همراه با گسترش روز افزون تکنولوژی ساخت بازی‌های رایانه‌ای، همواره این نیاز در کشور ما نیز که بازی‌بازان بسیاری را در طیف‌های سنی مختلف در خود جای داده است، احساس می‌شود. از طرفی همگام شدن با قدم‌های بزرگ استدیوهای بزرگ جهانی برای کسانی که در اوایل راه هستند آنچنان منطقی به نظر نمی‌آید. اما لزوم وجود این انگیزه‌ها بسیار مهم هستند.

رویداد بازی سازی Level Up با هدف ایجاد انگیزه برای ساخت بازی خوب و با کیفیت در بین علاقه‌مندان به ساخت بازی در ایران برگزار می‌گردد.

در این رویداد یک ماهه تیم‌های مختلف بازی‌سازی باید تلاش خود را برای ارائه‌ی یک بازی همراه با استانداردهای مورد نیاز بکنند تا در حیطه قوانین مطرح شده یک نمونه بازی (Game Prototype) یا دموی گیم‌پلی 20 دقیقه‌ای از آن ارائه کنند که به طور کامل قابلیت بازی کردن داشته و جذابیت و حس درونی بازی را منتقل کند.

این بازی‌ها با چشم انداز انتشار بین‌المللی بازی بر روی بسترهای موبایل یا رایانه‌های شخصی ساخته خواهند شد و به همین علت خلاقیت و نوآوری مهمترین شاخصه برای انتخاب بازی‌های برتر خواهد بود. بازی‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی در نمایشگاه Gamescom 2016 آلمان معرفی می شوند.

در کنار این مسابقه مربیان خبره‌ای نیز حضور دارند که می‌توانند از او مشاوره و راهنمایی دریافت کنند و علاوه بر آن مربی هر تیم به عنوان نماینده آن تیم در روز داوری از بازی دفاع خواهد کرد.

poster_event (1)

این قدم بسیار بزرگتر می‌تواند باشد برای حمایت از بازی‌سازان جوانی که شناخته شوند و بتوانند پتانسیل‌های خودشان را در این بستر خلاق و گسترده بالفعل کنند.