«آینده ی Battlefield» عنوانی بود که منتشر کننده این بازی، استدیوی Electronic Arts در مورد نسخه ی بعدی Battlefield از آن یاد کرد. گفته می شود نسخه ی بعدی Battlefield در تاریخ 17 اردیبهشت عرضه می شود و همچنان EA جزئیات بیشتر انتشار را تا آن تاریخ نزد خود نگاه داشته است.

به گزارش سایت  the series’ website، مراسم انتشار نسخه ی جدیدتر بازی Battlefield در ساعت 12:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. گفته می شود در این مراسم لارس گوستاوسون و الکساندر گروندال که مدیر طراحی و تولید این بازی هستند نه تنها در مورد بازی در پیش رو بلکه به گذشته و فراز و نشیب های بسیار سری Battlefield خواهند پرداخت و همچنین سوال و جواب طرفداران را در طول کنفرانس جواب خواهند داد.

البته سایت Polygon اطلاعات جزئی برنامه اجرایی و چگونگی دسترسی به کنفرانس خبری را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد.

آخرین ورود شرکت EA در خلق بازی های اول شخص سبک long-running بازی پرطرفدار Battlefield Hardlind بود که در سال 2015 رونمایی شد. آخرین توسعه ی این بازی تخت عنوان Getaway همراه با نقشه ها و مُد های جدید برای بازی در بهمن ماه اخیر بود. که می توانید نیم نگاهی به سری Hardline را در اینجا بخوانید که برای پلتفرم های Playstation 3، Playstation 4, Windows PC، Xbox360 و Xbox One عرضه شد.

منبع +