به گزارش گیم‌پینو، فستیوال‌های بزرگ رژه در اسکاندیناوی حالا توسط مادسازان برای Grand Theft Auto 5 آماده شده‌اند.

ماد Los Santos Pride که توسط این لینک قابل دانلود می‌باشد یک فستیوال بزرگ را به نمایش می‌گذارد که همراه با لباس‌ها و تم‌های مختلف و متنوع است. در این فستیوال که با یک اعلام رادیویی نیز همراه شده تاریخ این فستیوال توسط رادیو به اطلاع همگان می‌رسد. این ماد توسط مادسازان با نام JulioNiB, 8-Bit Bastard, TheFriedTurkey, Merfish و TheNathanNS تنظیم شده است.

ویلیام لوث‌من یکی از افراد حرفه‌ای که بسیار این ماد را سفارش و تبلیغ می‌کند و سرگروه تیم مادساز نیز می‌باشد؛ می‌گوید این اولین مادی است که یک فستیوال بزرگ را در لوس سانتوس شبیه سازی کرده است و چنین فستیوالی در بازی سابقه نداشته است —البته بدین معنی است که این فستیوال می‌تواند تخریب شود یا برای آن مزاحمت صورت بپذیرد یا شرکت کنندگانش کشته شوند.— بیش از یک دهه از دنیای-آزاد بودن GTA می‌گذرد و هرگونه خشونت را می‌توانیم در آن پیش بینی کنیم.

هرچند که لوث من عقیده دارد که حتماً کسانی که این گونه خشونت ها را در بازی انجام می‌دهند طرفدار و یا شیوع دهنده خشونت نیستند.

لوث‌من و تیمش پیش بینی می‌کنند که شاید بعضی از فرصت جمعیت انبود فستیوال سوء استفاده کنند و ویدئوهای کشتار جمعی‌شان را در شبکه‌‌های مجازی قرار دهند هرچند که آنها تصمیم گرفته‌اند که این گونه خشونت‌ها از جانب خودشان سخن بگویند.

بعد از حادثه اورلاندو، تیم ماد ساز روبرو شدند که آیا کار بر روی این پروژه عقلانی است یا خیر. سپس آنها تصمیم گرفتند که پروژه را به پایان برسانند در حالی که افراد شرکت کننده در رژه قابل تیر اندازی و صدمه دیدن نیستند! لوث‌من می‌گوید: ما تصمیم گرفتیم که افراد را ضد ضربه کنیم تا بگویم، عشق همیشه پیروز می‌شود!

این ماد که برای نسخه ویندوز تدوین شده است از این لینک قابل دانلود می‌باشد. این رژه توسط چهار گروه از افراد ساخته شده است، مردم عادی، دی‌جی ها، رژه رونده‌ها و پلیس.