به پلتفرم PC خبر خوب هفته ی آینده است. شروع به کار بازی Forza Motorsport 6: Apex بر پلتفورم PC از تاریخ 16 اردیبهشت و بر روی سیستم عامل ویندوز 10 رقم خواهد خورد این خبر را مایکروسافت و استدیو Turn 10 اعلام کردند.

بازی Forza Motorsport 6: Apex از تکنولوژی Microsoft’s DirectX 12 بهره می برد و تا رزولوشن 4k که معادل (3840×2160) را پشتیبانی می کند. مایکروسافت می گوید این بازیِ رالی که بصورت نسخه open beta منتشر خواهد شد به استدیو Turn 10 فرصت «بالا بردن قدرت اجرای بازی در بخش های مختلف سخت افزار» را خواهد داد. در طول این نسخه ی بتا بازیکنان می توانند پیش بینی آپدیت ها و پیشرفت های در روند بازی باشند. پیشرفت هایی همچون توانایی از کار انداختن VSync و نرخ فریم گذاری داخل بازی از جمله امکاناتی است که می تواند شامل حال بازیکنان شود.

مایکروسافت از این سری از بازی های Forza یعنی Forza Motorsport 6: Apex با نام بهترین عنوان مُد single-player نام می برد و در حالیکه بازیکنان قادر به مسابقه با «Drivatars» بازیکنان دیگر در فضای-ابرگونه (cloud-based) بازی Apex هستند. به نحوی بازی Forza Motorsport 6: Apex شامل بازی multiplayer به معنایی که ما میشناسیم نمی شود.

از دیگر سوپرایزهای دیگر Forza Motorsport 6: Apex عدم وجود کارگاه طراحی ماشین است. هرچند که مایکروسافت اذعان داشته است که نسخه ی بتا «دستچینی از طراحی های منحصر به فرد از کارگاه های قبلی» را دریافت خواهد کرد.

نسخه ی PC بازی Forza Motorsport 6 در اسفند ماه به عنوان بازی رایگان برای همه معرفی شده بود.

 

منبع +