پیشتر، از انتشار نسخه ی باز طراحی یا Remastered و نسخه ی جدید بازی Call of Duty در اینجا خبر داده بودیم جدیدترین بازی از سری بازی های اکشن 2016. که در این خبر به جزئیات این نسخه می پردازیم.

تا چند روز اخیر هیچ گونه خبر خاصی از جزئیات این نسخه منتشر نشده بود تا به امروز که تریلری مارا از ابهام چگونه بودن این Call of Duty در آورد. زمانی که نسخه ی نهایی تریلر، ساعاتی پیش منتشر شد؛ همراه با آهنگ پایانی مشخص شد که در واقع Remastered در صورت پیش خرید نسخه ی Infinite Warfare’s Legacy به صورت پیشنهاد ویژه در دسترس قرار خواهد گرفت.

با این خبر رسانه ها کمی در مورد چگونگی انتشار نسخه ی جدید روشن شدند.

پیش از همه چیز این نسخه توسط استدیو Raven Software گسترش داده شده است که چندین سال این استدیو همراه سری های COD می باشد. دوماً ویژگی های این نسخه از این قرار اند:

  • صحنه های دینامیک بصری همراه با بافت فوق العاده و جزئیات فراوان
  • نورپردازی با دامنه ی طولانی
  • سایه سازی با استفاده از تکنولوژی ذره های VFX
  • بازطراحی انیمیشن ها و صداها
  • صداهای فوق العاده و…

که برای نسخه ی Remastered کمی بیش از حد عالی به نظر می رسد. ده نقشه ی اصلی بازی در خلال این نسخه به بازی اضافه خواهند شد که شامل نقشه های Crash، Backlot و Crossfire می شود.

می توانید در اینجا چند صحنه های از مقایسه های این نسخه را ببینید.

چیزی که هنوز مشخص نیست -که بسیاری بر این عقیده اند که این قضیه برنامه ریزی شده است- این است که هنوز هیچ اطلاعاتی از نحوه ی فروش نسخه ی جدید در دسترس نیست. بعضی از گمانه زنی ها بر این قرار است که شما برای خرید این نسخه باید بازی Infinite Warfare’s Legacy Edition را بخرید تا بتوانید به این نسخه دسترسی داشته باشید. به این معنی که این نسخه به صورت جداگانه فروخته نمی شود. بسیاری از طرفداران عدم فروش جداگانه بازی را بسیار ناامید کننده می دانند. در هر صورت گزینه های پیش فروش بازی به سه گونه فروخته خواهند شد. (که در منبع ذکر شده اند)

منبع +