صحبت های زیادی از حاشیه مشکلات بازی Tom Clancy’s The Division به میان آمده است. یوبی سافت امروز اعلام کرد که جلوی این مشکلات را از این پس، به شیوه ای متفاوت خواهد گرفت. در مطلبی که در وبلاگ یوبی سافت که اخیرن منتشر شد؛ تیم multiplayer از سیستم جدید شناسایی و خنثی کردن مشکلات و تقلب های بازی رونمایی کرد.

توسعه دهنده بازی Tom Clancy’s The Division استدیو Massive Entertainment اشاره کرد:
شیوه ی جدید خنثی سازی تقلب ها و Cheat ها این امکان را ما می دهد که متقلبانی که در لحظه در حال استفاده از آن هستند را پیدا کنیم.

این شیوه ی موجب گردیده تا در هفته ی نخست بکارگیری این سیستم متقلبان بسیار بیشتری را نسبت به هفته های پیش از این سیستم دستگیر کنند.

همچنین یوبی سافت گفته است که از متقلبان به سادگی نخواهد گذشت و شدت جریمه ها چندین برابر شده است. اولین اخطار -قانون سه ساعت تعلیق یوبی سافت- به دو هفته در ملایم ترین حالت تغییر پیدا کرده است همچنین با دومین اخطار نیز اکانت شما برای همیشه محروم خواهد شد!

همچنین استدیو Massive به سختی پیدا کردن باگ های بازی اشاره کرده است.

توسعه دهنده بازی اشاره کرد:
زمانی که پای یک باگ به بازی باز می شود و این باگ توسط بازیکنان مورد سوءاستفاده قرار می گیرد، در کنار حل مشکل و باگ؛ ما نیاز به منصرف کردن بازیکنان از پرداختن به این باگ و انتشار بیشتر راه های سوءاستفاده آن داریم. به همین منظور است که ما نیاز ایستادگی و عدم انعطاف بیشتری داریم.

استدیو همچنان از بازیکنانی که به کشف این باگ ها کمک می کنند و می پردازند تشکر کرد و اخیراً در فورومی خاص تمامی گزارشات باگ بازیکنان را رهگیری خواهد کرد.

کسانی که از باگی بیشترین سوءاستفاده را بکنند تحریم خواهند شد و نامشان در سیستم جدید ثبت خواهند شد که این سوء سابقه ها برای آنها می تواند گران تمام شود.

باگ های مختلفی از این سری بازی ها گزارش شده بود از جمله باگی که «به بازیکن اجازه زنده شدن بیش از حد را می داد». بسیاری از این مشکلات و باگ ها هنگام اضافه شدن اولین آپدیت بزرگ با نام Falcon Lost به بازی اضافه شدند. در مورد دو باگ مهم بازی که اخیراً رفع شدند در اینجا بخوانید.

منبع +