به تازگی بازی Need for Speed آپدیتی منتشر کرده و مسابقات جدیدی را به مد های single-player و multiplayer اضافه کرده است. از هم اکنون بازیکنان می توانند در Speedlist بخش multiplayer با هم به رقابت بپردازند و آن دسته از افرادی که بخش single-player را کامل کرده اند می توانند از نسخه ی Prestige لذت ببرند.

ویژگی جدید SpeedList این امکان را به بازیکنان می دهد که در پنج مسابقه از پیش تعیین شده بین کاربران به رقابت بپردازند که بخش های مختلف آن عبارتند از: Quick Play, Speed, Style یا Mixed. در هر مسابقه ای که به رقابت بپردازید باتوجه به رتبه ی شما، امتیازی به شما داده می شود و کسی که بیشتری امتیاز را کسب کند مطمئنا برنده مسابقه است. به محض اینکه مسابقه تمام شد می توانید SpeedList دیگری را شروع کنید و منتظر بازیکنانش باشید. کسب تجربه های مختلف در رقابت های مختلف می تواند برای شما نشان ها مختلفی داشته باشد مثل: Street Urchin (خارپشت خیابان) یا World Champion (قهرمان جهان).

نسخه ی Prestige زمانی آزاد می شود که شما بخش داستانی بازی را تمام کنید. این نسخه دسترسی شما را به یک نرم افزار درون تلفن همراهتان آزاد می کند که شما قابلیت انتخاب بین حالت معمولی و Prestige را پیدا می کنید. در حقیقت این مسابقات نسخه ی چالش بر انگیز رقابت هایی است که در طول روایت داستانی بازی کرده اید.

فعالیت های جدید مثل Drift Corners و Speed Runs نیز اضافه خواهد شد که توانایی drifting و کنترل سرعت شما را خواهد سنجیند. در واقع تمام چیزی که نیاز است پیدا کردن یک گوشه ی دنج و drift کردن برای کسب امتیاز است، یا رسیدن به نقطه Speedrun با تمام قوا و سرعتی که در توانتان است که البته اصابت نکردن به دیوار و یا چیز دیگری باعث می شود که امتیاز بهتری داشته باشید.

از دیگر جزئیات و اضافات نسخه ی جدید، مدال ها و پیروزی های منحصر به فرد در نسخه های SpeedList و Prestige است. چالش های روزانه نیز دستخوش تغییر شد اند: به جای کامل کردن هر سه رقابت برای کسب مدال یا جایزه حالا با اتمام هر چالش امتیاز خودش را خواهید گرفت.

منبع +