به گزارش گیم‌پینو، اولین قهرمان بعد از انتشار بازی Overwatch با نام the support Sniper ANA حالا برای تمامی نسخه‌های ویندوز قابل دسترسی می‌باشد. در نسخه بهینه سازی که امروز توسط بلیزارد منتشر شد قهرمان تک تیر اندازی با نام Ana به بازی اضافه شد.

خبر انتشار قهرمان Ana هفته پیش منتشر شده بود، و کمی بعد از آن در حوزه‌های عمومی بازی ظاهر شد. بلیزارد در مورد جزئیات آخرین نسخه بهینه ساز (نسخه 1.1.0.2) در فوروم گفت و گوی بازی Overwatch سخن گفته بود. در کنار خبر انتشار Ana در نسخه جدید بلیزارد از ایجاد دو تعادل و تغییر عمده در دو قهرمان دیگر بازی با نام های Zenyatta و D.Va. اطلاع داد. بلیزارد گفت این تغییرات شامل حال نسخه‌های پلتفورم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز خواهد شد هرچند که تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

در حقیقت Ana مادر یکی دیگر از قهرمان های بازی با نام Pharah است و مجهیز به یک سلاح تک تیر انداز بیوتیک است از فاصله دور دوستان را مداوا و به دشمنان آسیب می‌رساند. او همچنین مجهز به یک نارنجک بیوتیک شبیه به سلاح تک تیراندازش است که در محدوده مشخصی این مسئولیت را انجام می‌دهد. او همچنین مجهز به دارت‌های خواب‌کننده است که دشمنان را برای زمان معینی از هوش می‌برد. قدرت فوق العاده Ana نامش Nano Boost است که به دوستانش قدرت‌های بیشتری همچون سرعت حرکت بالاتر، قدرت تخریب بیشتر و مقاوت بیشتر در مقابل حملات دشمن را می‌دهد.