بازی Kingdom Come Deliverance به سرعت به تکمیل نزدیک می شود ، ویدئوی جدید بازی را تماشا کنید

بازی Kingdom Come Deliverance یک بازی نقش آفرینی قرون وسطایی است که درون مایه واقع گرایانه دارد . به عبارت دیگر شما به مقابله اژدها یا جن ها یا قارچ های عجیب سخنگو نمی روید ؛ شما فقط با انسان های دیگر مواجه خواهید شد ، و حدس میزنم شاید هم خرس ها !

استودیو Warhorse اخیراً انتشار بازی را به 2017 به تعویق انداخت ، و بعد از تماشای آخرین به روزرسانیِ سازنده دلیل این تعویق واضح است .

Daniel Varvan از استودیو Warhorse داخل ویدئویی که پایین این مطلب است توضیح می دهد :

“اکنون ما همه جزئیات را درون بازی را داریم ، دنیای بازی کاملاً ساخته شده است و تمام ماموریت ها و ریزه کاری های بازی وارد شده اند ”

“همانطور که می توانستید انتظارش را داشته باشید ، وقتی تمام این ها را کنار هم گذاشتیم ، همه چیز خراب شد و الان ما باید درستش کنیم.”

این استودیو هم اکنون در حال کار بر روی نسخه های PS4  و Xbox One است . اما Varvas اعتقاد دارد که این فرایند به نسخه ی پی سی کمک خواهد کرد و باعث به عقب انداختن آن نمی شود .

او همچنین می گوید :”بازیکنان پی سی معمولاً نگرانند که نسخه ی پی سی بازی ها تحت تاثیر نسخه ی کنسول آن ها قرار بگیرد ، اما این در مورد این بازی صدق نمی کند”

“نسخه های کنسول ما را مجبور می کند تا روی بهینه سازی بازی تلاش بیشتری بکنیم و چون که Kingdom Come : Deliverance ابتدا برای پی سی ساخته شده و سپس به کنسول منتقل شده است ، بهینه سازی این بازی بر روی کنسول به ما کمک می کند که آن را روی هر پلتفری بهتر اجرا کنیم که شامل پی سی هم می شود.”

این یک ویدئوی طولانی است ، پر است از اطلاعات جدید درباره ی بازی و نحوه ی ساخت آن .

بازی در سال 2017 عرضه خواهد شد