به گزارش گیم‌پینو، بازی Evolve که بازی شوتر از نوع کشتن هیولاهاست بعد از مدتها به چارت استیم بازگشته است، رایگان شدن این بازی دلیل اصلی این حجم از استقبال بعد از گذشتن زمان زیادی از انتشار آن است. استدیو ترتل راک این بازی را در قالب بتا دیروز منتشر کرد. سایت آمار استیم نیز در قالب یک عضو جدا از این نظام نسبت به انتشار آن اقدام کرده است.

در طول سی روز گذشته، بازی Evolve به طور میانگین 567 بازیکن داشته است، در ژوئن 2016 حدود 234 بازیکن در حال بازی این عنوان بودند در حالیکه امروز میزان این آمار به 24300 بازیکن رسیده است که این آمار واقعاً شگفت انگیز است.

بعد از سیستم استیم این بازی پس از این حجم استقبال جزء 25 بازی برتر استیم انتخاب شده است. رقم متعادل تعداد بازیکن 3000 است. باید در نظر داشت که در اولین ماه‌های انتشار، این بازی 27000 بازیکن داشت و بعد از چند ماه این رقم به 7000 رسید.

کسانی که بر روی رایانه‌های شخصی کنجاوند که چقدر Evolve Stage 2 (نام دیگر باز) متفاوت شده است می‌توانند نسخه بتا آن را هم اکنون دانلود کنند. بازیکنان کنسول‌ها باید تا تعمیرات اساسی منتظر انتشار آن بر روی کنسول ها باشند. این تعمیرات شامل سیستم گیم‌پلی جدید، کاراکترهای متنوع است که تمام اینها مجانی صورت می‌پذیرد. عنوان اصلی Evolve برای خرید بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 همچنان فعال است.