Lords of the Fallen توسعه دهنده بازی در شرکت City Interactive، شرکت سازنده بازی های Sniper Ghost Warrior، اعلام کرد که این شرکت در حال توسعه نسخه شماره 3 بازی Sniper Ghost Warrior می باشد. در حالی که سومین نسخه این بازی در مرحله توسعه و برنامه نویسی میباشد 5.5 میلیون نسخه از آن خریداری شده است.
شرکت CI اعلام کرده است شروع و نسخه نمایشی این بازی با عنوان “first AAA production effort” منتشر خواهد شد و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده نسخه نهایی این بازی نیمه اول سال 2016 برای کنسول های بازی PC, PlayStation 4, Xbox One به بازار عرضه خواهد شد.
 
بازی “Sniper: Ghost Warrior franchise” یکی از محبوب ترین بازی های شرکت CI می باشد که که تاکنون بیشتر از 5.5 میلیون نسخه به فروش رسانده است به همین دلیل این شرکت تمامی تلاش خود را میکند تا بتواند این نسخه بازی را به یکی از بهترین و جذاب ترین نسخه های بازی Sniper تبدیل کند به طوری که Marek Tyminski مدیر بخش بازی های شرکت CI میگوید:
ما به طور کامل متعهد شده ایم تا بازی “AAA franchise” را طوری بسازیم تا کاربران و گیمرها توانایی تکیه به این بازی به عنوان اولین و بهترین بازی اول شخص تک تیراندازی را داشته باشند.
محیط Ghost Warrior 3 ، درگیری مدرنی را در اروپای شرقی به تصویر میکشد که شما به عنوان گیمر مسلما نقش تک تیرانداز را بازی می کنید که عملیات مختلف را در بین سه گروه و فرقه که با هم در جنگ می باشند انجام می دهید. مبارزه با دشمنان از دو روش یکی از نزدیک توسط سلاح هایی که در نسخه های قبلی با آن آشنا شده اید و یا از راه دور با استفاده از Sniper ای که در اختیار دارید
در این نسخه نقشه های بازی به صورت بی انتها طراحی شده اند و گیمر توانایی انتخاب دارد که از چه مکانی به سمت ماموریت خود پیش روی کند. این کار باعث میشود که کاربر حتی پس از به اتمام رساندن مراحل بازی مجددا در صورت بازگشت، تجربه متفاوتی را داشته باشد.
 

تصاویری از محیط بازی

044044
044047
044046
044045
 
تصاویری که از این بازی منتشر شده است در همین پست مشاهده میکنید و یک ویدئوی به مدت 24 دقیقه که در نمایش E3 2015 منتشر شده است که در زیر میتوانید آن را تماشا کنید.