به گزارش گیم‌پینو، بازی Final Fantasy Brave Exvius هم اکنون برای سیستم‌ عامل‌های iOS و Android قابل دانلود است و به شما یک بازی جدید رول پلی منحصر در این سری از بازی‌ها را پیشنهاد می‌دهد. این بازی برای دانلود رایگان بود و شامل چندین قهرمان است و همراه با چهره‌های بسیاری است که شاید برای بازی بازان قدیمی این سری بسیار آشنا باشد.

پیش از این در بهار؛ این بازی یعنی Brave Exvius برای پیش ثبت نام قابل دسترسی بود. اما با کمپین تبلیغاتی آن که انتشار این بازی را بسیار خاص جلوه می‌داد و همراه با هر ثبت نام شامل هدایایی در درون بازی می‌شد. حال که بازی منتشر شده است، بازیکنانی که از امروز بازی را دانلود کنند و آن را شروع کنند دسترسی به Final Fantasy 6’s Terra خواهند داشت که این پیشنهاد تنها تا 17 جولای فعال خواهد بود.

در مورد خود بازی نیز باید بگوییم که سبک بازی گویای همه چیز است و بر اساس گیم‌پلی خاص آن، ماموریت‌های روزانی، خرید‌های داخل برنامه‌ای برنامه ریزی شده است که روند بالارفتن سطح شما (level up) را بسیار سهل تر کند. بر اساس آمار استدیو اسکوئر انیکس بیش از 6.5 میلیون نفر در ژاپن این عنوان یعنی Brave Exvius را بازی می‌کنند. تریلر این بازی را تماشا کنید تا حال و هوای بازی را بیشتر بتوانید درک کنید.