اگر شما هم از طرفداران بازی Need For Speed هستید نسخه جدید این بازی یعنی Need For Speed Full reboot با بهینه سازی و پیشرفته کردن ویژگی پا به میدان خواهد گذاشت که یکی از بهترین بخش های این بازی به حساب می آید.

مطمئنا شما عاشق این هستید که در طی بازی به ماشین ها و اتومبیل های مدل بالا دست پیدا کنید و از همه مهمتر این ماشین را با سلیقه خودتان شخصی سازی یا اصطلاحا اسپورت کنید.

در بازی Need For Speed Full reboot شخصی سازی و اسپورت ماشین ها به اوج خودش می رسد، از شخصی سازی ظاهری تا بهینه کردن ماشین ها را در این بازی به بهترین وجه تجربه کنید.

امکان افزودن رنگ های مختلف و دلخواه و پاشیدن نوع رنگ به جاهای مختلف، هر بخش ماشین را میتوانید به رنگ دلخواه خود تبدیل کنید چراغ ها، اگزوز، بدنه، صندوق، رینگ بخشی از جاهایی هستند که قابلیت افزودن رنگ دلخواه به آن را دارید.

علاوه بر این امکان افزودن بیشتر از 100 ویژگی جهت بهبود ماشین از جمله بهبود ترمزها، سرعت، شتاب و … را در این بازی تجربه خواهید کرد مطمئنا اضافه شدن و بهبود این بخش بازی گیمر را شدیدا جذب خود خواهد کرد.

در ادامه شاهد ویدئوی تریلر منتشر شده از شخصی سازی خودروها در بازی Need For Speed Full reboot باشید:

 

این بازی قرار است در اوایل سال 2016 برای کامپیوتر PC با ویژگی های جدیدش همراه با ویژگی بازی کردن و پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K منتشر شود.