انتشار عنوان بازی Mirror’s Edge Catalyst برای بار دوم به تاخیر افتاد. همزمان با بیانیه ی امروز استدیو EA DICE، این بازی 7 ژوئن در آمریکای شمالی و 9 ژوئن در اروپا منتشر خواهد شد. تاریخ کنونی اعلام شده از سوی EA DICE دو هفته دیرتر از موعد ثانویه این عنوان در 24 مه؛ که این تاریخ نیز از 24 فوریه جابجا شده است!

استدیو EA DICE از فردا نسخه ی Closed Beta را برای Mirror’s Edge Catalyst راه اندازی خواهد کرد که در این نسخه بدنبال آزمایش ویژگی جدید Social Play در بخش آنلاین بازیست. EA DICE ادعا می کند که از تکنولوژی کاملاً جدیدی در پشتیبانی ویژگی آنلاین به خصوص عناصر زمانی و جدول امتیازات استفاده کرده است.

مدیر طراحی این بازی Erik Odeldahl در پستی اشاره کرده است:

ما تصمیم داریم از اینکه زمان و فرصت کافی برای اعمال فیدبک و بازخورد در نسخه ی Close Beta وجود داشته باشد، مطمئن شویم. ما بر این عقیده هستیم که این دو هفته اضافی برای Mirror’s Edge Catalyst به اندازه کافی برای شما بازیکنان جالب است!

این بازی در حال توسعه بر رگیم‌پینو استیشن 4، ویندوز و ایکس باکس وان است. شما می توانید 30 دقیقه از گیم پلی نسخه Closed Beta بازی Mirror’s Edge Catalyst را در زیر تماشا کنید.

منبع +