کم کم در حال نزدیک شدن به تعطیلات کریمس هستیم به همین خاطر ماکروسافت تصمیم گرفته است تا باندل های جدید از بازی های مختلف و به روز که قرار است اوایل سال 2016 منتشر شوند را به جمع باندهای کنسول ایکس باکس وان اضافه کند.

هفته گذشته این شرکت 6 باندل جدید را معرفی کرد، هر کدام از این باندهای ویژگی های خاص بازی هایی مثل Fallout 4, Rise of the Tomb Raider و دیگر بازی ها را دارا میباشند. در ادامه این باندل های جدید را به شما عزیزان معرفی میکنیم.

باندهای جدید ایکس باکس وان

باندل بازی Rise of the Tomb Raider

قیمت این باندل 399$ است و ظرفیت آن 1 ترابایت در نظر گرفته شده است این باند همراه با بازی جدید Rise of the Tomb Raider و نسخه Tomb Raider 2013 همراه با DLC های بازی به فروش خواهد رسید.

xbox-one-new-bundles-rise-of-tomb-rider-game

باندل بازی Gear of War: Ultimate Edition

قیمت این باندل 350$ است و ظرفیت آن 500 گیگابایت در نظر گرفته شده است همراه با این کنسول بازی یک کپی رایگان از بازی Gears of War: Ultimate Edition هم به خریداران عرضه میشود.


xbox-one-new-bundles-gear-war-game


باندل بازی Lego Movie

قیمت این باندل 350$ است و ظرفیت آن 500 گیگابایت در نظر گرفته شده است بازی Lego Movie یک بازی بسیار جذاب است که براساس انیمشین معروف سال 2014 ساخته شده است.

xbox-one-new-bundles-lego-movie-game

باندل بازی Fallout 4

این باندل از سوی شرکت ماکروسافت با قیمت 399$ دلار عرضه خواهد شد و ظرفیت در نظر گرفته شده برای آن 1 ترابایت میباشد همراه با این باندل کنسول ایکس باکس وان بازی های Fallout 3 و Fallout 4 ارائه میشود .

xbox-one-new-bundles-fallout-game

باندل بازی های چند گانه

این باندل برای سه بازی بازی ساخته شده است و همراه با آن هر سه بازی نیز ارائه خواهد شد این سه بازی شامل Gear of War: Ultimate Edition, Rare Replay و Ori and the Blind Forest می شوند قیمت این باندل 399$ است و ظرفیت آن هم 1 ترابایت در نظر گرفته شده است.

xbox-one-new-bundles-holiday-games

باند بازی های کینکتی

باندل آخر که قصد معرفی آن را داریم همراه با کینکت خواهد بود و بازی هایی که همراه با آن خواهند بود بازی Sports Rivals, Dance Central Spotlight و بازی Zoo Tycoon است که هر سه بازی نام برده شده کاملا با کینکت سازگار هستند و برای بازی کردن باید از کینکت استفاده شود. این باندل 499 دلار قیمت دارد. و ظرقیت هارد آن هم 500 گیگابایت است.

xbox-one-new-bundles-kinekt-games